Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-12-2021 11:25:00 |
Składania : | 17-12-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
NR WIM.271.2.99.2021 z dnia 13.12.2021r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2021.1129 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań kontrolno-pomiarowych instalacji wewnętrznych i urządzeń zrealizowanych w obiekcie w ramach termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Hetmańskiej 34 w Bydgoszczy (dz. nr ew. 83/6 obręb 112).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego pn. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie).
2.1 Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:
1) przeglądu kominiarskiego,
2) pomiaru wydajności wentylacji mechanicznej,
3) próby szczelności instalacji gazowej,
4) przeglądu instalacji przeciwpożarowej i pomiaru wydajności hydrantów,
5) próby szczelności instalacji wodociągowej (zimna ciepła cyrkulacja),
6) próby szczelności instalacji co,
7) pomiaru oświetlenia podstawowego,
8) pomiaru oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
9) badania WLZ,
10) badania instalacji odgromowej,
11) badanie jakości wody.
Poszczególne badania należy potwierdzić odpowiednim protokołem (3 egz.).
2.2 Badania kontrolne związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:
1) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 j. t. z późn. zm.),
2) obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zasadami wiedzy technicznej,
2.3 Wymagania przedmiotowe dotyczące przedmiotu zamówienia – badania kontrolno-pomiarowe powinny:
1) być zgodne z uszczegółowionym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym (załącznik nr 1),
2) być zgodne z udostępnioną przez Zamawiającego dokumentacją projektową (załącznik nr 3).
2.4 Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane kwalifikacje(uprawnienia),
3. Załączniki do zapytania ofertowego:
1) Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1),
2) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych – do podpisania przez Oferenta (zał. nr 2),
3) Dokumentacja projektowa (zał. nr 3),
4) Wzór umowy (zał. nr 4)
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
5.1 Kryterium oceny ofert stanowi w 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym, po zgłoszonym zakończeniu wykonania przedmiotu zamówienia. Oferty
z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).
5.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
5.3 Warunki płatności:
1) Podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo-odbiorczy,
2) Termin płatności - 30 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
6. Termin wykonania zamówienia: 10 dni od daty zawarcia umowy.
7. Osoba uprawniona do kontaktów z Oferentami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
* Marek Szczypiorski, Inspektor WIM – tel. 52 585 8471
* Joanna Suszek, Inspektor WIM – tel. 52 585 9145
Korespondencja między Zamawiającym i Oferentem w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres:
marek.szczypiorski@um.bydgoszcz.pl
joanna.suszek@um.bydgoszcz.pl
8. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 17.12.2021 r. o godz. 9.00.
9. Składając ofertę Oferent zobowiązany jest załączyć:
1) podpisaną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych – (zał. nr 2),
10. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Bydgoszcz, 13.12.2021 r.
DYREKTOR
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
BOGDAN TYBORSKI
2021-12-17 12:18 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
Komunikaty