Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SPS-VIII.231.169.2021 Dostawa druków medycznych i powszechnego użytku

Termin:
Zamieszczenia : 17-12-2021 10:10:00
Składania : 22-12-2021 12:00:00
Otwarcia : 22-12-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Wymagania i specyfikacja

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Szpital Zachodni im. św. Jana Pawła II ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki

Warunki realizacji zamówień:

1. Umowa zostanie zawarta na okres: 12 miesięcy od daty podpisania umowy.

2. Realizacja zamówień: sukcesywnie, na podstawie cząstkowych pisemnych zamówień wysyłanych pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy, określających: numer i datę zamówienia, termin realizacji zamówienia, przedmiot zamówienia, jednostkę miary, ilość, cenę jednostkową netto, adres dostawy oraz sposób i termin zapłaty.

3. Odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe winna uwzględniać koszty transportu na miejsce rozładunku podane w zamówieniu w obszarze działalności Zamawiającego – Grodzisk Mazowiecki Zamawiający informuje, że częstotliwość dostaw zależna będzie od bieżącego zapotrzebowania. Zamawiający nie jest w stanie określić minimalnej ilości i wartości jednorazowej dostawy.

4. Ilości wskazane w Załączniku nr 1 tabelarycznym zestawieniu oszacowane zostały z zachowaniem należytej staranności, nie stanowią one jednak zobowiązania Szpitala Zachodniego  do nabycia asortymentu w takim wymiarze, a służyć winny jedynie ocenie skali przewidywanych zamówień.

5. Niezrealizowanie całości oraz ilości asortymentu nie wpływa na cenę towaru.

6. Występujące w dokumentacji przetargowej określenia odwołujące się bezpośrednio do nazw własnych, norm, aprobat, do wymiarów, formatu, wag, grubości, rodzaju materiału, z którego dany artykuł został wykonany, służą określeniu wymagań wobec produktów oraz określeniu cech technicznych i jakościowych.

7. Ofertę należy złożyć dla wszystkich pozycji ujętych w zapytaniu. Asortyment winien być wyceniony w PLN.

8. Zamawiający poprawi w ofercie ewentualne oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

9. Dostawca zobowiązuje się do:

- cyklicznych dostaw towarów każdorazowo na podstawie pisemnego zamówienia wysłanego na wskazany w umowie adres mejlowy

- jak najszybszej wymiany wyrobów wadliwych, których wady zostały stwierdzone w trakcie odbioru dostawy;

- aktualizacji dostarczanych druków zgodnie z obowiązującymi przepisami

- realizacji dostaw w terminie: do 15 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego zamówienia.

10. Termin płatności: przelew do 60 dni od dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Warunkiem zapłaty jest zgodność dostarczonego asortymentu z treścią zamówienia. 

11. Dokumentację przedmiotowego postępowania prowadzonego w trybie Zapytania ofertowego stanowią:

                a) Zał. nr 1 – tabelaryczne zestawienie ilościowo - wartościowe

                 b) Zał. nr 2 – wzór umowy,

                 c) Zał. nr 3 - klauzula RODO

Postanowienia końcowe:

1. Niniejsze zapytanie ofertowe ma na celu ustalenie proponowanej przez Państwa ceny jednostkowej, z uwzględnieniem "warunków realizacji zamówienia" oraz wyłonienie najkorzystniejszej cenowo oferty.

2. Zamawiający ma prawo unieważnienia postępowania bez podania uzasadnienia, w każdym momencie przed lub po otwarciu ofert.

3. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

4. Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień w  Szpitala Zachodniego

Należy złożyć wypełniony Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego tabelaryczne zestawienie do Zapytania ofertowego na druki medyczne i powszechnego użytku dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim 

Kwoty w załączniku mogą być wyrażone wyłącznie w PLN dla wszystkich pozycji w zestawieniu.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy lub porozumienia handlowego. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny. 



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. 1 Zestawienie ilosciowo - wartosciowe Druki 2022.xltx xltx 33.71 2021-12-17 10:10:00 Postępowanie
Zał. 2 Wzór umowy do zapytania ofertowego na druki.odt odt 14.5 2021-12-17 10:10:00 Postępowanie
Zał. 3 klauzula informacyjna RODO.docx docx 15.46 2021-12-17 10:10:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-12-28 11:08 Renata Łazarz Wpłynęły trzy oferty:
1. "IMPACT" S.C. DARIUSZ NOWAK, MAŁGORZATA NOWAK, 42-510 Kuźnica Warężyńska 7, Cena: 61 488,44 zł brutto
2. Firma Handlowa REMI Adam Krokowski, ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, Cena: 95 352,98 zł brutto
3. Poligrafia "Bro-Kal" s.c. Marcin Kaleta, Agnieszka Brożyna, Mąchocice Kapitulne ul. Dolna 69, 26-001 Masłów, Cena: 69 198,03 zł brutto
2021-12-17 10:17 Renata Łazarz Wszystkie druki medyczne wg własnego wzoru są dostępne w siedzibie Szpitala Zachodniego i mogą zostać udostępnione na wniosek Oferenta.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 15 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Załącznik nr 1 - Zestawienie ilościowo wartościowe stanowi ofertę - załączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 495