Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze w roku 2022

Deadlines:
Published : 09-12-2021 11:17:00
Placing offers : 14-12-2021 13:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

zapraszamy do składania ofert w postępowaniu, którego przedmiotem jest "Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze w roku 2022".


1. Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby głównej Zamawiającego
oraz do poszczególnych komórek organizacyjnych poza siedzibą główną Zamawiającego, tj.:

- Zakład Gospodarki Mieszkaniowej (siedziba główna Zamawiającego): ul. Zjednoczenia 110, Zielona Góra,

- ABM 1: ul. Sowińskiego 44a, Zielona Góra,

- ABM 2: ul. Jedności 65, Zielona Góra,

- ZWM 1-2: ul. Westerplatte 11 (8 piętro, pok. 820), Zielona Góra.

 

2. Dostawy realizowane będą od 03.01.2022 r. do 31.12.2022 r.

 

3. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego w ilościach każdorazowo przez niego wskazanych. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego drogą e-mailową bądź telefoniczną. Realizacja zamówienia nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania zapotrzebowania.

 

4. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

 

5. Zamawiający nie wyraża zgody na stosowanie produktów niewymienionych w załączniku nr 1.

 

6. Wykonawca dokona wyceny jednostkowej materiałów biurowych i papierniczych netto oraz wyceny poszczególnych tabel całościowo według załącznika.

 

7. Wykonawca oświadcza, że ceny podane w ofercie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy.

 

8. Ostateczne wynagrodzenie za przedmiot umowy ustalone zostanie iloczynem rzeczywistej ilości dostarczonych materiałów i ceny jednostkowej zgodnej z dostarczoną ofertą cenową.

 

9. Strony postanawiają, że rozliczenia za realizację przedmiotu umowy odbędą się każdorazowo na podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę za dostarczone materiały biurowe i papiernicze.

 

10. Strony ustalają, że złożona oferta cenowa na dostawę materiałów biurowych i papierniczych stanowi integralną część umowy.

 

11. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia własności i wydania towarów, na które Wykonawca przyjął zamówienie. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towarów własnym transportem, na jego własny koszt i ryzyko, na adresy wskazane powyżej oraz do rozładowania towaru w tychże miejscach. Załadunek i rozładunek realizuje Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia.

 

12. Własność towarów przechodzi na Zamawiającego z chwilą odebrania towarów po uprzednim ich sprawdzeniu. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru wadliwego lub niezgodnego ze złożonym zamówieniem.

 

13. Wykonawca udziela gwarancji na towary, co do ich jakości, zgodnie z wszelkimi dotyczącymi go normami i przepisami prawa, na okres 12 miesięcy, od chwili wydania towaru. Okres gwarancji biegnie odrębnie dla każdej dostarczonej partii zamówionych towarów.

 

14. Wykonawca odpowiada za stwierdzone wady ilościowe i jakościowe (również zewnętrzne uszkodzenie opakowania) dostarczonego towaru i zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od daty jej otrzymania. W przypadku uznania reklamacji, Wykonawca gwarantuje wymianę towaru na wolny od wad w ciągu następnych 2 dni roboczych. Po tym czasie Zamawiający ma prawo nabyć tożsamy towar u podmiotu trzeciego na koszt i ryzyko Wykonawcy.

 

15. Dostarczone towary muszą mieć datę przydatności do użytkowania nie krótszą niż przez okres 12 miesięcy od daty dostawy każdej partii zamówionych produktów.

 

16. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów, które są fabrycznie nowe i posiadają nienaruszone zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania dostarczanego przedmiotu zamówienia muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość dostarczanego produktu.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 068 353-36-79, 068 353-36-64;

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 - formularz cenowy.xlsx xlsx 28.86 2021-12-09 11:17:00 Criterion

Announcements

2021-12-14 13:33 Renata Bugajska Wybrano Wykonawcę "BIURO PLUS B.KRĘPA, W.KRĘPA" SP. J., ul. Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra, NIP PL9291004638 za cenę ofertową gross 84 663.78 PLN.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa materiałów biurowych i papierniczych Realizowana sukcesywnie w okresie 03.01.2022 r. - 31.12.2022 r. 1 delivery - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - W ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia zapotrzebowania. Realizowana sukcesywnie w okresie 03.01.2022 r. - 31.12.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu i rozładunku, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Informacje dodatkowe - Wykonawca wypełnia załącznik cenowy. Attachment required

Załącznik nr 1 - for [...].xlsx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 224