Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CZ-DA-156/21 Dostawa i montaż drabiny prowadzącej do wyjścia dachowego w budynku Oddziału UDT we Wrocławiu przy ulicy Grabiszyńskiej 51.

Zakupy UDT
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DA
Termin:
Zamieszczenia : 02-12-2021 15:25:00
Składania : 13-12-2021 11:00:00
Otwarcia : 13-12-2021 11:05:00
Tryb:
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę i montaż drabiny prowadzącej do wyjścia dachowego w budynku Oddziału UDT we  Wrocławiu przy ulicy Grabiszyńskiej 51.

Informujemy, że przewidujemy możliwość przeprowadzenia drugiego etapu niniejszego postępowania (negocjacje), w formie aukcji zniżkowej lub zapytania ofertowego. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 


Zamawiający wymaga, aby wykonawcy, przed złożeniem oferty, dokonali własnych oględzin i pomiarów w zakresie przedmiotu zamówienia oraz oceny warunków realizacji zamówienia. Dokonanie oględzin należy potwierdzić w momencie składania oferty. 

Oględzin można dokonać w Oddziale UDT we Wrocławiu  w dni robocze w godz. 9.00-14.00 po uprzednim ustaleniu terminu wizyty z Panią Teresą Fiłończuk, tel. +48 71 334 67 05, kom. +48 883 375 875, e-mail: teresa.filonczuk@udt.gov.pl lub z Panią Małgorzatą Nowicką, tel. +48 71 33 46 733, kom. +48 728 423 274, e-mail: malgorzata.nowicka@udt.gov.pl

Kontakt: proszę o wpisanie w pole “Mój komentarz do oferty” kontaktowego numeru telefonu. Informujemy również, że jest to miejsce na informacje dodatkowe związane z ofertą. 

Informacja o RODO:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353. Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, oraz możliwość uzyskania informacji o sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych i prawach z tego wynikających, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej UDT www.udt.gov.pl (szybkie przejście do informacji o RODO https://udt.gov.pl/przetwarzanie-danych#faqnoanchor)

Program zgodności:

1.   Zamawiający informuje, a Zleceniobiorca przyjmuje do wiadomości, że:

Urząd Dozoru Technicznego, prowadząc działalność z poczuciem odpowiedzialności prawnej
i społecznej, wymaga przestrzegania norm i standardów profesjonalnego postępowania
w całej organizacji, w tym przez inne podmioty działające na rzecz UDT lub za jego zgodą oraz oświadcza, że:

1) Posiada wdrożony Kodeks Zgodności, który jest udostępniony na stronie https://www.udt.gov.pl/, https://www.udt.gov.pl/kodeks-zgodnosci

2) Kodeks Zgodności UDT jest stosowany w odpowiednim zakresie w relacjach z klientami, podwykonawcami i dostawcami.

3) UDT posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania działaniami antykorupcyjnymi zgodny z normą PN-ISO 37001:2017-05 .

4) Pracownicy UDT realizują zadania kierując się zasadami określonymi w „Kodeksie etyki zawodowej pracownika Urzędu Dozoru Technicznego”.

2.   Zamawiający wymaga, a Zleceniobiorca zobowiązuje się do przestrzegania wymagań prawa oraz obowiązujących w UDT zasad określonych w Kodeksie Zgodności przez cały czas realizacji zlecenia


 W przypadku pytań: 

 - technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk  "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr kom. 573 337 565  Kamil Jeglikowski, + 48 57 33 38 548 Justyna Chada

 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.

 Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
CZ_DA_156_21_Wzór zlecenia wraz z OWZ.pdf pdf 392.48 2021-12-02 15:25:00 Postępowanie
CZ-DA-156_21-OZiWRZ.pdf pdf 224.33 2021-12-02 15:25:00 Postępowanie
Oświadczenie.docx docx 16.72 2021-12-02 15:25:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i montaż drabiny prowadzącej do wyjścia dachowego w budynku Oddziału UDT we Wrocławiu przy ulicy Grabiszyńskiej 51. godnie z załączonym opisem zakresu i warunków realizacji zamówienia, wzorem zlecenia oraz ogólnymi warunkami zlecenia. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0341 PLN, EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Termin płatności faktury wynosi 28 dni od daty dostarczenia faktury wraz z zaakceptowanym przez Zleceniodawcę dokumentami techniczno-rozliczeniowymi. Proszę potwierdzić (0)
3 Dostawa i montaż - Koszt dostawy i montażu po stronie Zleceniobiorcy. Proszę potwierdzić. (0)
4 Termin realizacji - do 25 dni roboczych (liczonych jako dni pracy UDT) od daty podpisania umowy, przy czym sam czas realizacji robót w obiekcie w danym terminie – nie dłużej niż 7 dni roboczych. Proszę potwierdzić. (0)
5 Gwarancja - min. 36 miesiące. Proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy. (0)
6 Rachunek bankowy - Proszę podać rodzaj rachunku bankowego jaki będzie wskazany na fakturze - w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać wpisać: "ROR" lub "Konto firmowe" (0)
7 Termin związania ofertą - 60 dni od dnia otwarcia ofert. Proszę potwierdzić. (0)
8 Koszty dodatkowe - Wszystkie dodatkowe koszty zostały uwzględnione w cenie oferty. Proszę potwierdzić. (0)
9 Wizja lokalna - Proszę potwierdzić dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. (0)
10 Oferowany produkt - Drabina powinna spełniać wymagania norm: PN-EN ISO 14122-4, DIN 14094-1 oraz wymagania ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 12 kwietni 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie warunków technicznych. Proszę potwierdzić. (0)
11 Klauzule społeczne 10% Na potwierdzenie należy dołączyć podpisane oświadczenie wg. podanego wzoru. W innym przypadku w polu „twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać nie dotyczy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie.docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 327