Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-12-2021 15:54:00 |
Składania : | 04-01-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
O G Ł O S Z E N I E
O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR WIM.271.2.109.2021 z dnia 21.12.2021r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2021.1129 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
Nazwa zadania: Zagospodarowanie Wyspy Młyńskiej
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej zagospodarowania Wyspy Młyńskiej.
Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w zał. nr 1 pod nazwą OPZ.
3. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do projektowania oraz aktualną przynależność do izby zawodowej w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej oraz architekt krajobrazu lub projektant zieleni,
3) posiadanie doświadczenia – 1 wykonane w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. zagospodarowanie terenu publicznego.
4. Załączniki do ogłoszenia:
1) opis przedmiotu zamówienia,
2) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta),
3) wypis i wyrys z ewidencji gruntu,
4) Uchwała XXI/397/12 Rady Miasta Bydgoszczy z dnia 25 stycznia 2012 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Stare Miasto” w Bydgoszczy,
5) mapa z lokalizacją przedmiotu zamówienia,
6) dokumentacja zdjęciowa
7) wzór umowy,
8) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Wybranemu wykonawcy zostanie przekazana mapa do celów projektowych (matryca) opracowana przez MPG.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1 Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia:
4 m-ce od daty zawarcia umowy
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
Kamila Sobiś, Inspektor WIM (koordynator) – tel. (52) 58 59 229,
Jolanta Drostek, Kierownik Referatu Obsługi Technicznej Inwestycji Miasta WIM – tel. (52) 58 58 169,
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: kamila.sobis@um.bydgoszcz.pl
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 04.01.2022 r. o godz. 9.00.
Zamawiający w dniu 28.12.2021r. o godz. 12.00 zorganizuje spotkanie na terenie Wyspy Młyńskiej w celu wskazania i omówienia w terenie przedmiotu zamówienia (miejsce spotkania – przy placu zabaw).
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 2) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3.3,
2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 2 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).
Oferty bez wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-2 załączników nie będą rozpatrywane.
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Bydgoszcz, 21.12.2021 r.
DYREKTOR
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
BOGDAN TYBORSKI
2022-01-11 15:00 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
Komunikaty