Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 13-12-2021 13:37:00 |
Placing offers : | 15-12-2021 12:00:00 |
Offers opening : | 15-12-2021 12:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
DPS.371.22.2021.AS Ostrów Wielkopolski, dnia 13.12.2021 roku
(znak sprawy)
Na zakup i dostawę leków, suplementów diety i produktów leczniczych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim
1. Tryb udzielenia zamówienia:
Zapytanie o cenę usługi dla zamówienia o wartości poniżej 130 000,00 złoty.
Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa leków, suplementów diety i produktów leczniczych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto na leki, suplementy diety oraz produkty lecznicze.
Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenach brutto. Ustalenie odpowiedniej stawki VAT leży po stronie Wykonawcy.
6. Dodatkowe informacje na temat zamówienia: np.
- Miejsce dostawy – Dom Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim,
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia na własny koszt,
- Oferta musi obejmować całość zamówienia (wszystkie elementy asortymentu),
- Zamawiający nie dopuszcza podziału na części,
- Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
http://www.dpsostrowwlkp.pl/platforma zakupowa
- Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz formularza cenowego – Załącznik nr 3 i przesłana w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/dpsostrowwlkp do dnia 15.12.2021 godz. 12:00.
- Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 15.12.2021 godz. 12:05.
- Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
- Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.
- Oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie i zostaną odrzucone.
- Konsekwencje złożenia oferty niezgodnej z w/w opisem ponosi Dostawca.
- Termin zadawania pytań upływa w dniu: 15.12.2021 godz. 10:00.
8. W przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr telefonu 607 130 690 od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach od 08:00 do 15:00 - Pani Paulina Ostenda – kierownik Zespołu Terapeutyczno – Opiekuńczego.
9. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki:
- opis przedmiotu zamówienia
- formularz ofertowy
- formularz cenowy
- oświadczenie
- klauzula informacyjna
- umowa - wzór
2021-12-30 14:08 | Zamówienia Publiczne | Porównanie złożonych ofert |
Announcements