Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 322/11/ZP/2021/166 Zakup i dostawa niszczarek i luster inspekcyjnych

Katarzyna Stefańska- Polak
15 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Termin:
Zamieszczenia : 12-11-2021 10:16:00
Składania : 19-11-2021 09:00:00
Otwarcia : 19-11-2021 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1A- Formularz cenowy- część 1.xlsx xlsx 13.86 2021-11-12 10:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 1B- Formularz cenowy- część 2.xlsx xlsx 13.36 2021-11-12 10:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 2A- Opis przedmiotu zamówienia - część 1.docx docx 28.29 2021-11-12 10:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 2B- Opis przedmiotu zamówienia - część 2.docx docx 24.86 2021-11-12 10:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 4- Oświadczenie o podwykonawcach.docx docx 18.8 2021-11-12 10:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 5- Zasady postępowania z pracownikami.docx docx 17.05 2021-11-12 10:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 6- Klauzula informacyjna RODO.docx docx 14.59 2021-11-12 10:16:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 159.3 2021-11-12 10:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 3- Umowa- wzór.pdf pdf 245.12 2021-11-12 10:16:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 169.23 2021-11-16 13:21:09 Publiczna wiadomość
Zmieniony Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 postępowania.pdf pdf 178.63 2021-11-16 13:22:55 Publiczna wiadomość
Zmiana warunków zamówienia.pdf pdf 298.91 2021-11-16 13:22:55 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 104.33 2021-11-19 10:33:36 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty - część 2 oraz unieważnienie części 1.pdf pdf 176.57 2021-11-26 13:26:11 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-26 13:26 Katarzyna Stefańska- Polak Informacja o wyborze oferty- część 2 oraz unieważnienie części 1

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-11-19 10:33 Katarzyna Stefańska- Polak Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-11-16 13:22 Katarzyna Stefańska- Polak Zmiana warunków zamówienia wraz ze zmienionym Opisem przedmiotu zamówienia dla części 1 postępowania

Zmieniony Opis przed [...].pdf

Zmiana warunków zamó [...].pdf

2021-11-16 13:21 Katarzyna Stefańska- Polak Odpowiedzi na pytania dla części 1 postępowania

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 CZĘŚĆ 1: Zakup i dostawa niszczarek Należy wpisać kwotę netto zł za część 1 zamówienia 1 dostawa - (0)
2 CZĘŚĆ 2: Zakup i dostawa luster inspekcyjnych Należy wpisać kwotę netto zł za część 2 zamówienia 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 341