Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: znak sprawy ZP.271.zapytanie nr 7/2021/MW Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego - Inspektorzy nadzoru

Małgorzata Węgiel
Gmina Bełżyce
Termin:
Zamieszczenia : 16-12-2021 14:27:00
Składania : 27-12-2021 08:00:00
Otwarcia : 27-12-2021 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

                                „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich:

                                 Europa inwestująca w obszary wiejskie


Szanowni Państwo,

Gmina Bełżyce, ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce, woj. lubelskie

(nasza geolokalizacja) zaprasza do składania ofert w trybie zapytania ofertowego poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego - Inspektorzy nadzoru

znak sprawy ZP.271.zapytanie nr 7/2021/MW

 

postępowanie prowadzone przy pomocy platformy zakupowej

https://platformazakupowa.pl/pn/belzyce/proceedings

 

1.  Ogłoszenie zostało opublikowane w Bazie Konkurencyjności

numer ogłoszenia: 2021-16398-84443 z dnia 16.12.2021 r.

https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/84443

2.  Źródła finansowania:

a)   Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „OZE w Gminie Bełżyce”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4 Energia przyjazna środowisku, Działanie 4.1 Wsparcie wykorzystania OZE.

b)   Umowa o realizację operacji typu: „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.

c)   Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych dla Gminy Bełżyce

3.  kody CPV:

71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego

71247000-1 – nadzór nad robotami budowlanymi

71630000-3 – usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.  Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi / dostawami w poszczególnych branżach, zgodnie z formularzem ofertowym na dole strony.

Zapytanie ofertowe obejmuje dwa postępowania o udzielenie publicznego (dwa projekty współfinansowane, dlatego też należy zastosować zasadę konkurencyjności).

Przetarg nr 1

„Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych, instalacji solarnych, instalacji pomp ciepła oraz kotłów na biomasę w Gminie Bełżyce"

znak sprawy OR.271/07/21/D/SZP/MW

Zadanie było podzielone na 4 pakiety. Pakiet 3 i 4 został unieważniony.

Zakres usługi obejmuje pakiet 1 i pakiet nr 2. Uwaga. w pakiecie nr 1 i w pakiecie nr 2 zastosowano prawo opcji (zwiększenie liczby instalacji, jeśli zajdzie taka potrzeba, co również należy uwzględnić w cenie oferty).

link do przetargu

https://platformazakupowa.pl/transakcja/500031

Przetarg nr 2

„Przebudowa ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w miejscowości Matczyn wraz z budową odcinka wodociągu do miejscowości Babin Gmina Bełżyce”

znak sprawy OR.271/10/21/B/SZP/MW

Zakres usługi obejmuje nadzór inspektorski w formule zaprojektuj i wybuduj. Projekt będzie objęty nadzorem autorskim.

link do przetargu

https://platformazakupowa.pl/transakcja/525900

Zamawiający dopuszcza łączenie pełnienia funkcji Inspektów różnych branż przed jedną osobę.

Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określonych przepisami art. 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej. Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego opisane są w projekcie umowy.

5.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie i bez podania przyczyny zmian lub unieważnienia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający prze­dłuży termin ich składania. Tym samym Wykonawca zrzeka się wszelkich rozszerzeń. Do przedmiotowego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Pzp.

6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każde wybrane przez Wykonawcę zadanie. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Ilość zadań – 7 (siedem).

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na każde zadanie oddzielnie. Dla każdego zadania dokonane zostaną odrębnie: ocena ofert, wybór najkorzystniejszej oferty oraz zostaną zawarte odrębne umowy. Zamawiający przewiduje możliwość wyboru jednego Wykonawcy na wszystkie (7 zadań) niniejszego postępowania.

7.  Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania:

O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

         I.   nie podlegają wykluczeniu

(informacja na temat braku powiązań osobowych lub kapitałowych):

Z postępowania Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą polegające w szczególności na:

a)  uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,

c)  pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawianiu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Przystępując do przedmiotowego zapytania ofertowego, Wykonawca oświadcza, że nie podlega wykluczeniu (nie jest powiązany z Zamawiającym).

Uwaga. Zamawiający na potwierdzenie powyższego do umowy wymagał będzie pisemnego oświadczenia Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym.

       II.    spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – warunek dotyczący dysponowania osobami, pełniących funkcje Inspektorów nadzoru inwestorskiego w poszczególnych branżach, wymienionych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Zamawiający do umowy (jako załącznik) wymagał będzie uprawnień budowlanych oraz ubezpieczenia Inspektorów nadzoru.

8.  Wyliczenie szacowanej wartości zamówienia.

Niniejsze postępowanie jest zwolnione ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych ze względu na wartość.

W praktyce rynkowej wartość usług nadzoru liczona jest od wartości inwestycji. Zamawiający kierując się swoim doświadczeniem oraz wiedzą dotyczącą znajomości rynku Inspektorów przyjmuje, że szacunkowa wartość zamówienia wynosi:

- łącznie usługi inspektorskie w przetargu nr 1 – 25.400,00 zł netto

(branża elektryczna 18.900,00 zł netto oraz branża sanitarna 6.500,00 zł netto). Wyliczenie to poczynił Koordynator projektu na podstawie swojego doświadczenia w przeprowadzeniu postepowań tego typu usług.

- łącznie usługi inspektorskie w przetargu nr 2 – 20.000,00 zł netto

W przetargu nr 2 będą występować roboty wielobranżowe.

W grudniu br. Zamawiający przeprowadził zapytanie ofertowe na wybór Inspektorów nadzoru budowy żłobka (wartość umowy to ok. 5,5 miliona zł brutto). Szacujemy, kierując się podobnymi zamówieniami, że wartość usług inspektorskich wielobranżowych w tym zadaniu będzie oscylować wokół podanej powyżej kwoty.

Zamawiający w 2021 r. przeprowadził postępowanie na tego typu usługi w BK (ogłoszenie nr 2021-16398-33490) oraz udzielał tego typu zamówień nad innymi inwestycjami.  Zamawiający kierując się zasadami szacowania wartości zamówienia usług tożsamych i jednorodnych szacuje, że po udzieleniu niniejszego zamówienia nie przekroczy w każdej z branż oddzielnie kwoty 130.000,00 tysięcy zł netto (czyli kwoty, która ustawowo zobowiązuje do przeprowadzenia procedury przetargowej).

9.  Kryteria oceny ofert i ich waga: cena ofertowa w zł brutto o wadze 100 % (w każdym zadaniu oddzielnie). Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę oferty (zadania) brutto.

Uwaga! W wybranym przez Wykonawcę zadaniu należy wpisać cenę za wybrane zadanie (w zł netto) oraz wybrać właściwą stawkę podatku VAT. Platforma automatycznie przeliczy wartość brutto.

Opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty: Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie określonego kryterium tj. posiada najniższą cenę w danym zadaniu.

Obliczenie punktów w kryterium „najniższa cena” zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:

C = (C min / C x) x 100

gdzie:

C - liczba punktów w kryterium najniższa cena

C min - najniższa cena spośród złożonych ofert

Cx - cena oferty badanej

10.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

11.  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

12.  Termin związania ofertą – 30 dni.

13.  Zamawiający nie przewiduje negocjacji z Wykonawcami.

14.  Termin realizacji umowy: Strony ustalają, że Inspektorzy nadzoru inwestorskiego rozpoczną pracę z datą zawarcia umowy, a zakończą po dokonaniu odbioru końcowego i rozliczeniu inwestycji. Termin zakończenia usługi uzależniony jest od okresu trwania projektu, z którego pochodzi dofinansowania oraz ewentualnych zmian umowy z Wykonawcami robót budowlanych / dostaw.

15.  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek.

16.  Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

17.  Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. Wykonawcy ponoszą koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

18.  Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

19.  Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

20.  Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w przypadkach określonych w § 13 projektu umowy.

21.  Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

22.  W sprawach merytorycznych proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"

Urząd Miejski w Bełżycach osoby do kontaktu: 

a) w sprawie procedury

Małgorzata Węgiel nr telefonu: 81- 516-27-37

b) w sprawach merytorycznych

Grzegorz Borowiec, Wojciech Sarna nr telefonu: 81-516-27-38

Szymon Topyło nr telefonu: 81-516-27-41

c) w sprawach związanych z obsługą platformy:

Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Projekt umowy

 

Umowa na pełnienie nadzoru inwestorskiego

numer umowy na platformie zakupowej ______/2021

zawarta w Bełżycach dniu ___.12.2021 r.

pomiędzy:

 

Gminą Bełżyce ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce

NIP 713-29-84-379, REGON 431020084

zwaną dalej Zamawiającym, reprezentowaną przez:

Burmistrza Bełżyc Pana Ireneusza Łuckę

przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Bełżyce

Pana Piotra Adama Gradowskiego

 

a

________________________

NIP:____________, REGON: ____________

zwanym dalej w treści niniejszej umowy Wykonawcą.

 

wspólnie zwanymi dalej Stronami, została zawarta umowa o następującej treści:

 

Strony oświadczają, że niniejsza umowa zwana dalej umową została zawarta w wyniku udzielenia zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego, bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.

 

§ 1

  1. Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje obowiązki Inspektora nadzoru inwestorskiego, w wyniku rozstrzygnięcia postępowania pod nazwą Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego - Inspektorzy nadzoru” zadanie numer ____

znak sprawy ZP.271.zapytanie nr 7/2021/MW

  1. Zakres nadzoru obejmuje roboty / dostawy określone w dokumentacji technicznej oraz obsługę okresu gwarancyjnego inwestycji, o której mowa w ust. 1.

 

§ 2

  1. Strony ustalają, że Inspektorzy nadzoru inwestorskiego rozpoczną pracę z  datą zawarcia umowy, a zakończą po dokonaniu odbioru końcowego i rozliczeniu inwestycji oraz protokolarnym stwierdzeniu usunięcia ewentualnych usterek. W razie wystąpienia robót gwarancyjnych, okres pracy zostanie przedłużony o okres wykonywania tych robót.

2.   W przypadku gdy roboty budowlane / dostawy będą się przedłużać, termin realizacji (wskazany w ust. 1) może zostać przesunięty do czasu ich zakończenia i odbioru, bez dodatkowego wynagrodzenia oraz bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.

 

§ 3

  1. Strony ustalają, że do obowiązków Inspektorów nadzoru inwestorskiego należeć będzie pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późniejszymi zmianami).
  2. Do obowiązków Inspektorów nadzoru inwestorskiego w trakcie trwania realizacji inwestycji należeć będzie w szczególności:

1)   reprezentowanie inwestora na budowie, poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.

2)   prowadzenie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem inwestycji.

3)   organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji przez Wykonawcę.

4)   sprawdzanie jakości robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.

5)   sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiorach częściowych.

6)   wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych.

7)   żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także żądanie wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem.

8)   wnioskowanie do inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych.

9)   uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań.

10)  udzielanie Wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia.

11)  udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z Wykonawcą, władzami samorządowymi i mieszkańcami.

12)  dokonywanie analizy i opiniowanie przedstawionych przez Wykonawcę robót harmonogramów w celu ich akceptacji przez inwestora.

13)  sprawdzanie zestawień Wykonawcy, wartości zakończonych i odebranych robót, potwierdzenie kwot do wypłaty.

14)  opiniowanie organizacji ruchu, oznakowania i ustalania długości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu.

15)  kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego.

16)  kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP.

17)  żądanie wstrzymywania robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP.

18)  żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez Wykonawcę realizującego przedmiotową inwestycję.

19)  zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy.

20)  ustalanie metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę.

21)  akceptowanie urządzeń i sprzętu pomiarowego stosowanego w czasie prowadzenia robót i ich obmiaru.

22)  inspekcja laboratorium Wykonawcy w celu sprawdzenia, czy stosowane urządzenia pomiarowe i sprzęt laboratoryjny posiadają ważną legalizację, zostały odpowiednio skalibrowane i odpowiadają wymaganiom norm określających procedury badań.

23)  sprawdzanie pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez względu na to, czy od Wykonawcy wymaga się prowadzenia badań w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych, a przede wszystkim:

a)     akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami ST ze wskazanych przez wykonawcę źródeł.

b)     podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta,

c)      kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecanie Wykonawcy przeprowadzenia  dodatkowych badań materiałów budzących  wątpliwości co do ich jakości.

24)  sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenia rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,

25)  stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego i przedłożenie do akceptacji inwestora w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze.

26)  poświadczenie terminu zakończenia robót.

27)  bieżące informowanie inwestora o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji.

28)  przestrzeganie zapisów ustawy o zapewnieniu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.

29)  pomoc przy przestrzeganiu zapisów ustawowych dotyczących klauzuli zatrudnienia.

30)  pomoc Podwykonawcom (o ile zajdzie taka potrzeba).

31)  inne zadania wynikające z przepisów prawa oraz wynikających z umowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych.

3.   Do obowiązków Inspektorów nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego w szczególności należy:

1)   dokonywanie przeglądów zrealizowanych robót.

2)   zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym.

3)   zgłaszanie Wykonawcy robót zaistniałych wad i ustalanie terminów ich usuwania.

4)   nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania.

5)   ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym.

6)   sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku inwestorowi w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego.

7)   inne zadania wynikające z przepisów prawa.

  1. Nadzór pełnić będą:

 

branża

imię i nazwisko Inspektora

telefon

e-mail

konstrukcyjno-budowlana

 

 

 

drogowa

 

 

 

elektryczna

 

 

 

sanitarna

 

 

 

teletechniczna

 

 

 

 

  1. Inspektorzy zobowiązani są do przebywania na budowie przynajmniej dwa razy w tygodniu w okresie trwania robót, spotkaniach roboczych na budowie, w odbiorach robót zanikających i przeglądach gwarancyjnych zadania w okresie rękojmi i gwarancji, udział w komisji odbioru częściowego / końcowego zadania i przekazaniu do użytkowania.
  2. W zaoferowanej cenie ofertowej należy doliczyć koszt dojazdu Inspektorów na miejsce inwestycji.
  3. Wykonawca oświadcza, że przed przystąpieniem do złożenia oferty dokonał oceny dokumentacji projektowej pod kątem jej poprawności oraz kompletności i nie wnosi do niej żadnych uwag. Ocena dokona została z zachowaniem standardu podmiotu zawodowo nadzorującego roboty budowlane. Wykonawca nie miał obowiązku stwierdzenia błędów, których wykrycie wymaga specjalistycznej wiedzy z zakresu projektowania lub prowadzenia obliczeń. Z zastrzeżeniem standardu dokonanej oceny Wykonawca potwierdza, że dokumentacja projektowa pozwala na wykonanie usług inspektorskich zgodnie z harmonogramem i za przyjęte wynagrodzenie.

 

§ 4

  1. Wykonawca umowy oświadcza, że znane są mu przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane dotyczące praw i obowiązków osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
  2. Wykonawca oznajmia, że Inspektorzy posiadają wymagane prawem uprawnienia do wykonania przedmiotu umowy i ponosi pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie niniejszej umowy.

 

§ 5

Do obowiązków Zamawiającego w szczególności należy przekazanie Inspektorom nadzoru inwestorskiego dokumentacji dotyczącej inwestycji w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

 

§ 6

Zamawiający wyznacza do współpracy i koordynacji czynności w zakresie realizacji obowiązków umownych:

1)    Szymon Topyło nr tel. 81-516-27-41, 609-950-037

e-mail: stopylo@belzyce.pl

2)    Grzegorz Borowiec 81-516-27-38 e-mail: g.borowiec@belzyce.pl

3)    Wojciech Sarna 81-516-27-38 e-mail: w.sarna@belzyce.pl

 

§ 7

Za pełnienie nadzoru inwestorskiego Strony ustaliły wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości:

 

zadanie numer

branża

wartość netto w zł

stawka

i wartość podatku VAT

wartość brutto w zł

 

konstrukcyjno-budowlana

 

 

 

 

drogowa

 

 

 

 

elektryczna

 

 

 

 

sanitarna

 

 

 

 

teletechniczna

 

 

 

 

razem wartość wynagrodzenia

 

 

 

 

§ 8

1.   Cena oferty jest ceną ryczałtową (nie podlega zmianie w czasie trwania umowy i obejmuje wszelkie koszty związane z wykonaniem umowy), stanowiącą wynik kalkulacji własnej Wykonawcy. Wyliczenia ceny ryczałtowej Wykonawca dokonuje kierując się własną oceną, analizą, doświadczeniem i wiedzą oraz zgodnie z zasadami i standardami tego typu usług. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia.

  1. Wynagrodzenie, o którym mowa w § 7 płatne będzie fakturami / rachunkami częściowymi za wykonane etapy, proporcjonalnie do zaawansowania robót budowlanych (po zakończeniu danego etapu / części robót wynikającego z harmonogramu rzeczowo - finansowego, potwierdzonym wpisem w dzienniku budowy).
  2. Podstawą do wystawienia faktury / rachunku będą częściowe / końcowy protokół odbioru robót potwierdzający wykonanie usługi i wywiązanie się Inspektorów ze wszystkich obowiązków wynikających z umowy.
  3. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie ponoszone przez Wykonawcę wydatki związane z wykonywaniem przedmiotu umowy, łącznie z udziałem w przeglądach gwarancyjnych organizowanych w okresie rękojmi lub gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych.
  4. Wynagrodzenie zostanie wypłacone w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury / rachunku przez Zamawiającego.
  5. Kwota wynagrodzenia, określona w § 7 obejmuje także nadzór inwestorski ewentualnych robót dodatkowych / zamiennych / niewykonanych / zaniechanych.

 

§ 9

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag do działań Inspektorów w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się do uwag Zamawiającego w zakresie i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

 

§ 10

  1. Wykonawca oraz osoby określone w § 3 ust. 4 niniejszej umowy zobowiązane są do posiadania, przez cały okres trwania umowy ważnego zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
  2. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody poniesione przez Zamawiającego wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę lub osoby określone w § 3 ust. 4 obowiązków wynikających z niniejszej umowy.

 

§ 11

  1. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w przypadku nie rozpoczęcia usług nadzoru w ciągu jednego miesiąca, liczonego od daty zawarcia niniejszej umowy albo przerwy w nadzorowanych pracach trwającej ponad jeden miesiąc (za wyjątkiem przerw spowodowanych warunkami atmosferycznymi lub epidemicznymi) za uprzednim 7-dniowym odstąpieniem.
  2. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku wykonywania przez Wykonawcę przedmiotu umowy z naruszeniem obowiązujących przepisów lub/i postanowień niniejszej umowy.
  3. Każda ze stron może rozwiązać umowę za porozumieniem z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia bez konieczności zapłaty kar umownych.
  4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 % całościowego wynagrodzenia brutto określonego w § 7.
  5.  Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:

1)   za zwłokę w podjęciu wykonywania obowiązków wynikających z niniejszej umowy w wysokości 100,00 zł brutto za każdy dzień zwłoki.

2)   za niewypełnianie obowiązków Inspektora nadzoru lub ich przerwanie albo nieuzasadnione skierowanie innych osób niż wskazane w umowie w wysokości 100,00 zł brutto, za każdy stwierdzony dzień lub przypadek niewypełnienia obowiązków.

  1. Kary umowne określone w niniejszym paragrafie są od siebie niezależne i podlegają kumulacji do wysokości 5 % wynagrodzenia określonego w § 7 umowy.
  2. Wykonawca wyraża zgodę na potrącanie należnych kar z należnego Wykonawcy wynagrodzenia (z zastrzeżeniem specustawy covidowej).

8.   Jeżeli w wyniku udzielonej przez Wykonawcę błędnej opinii, Gmina Bełżyce poniesie szkodę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania do wysokości poniesionej szkody i utraconych korzyści.

9.   W przypadku odstąpienia / rozwiązania umowy Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu dotychczas wykona­nej części umowy.

 

§ 12

  1. Wykonawca może proponować zmianę osób, które będą wykonywać zamówienie wskazanych w § 3 ust. 4 niniejszej umowy. Zmiana taka jest możliwa jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego i nie wymaga aneksu do umowy.
  2. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, jeżeli uzna i wykaże, że osoba ta nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy lub bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, względnie współpraca pomiędzy tą osobą z pracownikami nie układa się dobrze, co może spowodować lub powoduje nienależyte wykonanie umowy przez Wykonawcę.
  3. W przypadku zmiany osoby Inspektora, nowa osoba musi posiadać stosowne uprawnienia.

 

§ 13

1.   Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

  1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie:

a)  w przypadku zmiany umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowanych / dostaw i/ lub / albo wynikających z umowy o dofinansowanie lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

b) zmiana wynagrodzenia brutto określonego w § 7 w przypadku zmiany podatku VAT.

c)  zmiana terminu wykonywania poszczególnych elementów przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Stron umowy lub których Strony umowy przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć (np. sytuacja epidemiczna).

d) inne zmiany odnośnie zakresu i sposobu świadczenia usługi.

 

§ 14

  1. Strony ustalają, że w sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy ustawy Prawa zamówień publicznych, przepisy ustawy Prawa budowlanego z aktami wykonawczymi, przepisy Kodeksu Cywilnego.
  2. Wykonawca nie ma prawa wykonać cesji przeniesienia bądź obciążania swoich praw lub obowiązków wynikających z umowy ani w inny sposób dążyć do ich zbycia bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności.

 

§ 15

Strony zobowiązują się do polubownego rozstrzygania wszelkich sporów, które mogą wynikać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, a gdyby to nie przyniosło rezultatu, sądem właściwym będzie sąd miejsca siedziby Zamawiającego.

 

§ 16

Integralną częścią umowy jest zapytanie ofertowe i oferta Wykonawcy.

 

§ 17

Umowę zawarto za pomocą kwalifikowanych podpisów elektronicznych obu Stron.

 

podpisy

Zamawiający (Gmina Bełżyce)

Wykonawca

Burmistrz

 

Skarbnik

 

Załączniki:

1. uprawnienia budowlane oraz ubezpieczenie Inspektorów nadzoru.

2. oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym.



załącznik nr 2 do umowy  nr ___/2021 z dnia ___.12.2021 r.

 

dotyczy postępowania w trybie zapytania ofertowego:

Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego - Inspektorzy nadzoru

znak sprawy ZP.271.zapytanie nr 7/2021/MW

 

 

oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym

 

Na potrzeby w/w postępowania, prowadzonego przez Gminę Bełżyce oświadczam, co następuje:

 

Oświadczam, że nie jestem powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

 

Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a)   uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b)   posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,

c)    pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d)   pozostawianiu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Oferty wykonawców

Rozwiń wszystkie
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
raport-oferty-1167115.pdf pdf 41.34
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
raport-oferty-1167118.pdf pdf 41.25
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
raport-oferty-1167920.pdf pdf 41.27
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
raport-oferty-1172976.pdf pdf 41.41
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
raport-oferty-1173521.pdf pdf 41.47

Komunikaty

2021-12-30 14:31 Małgorzata Węgiel Informacja o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zamieszczona na platformie zakupowej (jako komunikat publiczny).
Informacja zostanie opublikowana także jako rozstrzygnięcie postępowania w Bazie Konkurencyjności

W wyniku przeprowadzonego postępowania jako najkorzystniejsze wybrano oferty następujących Wykonawców:
1. Zadanie nr 1 branża konstrukcyjno - budowlana (ujęcie wody w Matczynie)
Zadanie nr 2 branża drogowa Matczyn (ujęcie wody w Matczynie)
Oferta nr 5 - MM INŻYNIERIA sp. z o. o. Stoki Duże 9, 27-440 Ćmielów
NIP: 6612381870
Zadanie nr 1: 4.990,00 zł brutto.
Zadanie nr 2: 1.990,00 zł brutto.
2. Zadanie nr 3 branża elektryczna (ujęcie wody w Matczynie)
Zadanie nr 5 branża teletechniczna (ujęcie wody w Matczynie)
Oferta nr 4 - INWESTPROJEKT LUBLIN SPÓŁKA AKCYJNA
ul. T. Zana 38, 20-601 Lublin, NIP: 7120102907
Zadanie nr 3: 5.000,00 zł brutto.
Zadanie nr 5: 2.050,00 zł brutto.
3. Zadanie nr 4 branża sanitarna (ujęcie wody w Matczynie)
Zadanie nr 6 branża sanitarna (OZE)
Zadanie nr 7 branża elektryczna (OZE)
Oferta nr 3 - Gilewicz Jacek AUT-SERWIS ul. Kraśnicka 135, 20-718 Lublin
NIP 7121456820
Zadanie nr 4: 8.000,00 zł brutto.
Zadanie nr 6: 8.000,00 zł brutto.
Zadanie nr 7: 16.300,00 zł brutto.

Oferty spełniają wymogi Zamawiającego oraz w świetle kryterium określonego w zapytaniu ofertowym posiadają najniższą cenę oraz otrzymały 100 pkt.
Prosimy o kontakt w celu zawarcia umów.
Dziękujemy wszystkim Wykonawcom za udział w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr 1 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej w zadaniu „Przebudowa ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w miejscowości Matczyn wraz z budową odcinka wodociągu do miejscowości Babin Gmina Bełżyce” 1 usługa - (0)
2 Zadanie nr 2 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży drogowej w zadaniu „Przebudowa ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w miejscowości Matczyn wraz z budową odcinka wodociągu do miejscowości Babin Gmina Bełżyce” 1 usługa - (0)
3 Zadanie nr 3 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży elektrycznej w zadaniu „Przebudowa ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w miejscowości Matczyn wraz z budową odcinka wodociągu do miejscowości Babin Gmina Bełżyce” 1 usługa - (0)
4 Zadanie nr 4 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży sanitarnej w zadaniu „Przebudowa ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w miejscowości Matczyn wraz z budową odcinka wodociągu do miejscowości Babin Gmina Bełżyce” 1 usługa - (0)
5 Zadanie nr 5 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży teletechnicznej w zadaniu „Przebudowa ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w miejscowości Matczyn wraz z budową odcinka wodociągu do miejscowości Babin Gmina Bełżyce” 1 usługa - (0)
6 Zadanie nr 6 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad dostawą wraz z montażem w branży sanitarnej w zadaniu „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i instalacji solarnych w Gminie Bełżyce” 1 usługa - (0)
7 Zadanie nr 7 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad dostawą wraz z montażem w branży elektrycznej w zadaniu „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i instalacji solarnych w Gminie Bełżyce” 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2135