Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP.271.95.2021.JG Sporządzanie protokołów weryfikacji zbiorów danych oraz innych materiałów przekazywanych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego – kontrola operatów technicznych.

Justyna Grabowska
Urząd Miejski w Elblągu Oddział: Departament Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 21-12-2021 11:38:00
Składania : 23-12-2021 09:30:00
Otwarcia : 23-12-2021 09:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.

 

DZP.271.95.2021.JG

Sporządzanie protokołów weryfikacji zbiorów danych oraz innych materiałów przekazywanych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego – kontrola operatów technicznych.

 

I.   ZAMAWIAJĄCY:

 

GMINA – MIASTO ELBLĄG

82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 

 

II.    Opis przedmiotu zamówienia

 

 

1.  Przedmiot zamówienia:

Sporządzanie protokołów weryfikacji zbiorów danych oraz innych materiałów przekazywanych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego – kontrola operatów technicznych.

Główne miejsce świadczenia usług: miasto Elbląg

 

 

Szacunkowa ilość operatów technicznych to 1000 szt. Liczba ta może ulec zmianie, jest zależna od ilości złożonych wyników zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych ( operatów technicznych)  do Organu Służby Geodezyjnej i Kartograficznej.

Ilość operatów technicznych, które wpłynęły do MODGiK w Elblągu w:

                           2021 r.    -    908 - na dzień 01.12.2021r.

                           2020 r.    -    910

                           2019 r.   -     861                                                                       

 

2. Wykonawca zobowiązany będzie  wykonać na rzecz Zamawiającego zadanie  polegające na:

1) weryfikacji przekazanych  do Organu Służby Geodezyjnej i Kartograficznej  wyników zgłoszonych prac geodezyjnych pod względem:

   a) zgodności z obowiązującymi przepisami prawa z zakresu geodezji i  kartografii, w szczególności dotyczącymi:

-       wykonywania pomiarów, o których mowa w art. 2 pkt 1 lit. a  ustawy z dnia 17  maja 1989r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne, oraz opracowywania wyników tych pomiarów,

-   kompletności przekazywanych wyników;

     b)   spójności przekazywanych zbiorów danych, o których mowa w art. 12a ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne, z prowadzonymi przez ten organ bazami danych.

2)   sporządzania protokołów weryfikacji zbiorów danych oraz innych materiałów przekazywanych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w systemie teleinformatycznym, w którym prowadzony jest powiatowy zasób geodezyjny i kartograficzny miasta Elbląga

           

3. Przedmiot zamówienia, musi być realizowany od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2021 r., sukcesywnie, zgodnie z przekazywanymi do MODGiK wynikami zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych.

4.   Weryfikację, należy przeprowadzić niezwłocznie, zgodnie z terminami określonymi w Art. 12b pkt. 1a oraz 1b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne

a)   Realizacja zamówienia wymaga ścisłej współpracy z pracownikami Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej , wglądu do materiałów zasobu oraz bezpośredniego kontaktu z wykonawcami prac geodezyjnych i kartograficznych. . W związku z tym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był obecny  w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej co najmniej 4 razy w tygodniu zgodnie z ustalonym harmonogramem. O nieobecności należy niezwłocznie,  telefonicznie poinformować kierownika MODGiK.

5.   Sporządzone protokoły powinny zostać omówione z kierownikiem MODGiK.

6.   Wykonawca nie może powierzyć wykonania całości lub części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę całości zamówienia.

 

7.  Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w projekcie Umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

 

III.  TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

data rozpoczęcia – od dnia podpisania umowy

data zakończenia – 31.12.2022r. 

 

 

IV.   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą geodezyjne uprawnienia  zawodowe w zakresie 1 i 2 , o których mowa w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz posiadającą doświadczenie w wykonywaniu weryfikacji opracowań geodezyjnych i kartograficznych  w ciągu ostatnich dwóch lat od daty wszczęcia postępowania.

 

Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

Zamawiający będzie oceniał wyłącznie oferty Wykonawców, którzy spełniają przedmiotowy warunek udziału w postepowaniu.

 

 

V.     Opis sposobu obliczenia ceny

1.  W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DANE TELEADRESOWE I WYCENA WYKONAWCY  należy podać cenę z VAT (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT (netto) wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.

2.      Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

3.      Cena nie podlega waloryzacji.

4.      Cena oferty powinna być wyrażona w złotych (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

 

VI.   Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

 

1.      Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.

 

2.      Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:

(1) cena (brutto) - 100 %

 

3.               Sposób oceny ofert:

Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert: XC x 100%

Sposób obliczenia: XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty

 

VII. termin składania ofert

 

1.      Oferty należy składać do dnia 23  grudnia  2021 r. do godziny 09:30

 

2.      Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

3.      Składana oferta musi zawierać:

a)   wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - DANE TELEADRESOWE I WYCENA WYKONAWCY,

b)  wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ OSÓB,

c)   wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 4 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO -  WYKAZ USŁUG .

 

 

VIII.     Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami

 

Justyna Grabowska Departament Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239-31-78, e-mail: dzp@umelblag.pl

Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

 

IX.      PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom

 

Zamawiający przekazuje projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

 

 

X.     Informacje dodatkowe

 

1.      Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

2.               Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.

 

3.      Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

 

4.               W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.

 

5.      Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

 

 

XI.   Załączniki  

 

1.      ZAŁĄCZNIK NR 1 DANE TELEADRESOWE I WYCENA WYKONAWCY

2.      ZAŁĄCZNIK NR 2 Projekt Umowy

3.      ZAŁĄCZNIK NR 3 – WYKAZ OSÓB

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁĄCZNIK NR 1 - DANE TELEADRESOWE I WYCENA WYKONAWCY.doc doc 27.5 2021-12-21 11:38:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK nr 2- PROJEKT UMOWY.pdf pdf 2176.45 2021-12-21 11:38:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 1 - DANE TELEADRESOWE I WYCENA WYKONAWCY.doc doc 27.5 2021-12-21 11:38:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 3- WYKAZ OSÓB.docx docx 14.53 2021-12-21 11:38:00 Kryterium
Zawiadomienie o wyniku postępowania.pdf pdf 2142.75 2021-12-29 12:58:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-29 12:58 Justyna Grabowska Zawiadomienie o wyniku postępowania

Zawiadomienie o wyni [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sporządzanie protokołów weryfikacji zbiorów danych oraz innych materiałów przekazywanych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego – kontrola operatów technicznych. Cena NETTO oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu "cena bez VAT" w ZAŁĄCZNIKU NR 1 DANE TELEADRESOWE I WYCENA WYKONAWCY

ZAŁĄCZNIK NR 1 - DAN [...].doc

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - data rozpoczęcia – od dnia podpisania umowy data zakończenia – 31.12.2022r. Proszę potwierdzić wpisując "akceptuję" (0)
3 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

ZAŁĄCZNIK nr 2- PROJ [...].pdf

(0)
4 Dane teleadresowe i wycena Wykonawcy - Proszę załączyć wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZAŁĄCZNIK NR 1 - DAN [...].doc

(0)
5 Wykaz osób - Proszę załączyć wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZAŁĄCZNIK NR 3- WYKA [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 454