Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 02-12-2021 13:18:00 |
Placing offers : | 10-12-2021 10:00:00 |
Offers opening : | 10-12-2021 11:00:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Supply |
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przez Szkołę Podstawową nr 2 im. Mikołaja Kopernika 83-300 Kartuzy, ul. Wzgórze Wolności 1
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-12-21 09:20 | Szkoła Podstawowa nr 2 w Kartuzach | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o odrzuceniu ofert. |
2021-12-10 14:25 | Szkoła Podstawowa nr 2 w Kartuzach | Informacja z otwarcia ofert w dniu 10.12.2021 r. |
2021-12-10 14:24 | Szkoła Podstawowa nr 2 w Kartuzach | The message was withdrawn by the Buyer. |
2021-12-10 14:21 | Szkoła Podstawowa nr 2 w Kartuzach | The message was withdrawn by the Buyer. |
2021-12-10 10:00 | Buyer message |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
przedmiotowego
zamówienia
kwotę
390.000,00
zł
brutto,
z
czego: na Część nr 1: 100.000,00 zł brutto na Część nr 2: 4.000,00 zł brutto na Część nr 3: 55.000,00 zł brutto na Część nr 4: 30.000,00 zł brutto na Część nr 5: 45.000,00 zł brutto na Część nr 6: 9.000,00 zł brutto na Część nr 7: 40.000,00 zł brutto na Część nr 8: 50.000,00 zł brutto na Część nr 9: 12.000,00 zł brutto na Część nr 10: 45.000,00 zł brutto |
2021-12-08 12:29 | Karol Keller |
Modyfikacja
treści
SWZ
z
dnia
08.12.2021
r.
zal_1_oferta_formula [...].doc |
Announcements