Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: A.2013.50.2021.MB Dostawę podzespołów komputerowych na potrzeby Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie

Termin:
Zamieszczenia : 25-11-2021 09:43:00
Składania : 03-12-2021 09:00:00
Otwarcia : 03-12-2021 09:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Nr sprawy: A.2013.50.2021.MB                                                           

ZAPYTANIE OFERTOWE

o wartości mniejszej niż130 000,00 zł netto, którego udzielenie jest wyłączone z obowiązku stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.)

ZAMEK KSIĄŻĄT POMORSKICH W SZCZECINIE

ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA:

Dostawę podzespołów komputerowych  na potrzeby  Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie

I.          Zamawiający:

Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie,

Tel.: (91) 434 83 11,

Fax: (91) 434 79 84,

Forma prawna: wojewódzka osoba prawna – Instytucja Kultury,

Regon:  810543200

NIP :   851-020-72-76

Konto bankowe:  Bank Gospodarstwa Krajowego O/Szczecin, ul. Tkacka 4 w Szczecinie,        

Numer rachunku: 56-1130-1176-0022-2047-7820-0001

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_szczecin  

Godziny pracy: 0730 – 1530 od poniedziałku do piątku

II.          Opis przedmiotu zamówienia

do zamówienia o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto.

1. Zakup podzespołów komputerowych dla Zamku Książąt Pomorskich:

Lp.

Nazwa sprzętu.


1)    Karta graficzna Gigabyte Rx6600 eagle 8GB GDDR6                         2 szt.

2)   Dysk SSD SAMSUNG 860 EVO 500 GB                                                2 szt.

2.     Rodzaj zamówienia: dostawa

III.          Tryb postępowania

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zasadami realizacji zamówień wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązującymi w Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie.

IV.          Termin wykonania zamówienia

        Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie 14 dni,

Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty jakie należy złożyć na potwierdzenie spełnienia tych warunków oraz ocena spełnienia tych warunków

1.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego oraz nie podlegają wykluczeniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają:

1)  zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;

2)  uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

3)  sytuację ekonomiczną lub finansową;

4)  zdolność techniczną lub zawodową  

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

V.          Sposób porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Postępowanie prowadzone jest na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_szczecin  i pod nazwą niniejszego postępowania.

2.      Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania:

a)         akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin", pod linkiem:  https://www.platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący,

b)         zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków zamieszczonej na stronie internetowej platformazakupowa.pl w zakładce „Instrukcje”, pod linkiem:  https://www.platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.      Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

4.      Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany treści zapytania ofertowego, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy tylko do konkretnego Wykonawcy.

5.      W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania Platformy Zakupowej Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. na adres e-mail: administracja@zamek.szczecin.pl

6.      W przypadku przekazywania zawiadomień, oświadczeń, wniosków lub informacji drogą elektroniczną lub przez Platformę, każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

1.      Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

P. Marek Bylewski, tel. (91) 43 48 336, e-mail: zaopatrzenie@zamek.szczecin.pl

P. Artur Sałach, tel. 696 445 989, e-mail: artur@zamek.szczecin.pl

VI.          Opis sposobu przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania oferty.

1.      Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: www.platformazakupowa.pl/pn/zamek_szczecin na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania do dnia 03 grudnia 2021 r. do godz. 9.00

2.      Za termin złożenia oferty uważa się termin jej dotarcia do Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe wpłynięcie oferty. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.

3.      Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.

4.      Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty w postępowaniu spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.

5.      Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

6.      Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Informacja o zmianie lub wycofaniu oferty powinna być doręczona Zamawiającemu w formie określonej w ust. 5, przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać jakichkolwiek zmian po upływie terminu składania ofert.

7.      Otwarcie ofert: 03.12.2021 r. godzina 9:30.

8.      Termin związana ofertą:

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert. 

VII.          Opis sposobu obliczenia ceny

1.      Wykonawca zobowiązany jest podać cenę netto zamawianego art.

2.      Cena oferty musi obejmować w kalkulacji wszystkie koszty i składniki, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

3.      Wykonawca oblicza cenę oferty na podstawie opisu przedmiotu zamówienia.

4.      Ceną oferty jest maksymalna cena brutto.

5.      Cena nie podlega waloryzacji w trakcie realizacji zamówienia.

6.      Oferowana cena jest ceną ryczałtową (stałą).

7.      Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie złoty polski (PLN). Zamawiający nie przewiduje dokonywania rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych.

VIII.          Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

1.     Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium:

            Cena - 100%.

2.     Zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów (stosując stupunktową skalę ocen, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku).

3.     Jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

Wykonawcy składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

4.     Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie w toku postępowania.

IX.          Informacja o przetwarzaniu danych osobowych [Dane]

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE  [dalej: RODO], informujemy, że: 

1.      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamek Książąt Pomorskich z siedzibą: 70-540 Szczecin, ul. Korsarzy 34, instytucja kultury Województwa Zachodniopomorskiego, wpisana do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Samorząd Województwa pod nr RIK/1/99/WZ, e-mail. zamek@zamek.szczecin.pl   tel. +48 91 434 83 11, [dalej: Administrator, Zamek].

2.      Inspektor Ochrony Danych dostępny jest pod adresem: Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie 70-540 Szczecin, ul. Korsarzy 34, e-mail: iod@zamek.szczecin.pl,  telefon: +48 91 434 83 11;

3.      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym i wyborem wykonawcy w postępowaniu;

1)   Przetwarzanie Pani/Pana Danych Usługodawcy będzie się odbywać:

a)    w celach związanych z przeprowadzeniem zapytania ofertowego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO,

b)    w prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Zamek, polegających na: obronie przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z prowadzonym zapytaniem ofertowym lub dochodzeniu takich roszczeń,

c)     w celu: ochrony mienia województwa przy zastosowaniu monitoringu wizyjnego, na podstawie: art. 6 ust. 1 lit e. RODO w związku z art. 60a ustawy z dnia 5 czerwca 1998 o samorządzie województwa.

2)   Przetwarzanie Danych ewentualnych pracowników lub podwykonawców Wykonawcy, będzie się odbywać:

a)      w prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Zamek, polegających na: obronie przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z prowadzonym zapytaniem ofertowym, dochodzeniu takich roszczeń, kontakcie z osobami będącymi pracownikami lub podwykonawcami Wykonawcy, którymi Wykonawca będzie się posługiwał w celu złożenia oferty w postępowaniu, na podstawie art. 6 ust.1 lit. f. RODO,

b)      w celu ochrony mienia województwa przy zastosowaniu monitoringu wizyjnego, na podstawie: art. 6 ust. 1 lit c. RODO w związku z art. 60a ustawy z dnia 5 czerwca 1998 o samorządzie województwa.

4.     Dane będą przechowywane przez Zamek przez okres prowadzenia zapytania ofertowego i wyboru wykonawcy w postępowaniu, a po jego przeprowadzeniu przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązków nałożonych na Zamek na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa, jak również do czasu upływu okresu przedawnienia roszczeń stron postępowania. W zakresie monitoringu wizyjnego, Dane będą przechowywane przez okres nieprzekraczający 3 miesięcy od dnia nagrania.

5.     Dane nie będę służyły podejmowaniu decyzji, która opiera się tylko na zautomatyzowanym przetwarzaniu Danych, w tym profilowaniu.

6.     Uprawnienia wynikające z RODO

W każdym czasie podmiot którego dotyczą Dane, jest uprawniony do żądania:

a)      dostępu do Danych,

b)      sprostowania Danych,

c)      usunięcia Danych lub ograniczenia ich przetwarzania,

d)      wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Danych, w szczególności poprzez wysłanie e-mail na adres: iod@zamek.szczecin.pl;

e)      wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7.     Podanie Danych jest niezbędne do przeprowadzenia zapytania ofertowego i wyboru wykonawcy w postępowaniu. Niepodanie Danych skutkowało będzie odmową udziału w postępowaniu. Wstęp na teren obiektu wiąże się z utrwaleniem wizerunku w ramach monitoringu wizyjnego, prowadzonego m.in. w celu realizacji obowiązku ustawowego ochrony mienia województwa.

8.     Dane mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów, podmiotom upoważnionym na podstawie zawartych przez Zamek umów powierzenia.

9.     Informacje zawarte w niniejszym paragrafie mogą ulec zmianie. W takim przypadku Zamek poinformuje o ich zmianie, przy czym taka zmiana informacji nie będzie stanowiła zmiany zapytania ofertowego.

10.  Wykonawca obowiązany jest poinformować swoich ewentualnych pracowników                              lub podwykonawców, o powyższych informacjach jak również o tym, iż Dane takich pracowników lub podwykonawców Wykonawcy, pozyskane zostały przez Zamek od Wykonawcy lub ze źródeł publicznie dostępnych a także, iż Zamek przetwarzał będzie ich dane w postaci: Imienia, Nazwiska, powiązania z Wykonawcą i jego rodzaju, kontaktowego numeru telefonicznego i adres e-mail.

11.  Wykonawca zobowiązany jest do zapewniania zgodności przetwarzania danych                             ze wszelkimi, obecnymi oraz przyszłymi przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w szczególności zaś z RODO;

  1. Wykonawca oświadcza, iż dysponuje podstawą  prawną do udostępniania Zamkowi  danych pracowników lub podwykonawców, którymi będzie się posługiwał w trakcie prowadzenia zapytania ofertowego i złożeniu oferty w postępowaniu oraz zobowiązuje się utrzymać przedmiotową podstawę  przez cały okres trwania postępowania.

    X.        Postanowienia końcowe

1.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie.

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 91 434 83 36

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
541853-protocol.xlsx xlsx 57.45 2021-12-07 07:16:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-07 07:16 Marek Bylewski informacja z rozstrzygnięcia zapytania ofertowego.
Zamówienie otrzymuje firma EL TORO BOBROWSKI BLATKIEWICZ
która zaoferowała najkorzystniejsza ofertę.
Dziękujemy za wzięcie udziału w postępowaniu!
Marek Bylewski
tel. 91 434 83 36
W załączeniu:
protokół z postępowania

541853-protocol.xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Karta graficzna Gigabyte Rx6600 eagle 8gb 8 GB GDDR6 Specyfikacja: Silnik graficzny - AMD Radeon™ RX 6600 Standard magistrali - PCI® Express 4.0 DirectX - 12 Ultimate OpenGL - 4.6 Pamięć - 8GB GDDR6 Procesory strumieniowe - 1792 Zegar pamięci - 14 Gbps Interfejs pamięci - 128-bitowy Rozdzielczość - Maksymalna rozdzielczość cyfrowa: 7680 x 4320 Interfejs - 2 x HDMI 2.1 - 2 x DisplayPort™ 1.4 HDCP - Tak Multi-view - 4 Zalecane zasilacze - 500W Złącze zasilania - 1 x 8-pin Gwarancja 24 miesięcy. 2 szt. Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie
Korsarzy 34
70-540, Szczecin
(0)
2 Dysk SAMSUNG 860 Evo 500GB SSD Specyfikacja: Symbol: MZ-76E500B/EU Producent: Samsung Model: 860 EVO Pamięć podręczna: 512 MB Rodzaj dysku: SSD Pojemność Dysku: 500 GB Format: 2.5 " Rodzaj interfejsu: SATA III Prędkość odczytu: 550 MB/s Prędkość zapisu: 520 MB/s Czas bezawaryjnej pracy (MTBF): 1500000 godzin Szerokość produktu (mm): 70 mm Wysokość produktu (mm): 6.8 mm Głębokość produktu (mm): 100 mm Wymiary: 100 x 70 x 6.8 mm Waga: 62 g Gwarancja Producenta 60 miesięcy. 2 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Produkt fabrycznie nowy, oryginalne opakowanie - Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 294