Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Zakup i dostawa wyposażenia z działu robotyka w ramach programu Laboratoria przyszłości do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Bobolicach

Dariusz Michalak
Gmina Bobolice Department: Szkoła Podstawowa Im. Henryka Sienkiewicza W Bobolicach
Deadlines:
Published : 14-12-2021 09:57:00
Placing offers : 20-12-2021 13:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 664 044 475

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zakup i dostawa wyposażenia z działu robotyka w ramach programu Laboratoria przyszłości do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Bobolicach.xlsx xlsx 12 2021-12-14 09:57:00 Subject of the order
załącznik nr 2 - wzór umowy Laboratoria Przyszłości — Robotyka.doc doc 60 2021-12-14 09:57:00 Criterion
zał. 1 Oferta cenowa pomoce Robotyka .doc doc 39 2021-12-14 09:57:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zakup i dostawa wyposażenia z działu robotyka w ramach programu Laboratoria przyszłości do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Bobolicach oferta na wszystkie pozycje zgodnie z załącznikiem

Zakup i dostawa wypo [...].xlsx

1 pc. Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Bobolicach
Głowackiego 7d
76-020, Bobolice
(0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 90% Offer value Attachment required

zał. 1 Oferta cenowa [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy w 2021 roku 60% ceny za wykonanie przedmiotu umowy, którą ustala się na podstawie złożonej oferty w tym podatek VAT w ustawowej wysokości. 2. Zapłata wynagrodzenia 60% ceny za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem na konto wykonawcy z góry na podstawie faktury VAT wystawionej po spełnieniu wymagań formalnych zapytania ofertowego, w terminie do 31 grudnia 2021 r. pod warunkiem otrzymania faktury przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy fakturę VAT do Zamawiającego w terminie do 29.12.2021r. 3. Zamawiający zapłaci Wykonawcy pozostałe 40% ceny w 2022 roku za wykonanie przedmiotu umowy, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości. 4. Zapłata wynagrodzenia 40 % ceny za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem na konto wykonawcy na podstawie faktury VAT wystawionej po spełnieniu wymagań formalnych zapytania ofertowego i po dostarczeniu wszystkich przedmiotów zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 10% Termin do 15 czerwca 2022 r. pod warunkiem otrzymania faktury przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy fakturę VAT z ostatnia partią dostawy do Zamawiającego w terminie do 15.czerwca 2022r. Proszę wpisać termin dostawy całości zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wzór umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

załącznik nr 2 - wzó [...].doc

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 234