Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-12-2021 09:05:00 |
Składania : | 16-12-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 16-12-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup
i montaż budynku kontenerowego socjalno-biurowego na potrzeby
funkcjonowania PSZOK w Bolkowie.
Dane
techniczne kontenera socjalno-biurowego:
- powierzchnia użytkowa ok. 14 m2, wysokość pomieszczenia ok.
2,5 m;
- konstrukcja i dach jednospadowy wykonane z płyt warstwowych;
- kontener musi być ocieplony, przystosowany do całorocznego w nim
przebywania, wykończony blachą zewnętrzną pokrytą powłoką antykorozyjną np.
farbą poliuretanowa;
- ściany zewnętrzne i dach wykonane z płyty warstwowej o grubości min. 100
mm z rdzeniem styropianowym o przenikalności ciepła max. 0,39 W/m2 K
lub innego materiału odpornego na działanie czynników atmosferycznych o przenikalności
ciepła max. 0,39 W/m2 K;
- konstrukcja podłogi: warstwa spodnia – identyczne parametry jak dla dachu
i ścian zewnętrznych, warstwa wewnętrzna: płyta OSB grubości min. 15 mm + wykładzina PCV grubości min. 2,2 mm lub
inna wykładzina o podwyższonym stopniu ścieralności;
- wnętrze kontenera wykończone płytą panelową lub panelami ściennymi;
- drzwi wejściowe stalowe, pełne, ocieplane, wymiary 80 cm x 205 cm,
zamykane na dwa zamki, ulokowane na długim boku obok okna;
- 2 szt. okien PCV uchylno-rozwierne, kwadratowe o wymiarach min. 100 cm x
100 cm lub
1 szt. okna PCV uchylno-rozwierne o wymiarach min. 100 cm x 100 cm i 1 szt.
okna
PCV podawcze min. trójdzielne wymiarach 150 cm x 100 cm; okna muszą być
rozmieszczone 1 na lewej krótkiej ścianie i 1 na przedniej długiej ścianie blisko
wspólnej krawędzi kontenera;
- posiadający wydzielone zamykane drzwiami wewnętrznymi pomieszczenie,
oświetlone, wyposażone w sanitariaty tj. muszla WC, szafkę z umywalką, elektryczny
podgrzewacz wody
o poj. min. 5 l; drzwi wewnętrzne stalowe lub płytowe o rozmiarze min. 70 cm;
- instalacja elektryczna (bezpieczniki 230V, gniazdka min. 4 (po 2 w każdym
pomieszczeniu), włącznik 2 szt., oprawa oświetleniowa min. 2 szt. – 1 x w
wydzielonym pomieszczeniu,
1 x w pozostałej części, ogrzewanie elektryczne min. 2 grzejniki o mocy min.
2000W);
- okna i drzwi należy wyposażyć w rolety zewnętrzne np. antywłamaniowe zamykane
na zamek;
- stan kontenera: nowy.
Kontener powinien być przystosowany do podłączenia do zbiornika
bezodpływowego
i wodociągu. Preferowana kolorystyka: wierzchnia w odcieniach szarości,
wewnątrz jasne odcienie beżu.
Dostawa i montaż w
miejscowości Wierzchosławice 165, 59-420 Bolków w miejscu przygotowanym przez
Zamawiającego.
2.
Termin wykonania
zamówienia:
Wykonanie kompletnego
przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 31 maja 2022 roku tj. sprzedaży, dostawy
i ustawienia w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu na terenie nieruchomości
zlokalizowanej w miejscowości Wierzchosławice 165, 59-420 Bolków.
3.
Wymagania dla oferentów:
3.1 Zamawiający nie
dopuszcza by o udzielenie zamówienia ubiegały się osoby fizyczne
nie prowadzące działalności gospodarczej.
3.2 Do formularza
ofertowego bezwzględnie należy dołączyć wzór lub kartę katalogową kontenera
przedstawiający przedmiot sprzedaży zewnątrz i wewnątrz, rzut rozmieszczenia
pomieszczeń z góry, ewentualnie dopuszcza się załączenie dokumentacji
fotograficznej przedstawiającej wygląd kontenera zewnątrz, wewnątrz i
rozmieszczenie pomieszczeń.
3.3 Wykonawca udzieli
24 miesięcznej gwarancji na kompletny wskazany w pkt 1 przedmiot zamówienia.
Termin składania ofert
do dnia 16 grudnia 2021 roku do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 16
grudnia 2021 roku o godz. 10:05.
W załączeniu do ogłoszenia znajduje się formularz ofertowy na którym należy złożyć ofertę, projekt umowy, który należy zaparafować i dołączyć do oferty oraz ogłoszenie o zamówieniu.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 75 74 13 213 wew. 104 w godzinach pracy urzędu tj. 7:00-15:00
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-12-22 13:53 | Paweł Marchlewski | W załączeniu informacja o wyborze oferty. |
Komunikaty