Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 233241/2021/12/144 Dostawa czujek optycznych pożarowych

Piotr Matella
Termy Maltańskie Oddział: B4 Techniczny
Termin:
Zamieszczenia : 14-12-2021 16:00:00
Składania : 20-12-2021 10:00:00
Otwarcia : 20-12-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 501936528

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 do postępowania - czujki 2021.docx docx 21.56 2021-12-14 16:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 w postępowaniu oświadczenie.docx docx 28.15 2021-12-14 16:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 w postępowaniu projekt umowy.docx docx 32.72 2021-12-14 16:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 w postępowaniu - klauzula informacyjna SSP.docx docx 17.87 2021-12-14 16:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do postępowania - czujki 2021.docx docx 21.56 2021-12-14 16:00:00 Kryterium
Zaktualizowany Załącznik nr 2 do postępowania - czujki 2021.docx docx 22.02 2021-12-15 12:46:28 Publiczna wiadomość
Zaktualizowany Załącznik nr 2 do postępowania - czujki 2021.docx docx 21.83 2021-12-16 09:44:40 Publiczna wiadomość
Zaktualizowany Załącznik nr 4 w postępowaniu projekt umowy, 16.12.2021r.docx docx 33.41 2021-12-16 09:44:40 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o wyborze oferty.pdf pdf 223.8 2021-12-27 11:41:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-27 11:41 Piotr Matella Ogłoszenie o wyborze oferty

ogłoszenie o wyborze [...].pdf

2021-12-16 09:49 Piotr Matella W dniu 16.12.2021r wpłynęło pytanie o treści "Przyciski ROP - proszę o potwierdzenie, że do zamówienia jest sama elektronika przycisków, bez obudów (ramek) ? Nie występuję one w zestawach, tylko osobno"
Odp.
Tak potwierdzamy (sama elektronika)
2021-12-16 09:44 Piotr Matella Zaktualizowany załącznik nr 4 - projekt umowy,
zaktualizowany załącznik nr 2 - formularz oferty

Zaktualizowany Załąc [...].docx

Zaktualizowany Załąc [...].docx

2021-12-15 12:46 Piotr Matella Zaktualizowany załącznik nr 2 - oferta

Zaktualizowany Załąc [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa czujek optycznych pożarowych dostawy czujek optycznych pożarowych typ OP720 firmy Simens – 140 szt., OH720 firmy Siemens - 50szt, gniazd do czujek DB721 Siemens – 200 szt. i elektroniki ROP FDME221 – 20 szt. spółki Termy Maltańskie Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Termalnej 1 w Poznaniu 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3331 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 do po [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 3. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie przez Zamawiającego w terminie do 21 dni od daty wystawienia faktury VAT, przelewem na rachunek Wykonawcy, wskazany w fakturze. Wykonawca zobowiązuje się do doręczenia faktury Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty jej wystawienia. W przypadku przekroczenia tego terminu, termin zapłaty liczony będzie od daty doręczenia Zamawiającemu faktury. 4. Poza wynagrodzeniem określonym w ust. 1 powyżej Wykonawcy nie przysługuje od Zamawiającego jakiekolwiek inne wynagrodzenie lub zwrot kosztów. 8. Zapłata wynagrodzenia następuje na rachunek Wykonawcy zgłoszony do Urzędu Skarbowego (rachunek bankowy znajdujący się na tzw. białej liście). W przypadku, gdy Wykonawca poda Zamawiającemu numer rachunku bankowego, który nie został zgłoszony do Urzędu Skarbowego, Zamawiający jest uprawniony do dokonania zapłaty na inny rachunek Wykonawcy zgłoszony do Urzędu Skarbowego (o ile Wykonawca w ogóle posiada inny rachunek bankowy znajdujący się na tzw. białej liście). 5. W przypadku, gdy Zamawiający będzie zmuszony do dokonania zapłaty na rachunek nie znajdujący się na tzw. białej liście, to informuje o tym fakcie właściwy Urząd Skarbowy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za nieterminową zapłatę w sytuacji, gdy opóźnienie wynika z powodów leżących po jego stronie, w szczególności gdy Wykonawca podał rachunek nie znajdujący się na tzw. białej liście lub rachunek z tzw. białej listy został zamknięty z przyczyn leżących po jego stronie. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin wykonania Przedmiotu Umowy ustalony został na dzień 29.12.2021r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie o spełnianiu warunków - Załącznik nr 3 w postpowaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Załacznik nr 5 w postępowaniu. Prosze potwierdzić wpisując "zapoznałem się" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 406