Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 10/VI/2021 Dostawa przedmiotów odzieży ochronnej strażaka w tym: Część I - ubranie specjalne strażaka, Część II - buty strażackie gumowe, Część III - umundurowanie i odzież ochronna

Deadlines:
Published : 12-11-2021 14:16:00
Placing offers : 22-11-2021 10:30:00
Offers opening : 22-11-2021 11:00:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
1. ogłoszenie o zamówieniu 10 VI 2021.pdf pdf 118.25 2021-11-12 14:16:00 Proceeding
3. załącznik nr 1 - formularz ofert.docx docx 24.99 2021-11-12 14:16:00 Proceeding
4. zalacznik nr 2 - formularz cenowy cześc 1.xls xls 33.5 2021-11-12 14:16:00 Proceeding
5. załącznik nr 3 - formularz cenowy cześc 2.xls xls 33.5 2021-11-12 14:16:00 Proceeding
6. załącznik nr 4 - formularz cenowy częśc 3.xls xls 39.5 2021-11-12 14:16:00 Proceeding
7. załącznik nr 5 - Oświadczenie wykonawcy.docx docx 21.34 2021-11-12 14:16:00 Proceeding
8. załącznik nr 6 - Opis przedmiotu zamów część 1 Ubranie specjalne strażaka.doc doc 77 2021-11-12 14:16:00 Proceeding
9. załącznik nr 7 - Opis przedmiotu zamów część 2 Buty strazackie gumowe.doc doc 59.5 2021-11-12 14:16:00 Proceeding
10. załącznik nr 8 - Opis przedmiotu zamów. część 3. Przedmioty odzieży.doc doc 356 2021-11-12 14:16:00 Proceeding
11. załacznik nr 9 - projekt umowy dostawa.doc doc 169 2021-11-12 14:16:00 Proceeding
12. załącznik nr 10 - RODO.docx docx 21.19 2021-11-12 14:16:00 Proceeding
14. załącznik nr 11 - karta wyrobu.xls xls 38.5 2021-11-12 14:16:00 Proceeding
2. SWZ 10 VI 2021.pdf pdf 24781.17 2021-11-12 14:16:00 Proceeding
pyt. i odp. 10 VI 2021.pdf pdf 2283.62 2021-11-16 14:28:42 Public message
Pytania i odpowiedzi nr 2.pdf pdf 1930.5 2021-11-18 12:56:17 Public message
informacja z otwarcia ofert 10 VI 2021.pdf pdf 774.02 2021-11-22 14:02:03 Public message
Zawiad. I.pdf pdf 1099.72 2021-12-03 14:25:50 Public message
Zawiad. cz. II i III.pdf pdf 1297.26 2021-12-03 14:27:02 Public message

Announcements

2021-12-03 14:27 Rosita Makarewicz Informacja o wyborze Części II i III zamówienia

Zawiad. cz. II i III [...].pdf

2021-12-03 14:25 Rosita Makarewicz Informacja o wyborze Części I zamówienia

Zawiad. I.pdf

2021-11-22 14:02 Rosita Makarewicz Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2021-11-22 10:30 Buyer message Kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizacje zamówienia wynosi 627.784,20 zł brutto, w tym Część I zamówienia - 291.689,26 zł brutto, Część II zamówienia - 38.357,55 zł brutto, Część III zamówienia - 297.737,39 zł brutto
2021-11-18 12:56 Rosita Makarewicz Pytania i odpowiedzi nr 2

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2021-11-16 14:28 Rosita Makarewicz Pytania i odpowiedzi nr 1

pyt. i odp. 10 VI 20 [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 988