Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2021/BZP 00284535/01 Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Dziennym Domu Pomocy w Mikołowie w roku 2022. (TP/2/2021/DDP)

Zamówienia DDP
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie (CUW Mikołów) Oddział: Dzienny Dom Pomocy w Mikołowie
Termin:
Zamieszczenia : 25-11-2021 14:31:00
Składania : 03-12-2021 10:00:00
Otwarcia : 03-12-2021 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.).


Zamawiający:

Dzienny Dom Pomocy w Mikołowie

ul. Konstytucji 3 Maja 12

43-190 Mikołów

NIP: 635-156-82-32

REGON: 276065215

strona internetowa: http://ddpmikolow.bip.net.pl/

dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:


Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów

tel. (32) 226 20 54; 48 510 219 434

NIP: 635-18-05-347

REGON: 365421894

strona internetowa: http://cuwmikolow.bip.net.pl/

profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow

e-mail: zamowienia@cuw.mikolow.eu

 

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 


Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_2_2021_DDP Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 242.41 2021-11-25 14:31:00 Postępowanie
TP_2_2021_DDP SWZ-sig.pdf pdf 856.04 2021-11-25 14:31:00 Postępowanie
TP_2_2021_DDP Załącznik nr 1.1 do SWZ.docx docx 38.69 2021-11-25 14:31:00 Postępowanie
TP_2_2021_DDP Załącznik nr 1.2 do SWZ.docx docx 32.11 2021-11-25 14:31:00 Postępowanie
TP_2_2021_DDP Załącznik nr 1.3 do SWZ.docx docx 29.67 2021-11-25 14:31:00 Postępowanie
TP_2_2021_DDP Załącznik nr 1.4 do SWZ.docx docx 37.29 2021-11-25 14:31:00 Postępowanie
TP_2_2021_DDP Załącznik nr 1.5 do SWZ.docx docx 34.78 2021-11-25 14:31:00 Postępowanie
TP_2_2021_DDP Załącznik nr 1.6 do SWZ.docx docx 41.36 2021-11-25 14:31:00 Postępowanie
TP_2_2021_DDP Załącznik nr 1.7 do SWZ.docx docx 28.8 2021-11-25 14:31:00 Postępowanie
TP_2_2021_DDP Załącznik nr 1.8 do SWZ.docx docx 32.56 2021-11-25 14:31:00 Postępowanie
TP_2_2021_DDP Załącznik nr 1.9 do SWZ.docx docx 27.09 2021-11-25 14:31:00 Postępowanie
TP_2_2021_DDP Załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 22.55 2021-11-25 14:31:00 Postępowanie
TP_2_2021_DDP Załącznik nr 3 do SWZ.docx docx 21.13 2021-11-25 14:31:00 Postępowanie
TP_2_2021_DDP Załącznik nr 4 do SWZ wzór umowy.pdf pdf 551.82 2021-11-25 14:31:00 Postępowanie
TP_2_2021_DDP Załącznik nr 5 do SWZ.pdf pdf 576.45 2021-11-25 14:31:00 Postępowanie
TP_2_2021_DDP Informacja z otwarcia-sig.pdf pdf 448.82 2021-12-03 12:28:53 Publiczna wiadomość
TP_2_2021_DDP Informacja o wyborze oferty - na stronę-sig.pdf pdf 798.38 2021-12-21 12:04:06 Publiczna wiadomość
TP_2_2021_DDP Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 202.75 2022-01-24 07:57:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-01-24 07:57 Anna Kwiatkowska Ogłoszenie o wyniku postępowania.

TP_2_2021_DDP Ogłosz [...].pdf

2021-12-21 12:04 Anna Kwiatkowska Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.

TP_2_2021_DDP Inform [...].pdf

2021-12-03 12:28 Anna Kwiatkowska Informacja z otwarcia ofert.

TP_2_2021_DDP Inform [...].pdf

2021-12-03 10:00 Komunikat Zamawiającego Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć: 173 996,58 zł brutto. W tym:
Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WĘDLINY: 44 051,00 zł brutto.
Część 2: MIĘSO DROBIOWE, WĘDLINY: 18 093,00 zł brutto.
Część 3: NABIAŁ: 17845,80 zł brutto.
Część 4: WARZYWA I OWOCE: 28019,05 zł brutto.
Część 5: MROŻONKI: 27 540,50 zł brutto.
Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 21 099,43 zł brutto.
Część 7: JAJA: 2 646,00 zł brutto.
Część 8: PIECZYWO: 8 293,40 zł brutto.
Część 9: RYBY: 6 408,40 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 689