Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-12-2021 15:07:00 |
Składania : | 29-12-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie zaprasza do złożenia ofert na świadczenie usług - Prowadzenie w 2022r. bieżącej konserwacji oraz serwisu naprawczego i pogotowia technicznego systemu wentylacji i klimatyzacji wraz z urządzeniami zainstalowanymi w skrzydle północnym, piwnicach skrzydła zachodniego, w CIKiT oraz pod tarasem południowym Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie, przy ul. Korsarzy 34.
Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2021r. poz.1129) z uwagi na wartość mniejszą niż 130 tys. zł.
I. Warunki realizacji zamówienia i zakres zamówienia określono we:
1. Wzorze umowy.
II. Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT;
- termin realizacji: od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, będącej załącznikiem do zapytania.
III. Kryteria i warunki formalne
1. Kryterium cena: za wykonanie przeglądów serwisowego netto: waga 60%.
Sposób przyznania punktów za kryterium:koszt wykonania miesięcznego przeglądu serwisowego netto - 60 punktów.
Sposób dokonania oceny ofert w zakresie kryterium: koszt wykonania miesięcznego przeglądu serwisowego netto
Pn = Pof.n./Pof.bx 100 x 60% = liczba punktów
gdzie:
Pn - liczba punktów za kryterium koszt wykonania miesięcznego przeglądu serwisowego netto
Sof.n. - najniższy koszt wykonania miesięcznego przeglądu serwisowego netto ocenianych ofert
Sof.b. -koszt wykonania miesięcznego przeglądu serwisowego netto oferty badanej
2. Kryterium cena: stawka roboczogodziny (w tym koszta pośrednie) netto: waga 25%.
Sposób przyznania punktów za kryterium: Stawka roboczogodziny netto - 25 punktów.
Sposób dokonania oceny ofert w zakresie kryterium: stawka roboczogodziny netto
Sn = Sof.n./Sof.bx 100 x 25% = liczba punktów
gdzie:
Sn - liczba punktów za kryterium stawka roboczogodziny
Sof.n. - najniższa stawka roboczogodziny netto ocenianych ofert
Sof.b. -stawka roboczogodziny netto oferty badanej
3. Kryterium narzut do kosztów zakupu części zamiennych - 15%
Sposób przyznania punktów za kryterium: narzut do kosztów zakupu części zamiennych - 15 punktów.
Sposób dokonania oceny ofert w zakresie kryterium: koszty pośrednie
Zn = Zof.n./Zof.bx 100 x 15% = liczba punktów
gdzie:
Zn - liczba punktów za kryterium narzut do kosztów zakupu części zamiennych
Zof.n. - najniższy narzut do kosztów zakupu części zamiennych spośród ocenianych ofert
Zof.b.- narzut do kosztów zakupu części zamiennych z oferty badanej
Ostateczna ilość punktów badanej oferty wynikać będzie z zsumowania ilości punktów uzyskanych w ocenie poszczególnych kryteriów:
On = Pn. + Sn +Zn
gdzie:
On - całkowita liczba punktów badanej oferty
Sn - liczba punktów za kryterium stawka roboczogodziny netto
Pn- liczba punktów za koszt wykonania miesięcznego przeglądu serwisowego netto
Zn- liczba punktów za kryterium narzut do kosztów zakupu części zamiennych
IV. Zakończenie przyjmowania ofert: 10.12.2021 r. godzina 10:00.
V. Załączniki
1. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz o partnerstwie publiczno prywatnym wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
3. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
4. Informujemy o postępowaniu
prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym
organizacji
VII. W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty