Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DAE-242/11/I/2021 Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej

Termin:
Zamieszczenia : 23-11-2021 12:39:00
Składania : 01-12-2021 09:00:00
Otwarcia : 01-12-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie.pdf pdf 161.77 2021-11-23 12:39:00 Postępowanie
SWZ do podpisu.pdf pdf 471.27 2021-11-23 12:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 opis przedmiotu.pdf pdf 311.57 2021-11-23 12:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 2a- Formularz ofertowy Korczowa.docx docx 47.08 2021-11-23 12:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 2b- Formularz ofertowy Medyka.docx docx 46.75 2021-11-23 12:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 2c- Formularz ofertowy Budomierz.docx docx 43.6 2021-11-23 12:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 2d- Formularz ofertowy Krościenko.docx docx 43.58 2021-11-23 12:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 207.73 2021-11-23 12:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania (1).docx docx 23.7 2021-11-23 12:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.docx docx 24.15 2021-11-23 12:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Wykaz DOSTAW.docx docx 26.96 2021-11-23 12:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - Zobowiązanie.docx docx 17.56 2021-11-23 12:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ - Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy.docx docx 22.18 2021-11-23 12:39:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert-podpisana.pdf pdf 185.56 2021-12-01 12:17:41 Publiczna wiadomość
Unieważnienie czynności wyboru ofert-podpisane.pdf pdf 199.55 2021-12-20 09:56:23 Publiczna wiadomość
Info wyborze najkorzystniejszej oferty-platforma.pdf pdf 224.81 2021-12-16 12:55:15 Publiczna wiadomość
Platforma -Informacja wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 210.43 2021-12-28 14:41:37 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 136.06 2022-01-19 08:07:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-01-19 08:07 Zamówienia Publiczne Ogłoszenie o wyniku postępowania.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-12-28 14:41 Zamówienia Publiczne Szanowni Państwo
w załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Platforma -Informacj [...].pdf

2021-12-20 09:56 Zamówienia Publiczne Szanowni Państwo ,
w załączeniu Zawiadomienie o unieważnieniu czynności badania i oceny wyboru najkorzystniejszej oferty oraz powtórzeniu czynności badania i oceny wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert nieodrzuconych w zakresie zadań nr 1, nr 2, nr 3, nr 4.

Unieważnienie czynno [...].pdf

2021-12-16 12:55 Zamówienia Publiczne Szanowni Państwo,
w załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Info wyborze najkorz [...].pdf

2021-12-01 12:17 Zamówienia Publiczne Szanowni Państwo,
w załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-12-01 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi dla:
Zadania 1 –dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla DPG Korczowa wynosi 102 680,89 zł netto = 126 297,49 zł brutto
Zadania 2 – dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla DPG Medyka wynosi 131 449,22 zł netto = 161 744,04 zł brutto
Zadania 3 – dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla DPG Budomierz wynosi 53 205,32 zł netto = 65 442,54 zł brutto
Zadania 4 - dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla DPG Krościenko wynosi 36 868,87 zł netto = 45 348,72 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 545