Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-11-2021 13:46:00 |
Składania : | 22-11-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 22-11-2021 12:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-01-28 14:01 | Anna Gąska | W załączeniu informacja o odrzuceniu wszystkich ofert i unieważnieniu postępowania |
2022-01-26 12:46 | Anna Gąska | Zamawiający informuje, że unieważnia czynność wyboru oferty najkorzystniejszej dokonaną 10.01.2022r. w załączeniu: - informacja o unieważnieniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej. |
2022-01-10 14:13 | Anna Gąska | informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej po powtórzonym badaniu ofert |
2021-12-09 11:16 | Anna Gąska |
Zamawiający
informuje,
że
unieważnia
czynność
wyboru
oferty
najkorzystniejszej
dokonaną
29.11.2021r. w załączeniu: - informacja o unieważnieniu czynności wyboru oferty najkorzystniejszej. |
2021-11-29 14:34 | Anna Gąska | Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej |
2021-11-23 13:23 | Anna Gąska | Sprostowanie informacji o złożonych ofertach |
2021-11-22 13:36 | Anna Gąska | Informacja o złożonych ofertach |
2021-11-22 12:00 | Komunikat Zamawiającego | kwota przeznaczona na finansowanie zamówienia: 734.832 zł |
2021-11-18 14:41 | Anna Gąska |
W
związku
z
pytaniem
jednego
z
Wykonawców,
o
treści:
"Prosimy o potwierdzenie, że koszt surowców, czyli tzw. „wsad do kotła”, wskazany w Formularzu ofertowym, powinien być nie mniejszy niż 14,00 zł. W Załączniku nr 1b, Szczegółowe warunki realizacji usługi, pkt. 4, jest zapis, że Wsad do kotła o wartości nie niższej niż 15,00 zł netto za osobodzień. Proszę o ujednolicenie zapisu. " informujemy, że prawidłowa wartość wsadu do kotła to 14 zł, jak wskazano w Formularzu Ofertowym. Prosimy o przyjęcie do kalkulacji kwoty 14 zł. jako właściwej. z poważaniem Anna Gąska |
2021-11-16 14:42 | Anna Gąska |
W
załączeniu
-
wyjaśnienia
treści
SWZ
oraz
informacja
o
zmianach
wprowadzonych
przez
Zamawiającego
w
treści
SWZ,
dotyczących: 1) kryteriów oceny ofert 2) terminu składania i otwarcia ofert. Nowy termin związania ofertą wskazany został w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia (w załączeniu) ogłoszenie o zmianie [...].pdf |
2021-11-15 13:32 | Anna Gąska |
Sprostowanie
krótkiego
opisu
przedmiotu
zamówienia,
na
stronie
tytułowej
SWZ
oraz
w
ogłoszeniu
o
zamówieniu
(SEKCJA
IV) Przed zmianą: Przygotowanie i dostawa całodziennych posiłków dla pacjentów Opolskiego Centrum Onkologii w Opolu oraz odbiór resztek pokonsumpcyjnych w okresie od 1.12.2021 do 31.12.2021r. Po zmianie: Przygotowanie i dostawa całodziennych posiłków dla pacjentów Opolskiego Centrum Onkologii w Opolu oraz odbiór resztek pokonsumpcyjnych w okresie od 01.12.2021 do 01.12.2022r. Prawidłowy okres realizacji zamówienia, to jak wskazano w dokumentacji: 12 miesięcy W załączeniu - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (1) |
2021-11-10 13:50 | Anna Gąska |
Sprostowanie
SWZ
w
zakresie
wskazanych
godzin
składania
i
otwarcia
ofert Zamawiający informuje, że na stronie tytułowej SWZ błędnie wskazano godziny składania i otwarcia ofert. Właściwe godziny składania i otwarcia ofert, to jest: składanie - do godz. 12.00 otwarcie - o godz. 12.05 wskazano w ogłoszeniu o zamówieniu oraz na stronie prowadzonego postepowania |
Komunikaty