Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-12-2021 14:27:00 |
Składania : | 27-12-2021 08:00:00 |
Otwarcia : | 27-12-2021 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich:
„Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego - Inspektorzy nadzoru”
znak sprawy ZP.271.zapytanie nr 7/2021/MW
a) Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „OZE w Gminie Bełżyce”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4 Energia przyjazna środowisku, Działanie 4.1 Wsparcie wykorzystania OZE.
b) Umowa o realizację operacji typu: „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.
Umowa na pełnienie nadzoru inwestorskiego
numer umowy na platformie zakupowej ______/2021
zawarta w Bełżycach dniu ___.12.2021 r.
pomiędzy:
Gminą Bełżyce ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce
NIP 713-29-84-379, REGON 431020084
zwaną dalej Zamawiającym, reprezentowaną przez:
Burmistrza Bełżyc Pana Ireneusza Łuckę
przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Bełżyce
Pana Piotra Adama Gradowskiego
a
________________________
NIP:____________, REGON: ____________
zwanym dalej w treści niniejszej umowy Wykonawcą.
wspólnie zwanymi dalej Stronami, została zawarta umowa o następującej treści:
Strony oświadczają, że niniejsza umowa zwana dalej umową została zawarta w wyniku udzielenia zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego, bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
§ 1
znak sprawy ZP.271.zapytanie nr 7/2021/MW
§ 2
2. W przypadku gdy roboty budowlane / dostawy będą się przedłużać, termin realizacji (wskazany w ust. 1) może zostać przesunięty do czasu ich zakończenia i odbioru, bez dodatkowego wynagrodzenia oraz bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
§ 3
1) reprezentowanie inwestora na budowie, poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
2) prowadzenie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem inwestycji.
3) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji przez Wykonawcę.
4) sprawdzanie jakości robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiorach częściowych.
6) wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych.
7) żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także żądanie wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem.
8) wnioskowanie do inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych.
9) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań.
10) udzielanie Wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia.
11) udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z Wykonawcą, władzami samorządowymi i mieszkańcami.
12) dokonywanie analizy i opiniowanie przedstawionych przez Wykonawcę robót harmonogramów w celu ich akceptacji przez inwestora.
13) sprawdzanie zestawień Wykonawcy, wartości zakończonych i odebranych robót, potwierdzenie kwot do wypłaty.
14) opiniowanie organizacji ruchu, oznakowania i ustalania długości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu.
15) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego.
16) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP.
17) żądanie wstrzymywania robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP.
18) żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez Wykonawcę realizującego przedmiotową inwestycję.
19) zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy.
20) ustalanie metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę.
21) akceptowanie urządzeń i sprzętu pomiarowego stosowanego w czasie prowadzenia robót i ich obmiaru.
22) inspekcja laboratorium Wykonawcy w celu sprawdzenia, czy stosowane urządzenia pomiarowe i sprzęt laboratoryjny posiadają ważną legalizację, zostały odpowiednio skalibrowane i odpowiadają wymaganiom norm określających procedury badań.
23) sprawdzanie pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez względu na to, czy od Wykonawcy wymaga się prowadzenia badań w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych, a przede wszystkim:
a) akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami ST ze wskazanych przez wykonawcę źródeł.
b) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta,
c) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecanie Wykonawcy przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości.
24) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenia rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,
25) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego i przedłożenie do akceptacji inwestora w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze.
26) poświadczenie terminu zakończenia robót.
27) bieżące informowanie inwestora o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji.
28) przestrzeganie zapisów ustawy o zapewnieniu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.
29) pomoc przy przestrzeganiu zapisów ustawowych dotyczących klauzuli zatrudnienia.
30) pomoc Podwykonawcom (o ile zajdzie taka potrzeba).
31) inne zadania wynikające z przepisów prawa oraz wynikających z umowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych.
3. Do obowiązków Inspektorów nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego w szczególności należy:
1) dokonywanie przeglądów zrealizowanych robót.
2) zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym.
3) zgłaszanie Wykonawcy robót zaistniałych wad i ustalanie terminów ich usuwania.
4) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania.
5) ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym.
6) sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku inwestorowi w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego.
7) inne zadania wynikające z przepisów prawa.
branża |
imię i nazwisko Inspektora |
telefon |
|
konstrukcyjno-budowlana |
|
|
|
drogowa |
|
|
|
elektryczna |
|
|
|
sanitarna |
|
|
|
teletechniczna |
|
|
|
§ 4
§ 5
Do obowiązków Zamawiającego w szczególności należy przekazanie Inspektorom nadzoru inwestorskiego dokumentacji dotyczącej inwestycji w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
§ 6
Zamawiający wyznacza do współpracy i koordynacji czynności w zakresie realizacji obowiązków umownych:
1) Szymon Topyło nr tel. 81-516-27-41, 609-950-037
e-mail: stopylo@belzyce.pl
2) Grzegorz Borowiec 81-516-27-38 e-mail: g.borowiec@belzyce.pl
3) Wojciech Sarna 81-516-27-38 e-mail: w.sarna@belzyce.pl
§ 7
Za pełnienie nadzoru inwestorskiego Strony ustaliły wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości:
zadanie numer |
branża |
wartość netto w zł |
stawka i wartość podatku VAT |
wartość brutto w zł |
|
konstrukcyjno-budowlana |
|
|
|
|
drogowa |
|
|
|
|
elektryczna |
|
|
|
|
sanitarna |
|
|
|
|
teletechniczna |
|
|
|
|
razem wartość wynagrodzenia |
|
|
|
§ 8
1. Cena oferty jest ceną ryczałtową (nie podlega zmianie w czasie trwania umowy i obejmuje wszelkie koszty związane z wykonaniem umowy), stanowiącą wynik kalkulacji własnej Wykonawcy. Wyliczenia ceny ryczałtowej Wykonawca dokonuje kierując się własną oceną, analizą, doświadczeniem i wiedzą oraz zgodnie z zasadami i standardami tego typu usług. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia.
§ 9
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag do działań Inspektorów w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się do uwag Zamawiającego w zakresie i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
§ 10
§ 11
1) za zwłokę w podjęciu wykonywania obowiązków wynikających z niniejszej umowy w wysokości 100,00 zł brutto za każdy dzień zwłoki.
2) za niewypełnianie obowiązków Inspektora nadzoru lub ich przerwanie albo nieuzasadnione skierowanie innych osób niż wskazane w umowie w wysokości 100,00 zł brutto, za każdy stwierdzony dzień lub przypadek niewypełnienia obowiązków.
8. Jeżeli w wyniku udzielonej przez Wykonawcę błędnej opinii, Gmina Bełżyce poniesie szkodę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania do wysokości poniesionej szkody i utraconych korzyści.
9. W przypadku odstąpienia / rozwiązania umowy Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu dotychczas wykonanej części umowy.
§ 12
§ 13
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
a) w przypadku zmiany umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowanych / dostaw i/ lub / albo wynikających z umowy o dofinansowanie lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
b) zmiana wynagrodzenia brutto określonego w § 7 w przypadku zmiany podatku VAT.
c) zmiana terminu wykonywania poszczególnych elementów przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Stron umowy lub których Strony umowy przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć (np. sytuacja epidemiczna).
d) inne zmiany odnośnie zakresu i sposobu świadczenia usługi.
§ 14
§ 15
Strony zobowiązują się do polubownego rozstrzygania wszelkich sporów, które mogą wynikać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, a gdyby to nie przyniosło rezultatu, sądem właściwym będzie sąd miejsca siedziby Zamawiającego.
§ 16
Integralną częścią umowy jest zapytanie ofertowe i oferta Wykonawcy.
§ 17
Umowę zawarto za pomocą kwalifikowanych podpisów elektronicznych obu Stron.
podpisy |
|
Zamawiający (Gmina Bełżyce) |
Wykonawca |
Burmistrz |
|
Skarbnik |
Załączniki:
1. uprawnienia budowlane oraz ubezpieczenie Inspektorów nadzoru.
2. oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym.
załącznik nr 2 do umowy nr ___/2021 z dnia ___.12.2021 r.
dotyczy postępowania w trybie zapytania ofertowego:
„Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego - Inspektorzy nadzoru”
znak sprawy ZP.271.zapytanie nr 7/2021/MW
oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym
Na potrzeby w/w postępowania, prowadzonego przez Gminę Bełżyce oświadczam, co następuje:
Oświadczam, że nie jestem powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawianiu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2021-12-30 14:31 | Małgorzata Węgiel |
Informacja
o
wyniku
postępowania
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
zamieszczona
na
platformie
zakupowej
(jako
komunikat
publiczny). Informacja zostanie opublikowana także jako rozstrzygnięcie postępowania w Bazie Konkurencyjności W wyniku przeprowadzonego postępowania jako najkorzystniejsze wybrano oferty następujących Wykonawców: 1. Zadanie nr 1 branża konstrukcyjno - budowlana (ujęcie wody w Matczynie) Zadanie nr 2 branża drogowa Matczyn (ujęcie wody w Matczynie) Oferta nr 5 - MM INŻYNIERIA sp. z o. o. Stoki Duże 9, 27-440 Ćmielów NIP: 6612381870 Zadanie nr 1: 4.990,00 zł brutto. Zadanie nr 2: 1.990,00 zł brutto. 2. Zadanie nr 3 branża elektryczna (ujęcie wody w Matczynie) Zadanie nr 5 branża teletechniczna (ujęcie wody w Matczynie) Oferta nr 4 - INWESTPROJEKT LUBLIN SPÓŁKA AKCYJNA ul. T. Zana 38, 20-601 Lublin, NIP: 7120102907 Zadanie nr 3: 5.000,00 zł brutto. Zadanie nr 5: 2.050,00 zł brutto. 3. Zadanie nr 4 branża sanitarna (ujęcie wody w Matczynie) Zadanie nr 6 branża sanitarna (OZE) Zadanie nr 7 branża elektryczna (OZE) Oferta nr 3 - Gilewicz Jacek AUT-SERWIS ul. Kraśnicka 135, 20-718 Lublin NIP 7121456820 Zadanie nr 4: 8.000,00 zł brutto. Zadanie nr 6: 8.000,00 zł brutto. Zadanie nr 7: 16.300,00 zł brutto. Oferty spełniają wymogi Zamawiającego oraz w świetle kryterium określonego w zapytaniu ofertowym posiadają najniższą cenę oraz otrzymały 100 pkt. Prosimy o kontakt w celu zawarcia umów. Dziękujemy wszystkim Wykonawcom za udział w niniejszym zapytaniu ofertowym. |
Komunikaty