Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WYKONANIE INWENTARYZACJI I OCENY STANU DRZEWOSTANU, DENDROCHRONOLOGII, ANALIZY KRAJOBRAZOWEJ KOMPOZYCJI NA TERENIE PARKU PODWORSKIEGO PRZY ul. LIPOWEJ w GRUDZIĄDZU

Sebastian Opala
Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. Oddział: UM - Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych – IZP-II
Termin:
Zamieszczenia : 13-12-2021 13:41:00
Składania : 27-12-2021 15:00:00
Otwarcia : 27-12-2021 15:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

gmina – miasto Grudziądz
ul. Ratuszowa 1
86-300 Grudziądz
telefon: 56 45 10 233
poczta elektroniczna: bzp@um.grudziadz.pl
strona internetowa: www.bip.grudziadz.pl
NIP: 876-24-26-842
REGON: 871118833
Dni i godziny pracy Zamawiającego:
poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 7:30 do 15:30,
wtorek w godz. 7:30 do 17:00,
piątek w godz. 7:00 do 13:30.


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór umowy - park podworski.pdf pdf 512.3 2021-12-13 13:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy.docx docx 15.47 2021-12-13 13:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Wykaz osób.docx docx 14.22 2021-12-13 13:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Wykaz zrealizowanych usług.docx docx 13.95 2021-12-13 13:41:00 Postępowanie
Ogłoszenie.pdf pdf 1767.19 2021-12-13 13:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy_ZMIANA.docx docx 15.48 2021-12-21 16:25:10 Postępowanie
Wzór umowy - park podworski.pdf pdf 512.3 2021-12-13 13:41:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy_ZMIANA.docx docx 15.48 2021-12-21 16:24:41 Kryterium
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy_ZMIANA.docx docx 15.48 2021-12-21 16:19:29 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-27 12:36 Sebastian Opala W załączeniu odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy:
Pytanie 1
1. Czy przy realizacji inwentaryzacji będzie wymagany udział uprawnionego geodety? Czy udział w pracach uprawnionego geodety jest konieczny, opcjonalny czy nie będzie wymagany od wykonawcy inwentaryzacji?
Czy wynikiem inwentaryzacji ma być zaktualizowana i zarejestrowana w PODGiK mapa do celów projektowych (jeśli ma być wykorzystana do opracowań dotyczących inwestycji w rozumieniu Prawa budowlanego oraz projektów wykonawczych branżowych - pytanie wynika z treści załączonych zaleceń Generalnego Konserwatora Zabytków).
Odpowiedź:
Wynikiem opracowania ma być aktualna mapa do celów projektowych wykonana przez uprawnionego geodetę..

Pytanie 2
Proszę o doprecyzowanie zakresu opracowania. Czy inwentaryzacją objęta jest jedynie działka ewidencyjna 204/13 o powierzchni 3,17 ha; czy zgodnie z MPZP obszar ZP16, tj. działka 204/13 i część działki 204/6 o powierzchni dodatkowo około 1,5 ha?
Odpowiedź:
Inwentaryzacją jest objęta działka we władaniu Gminy - Miasto Grudziądza tj działka 204/13 o po-wierzchni 3,17 ha;
2021-12-21 16:19 Sebastian Opala W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy o treści:

Uprzejmie proszę o wyjaśnienie/sprostowanie rozbieżności pomiędzy zapisem §3 pkt 1 umowy „Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy w terminie do 30.04.2022” a zapisem z Załącznika nr 2 Formularz ofertowy „Prace objęte niniejszą ofertą wykonamy w …………………………. dni od daty podpisania umowy (nie dłużej niż do 30 listopada 2021 r.).”

Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia należy zrealizować do dnia 30.04.2022 r.
Zamawiający zamieszcza zmieniony Załącznik nr 2 Formularz ofertowy (Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy_ZMIANA).

z poważaniem

Załącznik nr 2 - For [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 wykonanie inwentaryzacji - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - For [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Projekt umowy - Akceptuję postanowienia projektu umowy załączonego do niniejszego postępowania. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Wzór umowy - park po [...].pdf

(0)
3 Wykaz osób - Załącznik nr 3 do postępowania (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Wykaz zrealizowanych usług - Załącznik nr 4 do postępowania (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 604