Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 17-11-2021 08:44:00 |
Placing offers : | 24-11-2021 09:30:00 |
Offers opening : | 24-11-2021 09:45:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
ZAPROSZENIE
do składania ofert na wykonanie
zamówienia,
którego wartość jest mniejsza niż kwota
130.000 złotych
w postępowaniu 132/DAO/21 na zadanie pn.:
Usługi
asenizacyjne wykonywane w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków
Komunalnych
w roku 2022.
1.
Dane dotyczące zamawiającego
Zamawiający: Zarząd Budynków Komunalnych
· REGON: 002809929
· kod, miejscowość,
województwo:
82-300 Elbląg, warmińsko – mazurskie
· ulica, nr domu, nr
lokalu: ul.
Ratuszowa 4
· strona internetowa prowadzonego
postępowanie - profil nabywcy na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag,
· tel.: 55 221 20 00; 55 221 20 66
2.
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone w trybie ZAPROSZENIA DO
SKŁADANIA OFERT na podstawie ZARZĄDZENIA
NR 1/2021 Dyrektora ZBK z dnia 11.01.2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu
udzielania przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu zamówień, których wartość
jest mniejsza niż kwota 130.000 złotych.
3.
Opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług
asenizacyjnych polegających na:
1)
opróżnianiu
szamb szt. 13 o pojemności określonej w załączniku nr 1 do Wzoru Umowy
stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do
ZAPROSZENIA
2)
przewozie
nieczystości ciekłych z miejsc wskazanych przez Zamawiającego do oczyszczalni
ścieków oraz ich utylizacji.
3)
Wykonawca
zobowiązany jest na czas prowadzenia w/w robót do posiadania ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na
sumę gwarancyjną w wysokości 50.000 zł.
4.
Termin wykonania zamówienia:
·
data rozpoczęcia: 3 stycznia 2022 r.
·
data
zakończenia: 31 grudnia 2022 r.
5.
Warunki udziału w postępowaniu
oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O
udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek
dotyczący:
1)
posiadania
uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Warunkiem udziału w
postępowaniu jest posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności
w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości
ciekłych.
2)
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunkiem udziału w
postępowaniu jest dysponowanie przez
Wykonawcę minimum dwoma
pojazdami asenizacyjnymi, spełniającymi
wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r.
w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych.
Potwierdzenia spełniania w/w warunków Zamawiający dokona na
podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6 ZAPROSZENIA
6.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach,
jakie mają dostarczyć Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w
postępowaniu.
1)
Aktualne zezwolenie na prowadzenie
działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych
i transportu nieczystości ciekłych.
2)
Wykaz sprzętu, potwierdzający
spełnienie warunku podanego w pkt 5 ppkt 2) ZAPROSZENIA, należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPROSZENIA.
7.
Kryteria oceny ofert: cena
100 %
8.
Opis sposobu obliczenia
ceny:
1) Cena oferty ma wynikać
z zakresu określonego w ZAPROSZENIU,
uwzględniać ewentualne opusty, jakie oferuje Wykonawca.
2) W formularzu oferta
należy podać:
a)
cenę
jednostkową (brutto) za wywóz 1m3 nieczystości ciekłych, tą samą
cenę bez VAT oraz stawkę
i kwotę VAT. Cena ta musi obejmować również opłaty za przyjęcie nieczystości
ciekłych przez oczyszczalnię ścieków, cena ta nie podlega waloryzacji.
b)
opłatę
(netto) za przyjęcie 1m3 nieczystości ciekłych przez oczyszczalnię
ścieków.
3) Cena a) nie będzie
podlegać waloryzacji, cena b) musi być zgodna z cennikiem EPWiK.
4) W toku badania i oceny
ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych
ofert.
5) Zamawiający poprawi w
ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki
polegające na niezgodności oferty z treścią ZAPROSZENIA, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty.
9.
Opis sposobu przygotowywania oferty:
Składana oferta wykonania zamówienia musi zawierać:
a)
wypełniony
formularz OFERTA, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPROSZENIA, sporządzona musi być, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione)
do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.
podpis osobisty - to zaawansowany
podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług
zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz
uchylającego dyrektywę 1999/93/WE, weryfikowany za pomocą certyfikatu
podpisu osobistego.
podpis
zaufany - na podstawie art. 20aa ustawy o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, profil zaufany
umożliwia podmiotom publicznym na uwierzytelnienie osoby fizycznej, zaś profil osobisty
zapewnia możliwości opatrzenia dokumentu elektronicznego podpisem zaufanym.
Podpisanie pliku przez ePUAP umożliwia potwierdzenie tożsamości jego
posiadacza, w usługach publicznych i pozwala na podpisywanie pism, kierowanych
do podmiotów publicznych, w postaci elektronicznej, wskazując na określoną osobę,
jej konto i czas dokonania tego podpisu (art. 20ad - 20c ustawy o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne).
podpis kwalifikowany –
to podpis elektroniczny, który zgodnie z art. 3 pkt 12 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. z dnia 23 lipca 2014
r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do
transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę
1999/93/WE, oznacza zaawansowany podpis elektroniczny, który jest składany za
pomocą kwalifikowanego urządzenia do składania podpisu elektronicznego i który
opiera się na kwalifikowanym certyfikacie podpisu elektronicznego.
b)
kserokopie uprawnień wskazanych w pkt. 6.1 ZAPROSZENIA, sporządzone jako dokumenty w postaci papierowej
winny być poświadczone za zgodność z oryginałem z dokumentem w postaci
papierowej, następnie załączone do oferty jako skan oryginału. Poświadczenia
zgodności kserokopii dokumentu z oryginałem dokonuje własnoręcznym podpisem Wykonawca.
c)
wymienione w pkt 6.1 i
6.2 ZAPROSZENIA dokumenty potwierdzające
spełnianie warunków udziału
w postępowaniu. Sporządzone w postaci elektronicznej winny być opatrzone podpisem elektronicznym (kwalifikowanym,
zaufanym, osobistym). W przypadku gdy wyżej wymienione dokumenty zostały sporządzone
jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje
się skan oryginalnego dokumentu w pliku pdf.
d)
kserokopie polisy ubezpieczeniowej - sporządzone jako dokumenty w postaci papierowej winny być poświadczone za zgodność z
oryginałem z dokumentem w postaci papierowej, następnie załączone do oferty jako
skan oryginału. Poświadczenia zgodności kserokopii dokumentu z oryginałem dokonuje
własnoręcznym podpisem Wykonawca.
e)
pełnomocnictwo –
jeżeli OFERTA lub inny dokument jest
podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na
zewnątrz posiadającą (posiadające) stosowne pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje
się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy pełnomocnictwo,
zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej
i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem
w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca.
Poświadczenia zgodności cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
Niezałączenie
wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
A. Informacje ogólne:
2. Link do postępowania dostępny jest na stronie operatora platformazakupowa.pl
oraz Profilu Nabywcy Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i
odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń
oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej
Platformy zakupowej OPENNEXUS Sp. z o.o. pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
4. Występuje limit objętości
plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości
10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować jako zip) przy
maksymalnej wielkości 150 MB.
5. Składając ofertę zaleca
się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć
w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np.
awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z
brakiem np. aktualnej przeglądarki.
6. Za datę przekazania
oferty lub wniosków przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez kliknięcie
przycisku „Złóż ofertę” w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została
złożona.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji
przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową.
8. Informacje lub dokumenty, inne niż określone w ppkt 8, przekazywane w
postępowaniu, sporządza się
w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na
podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio
do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których
mowa w ppkt 2.
B. Złożenie oferty:
2.
Wykonawca składa ofertę lub wniosek o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub
wniosku” dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie
udzielenia zamówienia publicznego.
3.
Sposób złożenia oferty, opisany
został w „Instrukcji dla Wykonawców platforma zakupowa.pl”, dostępnej na stronie:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
4.
Ofertę należy sporządzić w języku
polskim.
5.
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym.
6.
Do oferty lub wniosku należy dołączyć wszystkie wymagane, określone
w pkt 6 ZAPROSZENIA dokumenty w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym.
- pobierz wszystkie pliki
dołączone do postępowania na swój komputer,
- wypełnij pliki na swoim
komputerze, a następnie podpisz pliki, które zamierzasz dołączyć do oferty lub
wniosku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym,
- dołącz wszystkie
podpisane pliki do „Formularza składania oferty lub wniosku” na platformazakupowa.pl,
- po wypełnieniu „Formularza
składania oferty lub wniosku” i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników
należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania” i kliknąć „złóż ofertę”, aby
zakończyć etap składania oferty,
- następnie system zaszyfruje
ofertę lub wniosek wykonawcy, tak by ta była niedostępna dla zamawiającego do
terminu otwarcia ofert lub złożenia wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu,
7.
Jeżeli dokumenty elektroniczne,
przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia
1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu utrzymania w poufności
tych informacji, powinny zostać załączone w osobnym miejscu w kroku 1 składania
oferty przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa.
8.
Oferta może być złożona tylko do
upływu terminu składania ofert.
9.
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert
wycofać ofertę lub wniosek za pośrednictwem Formularza składania oferty lub
wniosku.
C. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania
ofert)
2. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści
wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje
limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub
spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.
3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem
„Formularza składania oferty lub wniosku” jako załączniki. Sposób sporządzenia
dokumentów elektronicznych musi być zgodny
z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii
z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
11.
Miejsce i termin złożenia
oferty:
1. Wykonawca składa ofertę
lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza
składania oferty lub wniosku” dostępnego na platformazakupowa.pl.
2. Termin składania ofert upływa
dnia 24.11 2021 r. o godz. 09:30.
3. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert.
4. Wykonawca może przed
upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę lub wniosek za pośrednictwem
Formularza składania oferty lub wniosku. Sposób złożenia bądź wycofania oferty, opisany został w „Instrukcji
dla Wykonawców platforma zakupowa.pl”, dostępnej na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
5. Zamawiający otworzy oferty w dniu
24.11 2021 r. o godz. 9:45.
6. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do
odszyfrowania ofert dostępnego na platformie zakupowej prowadzonego
postepowania.
7. Otwarcie ofert jest niejawne.
8. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego,
która powoduje brak możliwości otwarcia ofert
w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie
po usunięciu awarii.
O zmianie terminu otwarcia ofert Zamawiający
poinformuje na platformie zakupowej prowadzonego postępowania.
9. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni
na platformie zakupowej prowadzonego postępowania
informacje o:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej
działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty
zostały otwarte;
2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
12.
Osoby uprawnione do porozumiewania
się z Wykonawcą:
Dział Administracyjno-Organizacyjny – Joanna
Jasińska, Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu, ul. Ratuszowa 4, tel. 55 221 20 00; 55 221 20 66,
13.
Istotne dla stron postanowienia,
które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy
w sprawie zamówienia publicznego:
Określone we wzorze umowy - ZAŁĄCZNIK NR 2 do
ZAPROSZENIA
14.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega
obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę składającego oświadczenie
woli w postaci oferty.
Zamawiający
przewiduje możliwość negocjacji ceny zaoferowanej przez Wykonawcę.
Złożenie ofert nie musi skutkować zawarciem umowy.
Zarząd
Budynków Komunalnych zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez
podania przyczyny.
Załączniki:
1.
ZAŁĄCZNIK NR 1- Formularz
Oferta
2.
ZAŁĄCZNIK
NR 2 - Wzór umowy
3.
ZAŁĄCZNIK
NR 3 - Wykaz sprzętu
2021-11-26 11:32 | Joanna Jasińska | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - w załącznikach do pobrania |
2021-11-24 14:16 | Joanna Jasińska | Informacja z otwarcia ofert - w załącznikach do pobrania |
Announcements