Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 14-12-2021 14:33:00 |
Placing offers : | 28-12-2021 10:00:00 |
Offers opening : | 28-12-2021 10:05:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-01-24 13:30 | Małgorzata Piotrowska | Informacja o wyniku postępowania |
2021-12-28 10:42 | Michał Kułakowski | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT |
2021-12-28 10:00 | Buyer message | Zamawiający na podst. art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019), w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 443 037,6 zł brutto. |
2021-12-22 13:16 | Michał Kułakowski | Zapytania i wyjaśnienie do SWZ oraz modyfikacja SWZ |
2021-12-20 09:48 | Michał Kułakowski |
Zapytanie
oraz
wyjaśnienie
dotyczące
zapisów
specyfikacji
warunków
zamówienia 1. Proszę o informację jak są przygotowane odpady do odbioru o kodach z zamówienia w SWZ. W zamówieniu jest jedynie zapis że wykonawca ma załadować odpady? Odpowiedź 04 02 22 - odpady są pakowane w worki foliowe a następnie belowane. 2. Posiadają Państwo zdjęcia odpadów o kodzie 04 02 22? Odpowiedź Zdjęcia w załączniku 3. Odpad o kodzie 16 05 06*- czy odpady są płynne, stałe, w jakich pojemnikach będą przekazywane do odbioru? Odpowiedź 16 05 06* - odpady są płynne i suche w beczkach 60 l lub 200 l składowane na paletach. 4. W SWZ widnieje zapis o odbiorze odpadów średnio 2 x w miesiącu- jaka ilość wychodzi średnio na jeden transport. Odpowiedź 04 02 22 - odbiór średnio dwa razy w miesiącu, jeden odbiór to waga ok. 4 ton. 16 05 06* - odbiór średnio dwa razy w miesiącu, jeden odbiór to waga ok. 3 ton. Termin składania ofert nie ulega zmianie. Powyższe wyjaśnienie stanowi integralną część SWZ. |
Announcements