Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GUM2021 ZP0125 Dostawa aparatury medycznej, sprzętu laboratoryjnego, macierzy dyskowej i agregometru w 5-ciu pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Termin:
Zamieszczenia : 10-11-2021 08:52:00
Składania : 26-11-2021 09:00:00
Otwarcia : 26-11-2021 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. 3.7z 7z 107.03 2021-11-10 08:52:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu_10.11.2021.pdf pdf 151.56 2021-11-10 08:52:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 522.39 2021-11-10 08:52:00 Postępowanie
zał. 1 - formularz ofertowy.docx docx 33.36 2021-11-10 08:52:00 Postępowanie
zał. 2 - oświadczenie.doc doc 93.5 2021-11-10 08:52:00 Postępowanie
zał. 4- projekt umowy.docx docx 55.06 2021-11-10 08:52:00 Postępowanie
zał. 5 - formularz cenowy.docx docx 18.72 2021-11-10 08:52:38 Postępowanie
Odpowiedzi_15.11.2021.docx docx 132.08 2021-11-15 08:12:44 Publiczna wiadomość
Zmiana terminu składania i otwarcia ofert.docx docx 128.33 2021-11-18 11:03:02 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie_18.11.2021.pdf pdf 39.65 2021-11-18 11:03:02 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie_19.11.2021.pdf pdf 39.65 2021-11-19 12:19:35 Publiczna wiadomość
Zmiana terminu składania i otwarcia ofert- 19.11.2021.docx docx 128.63 2021-11-19 12:19:35 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie_22.11.2021.pdf pdf 39.67 2021-11-22 12:43:18 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi_22.11.2021.docx docx 135.1 2021-11-22 12:43:18 Publiczna wiadomość
zał. 3 pakiet 1 modyfikacja 22.11.2021.docx docx 36.78 2021-11-22 12:43:18 Publiczna wiadomość
zał. 3 pakiet 3 modyfikacja z dnia 22.11.2021.docx docx 26.32 2021-11-22 12:43:18 Publiczna wiadomość
zestawienie_ofert_GUM2021 ZP 0125.docx docx 26.01 2021-11-26 11:08:19 Publiczna wiadomość
Wyniki- w zakresie Pakietu 3.docx docx 128.95 2021-11-26 11:52:36 Publiczna wiadomość
Wyniki- w zakresie Pakietu 2.docx docx 128.97 2021-12-06 09:21:44 Publiczna wiadomość
Wyniki- w zakresie Pakietu 1,4,5.docx docx 131.09 2021-12-03 11:53:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-06 09:21 Paulina Kowalska Wyniki w zakresie Pakietu 2

Wyniki- w zakresie P [...].docx

2021-12-03 11:53 Paulina Kowalska Wyniki w zakresie Pakietu: 1, 4 ,5.

Wyniki- w zakresie P [...].docx

2021-11-26 11:52 Paulina Kowalska Gdański Uniwersytet Medyczny informuję o wyniku postępowania w zakresie Pakietu nr 3

Wyniki- w zakresie P [...].docx

2021-11-26 11:08 Paulina Kowalska Zestawienie ofert

zestawienie_ofert_GU [...].docx

2021-11-26 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości: 648 318,72 w tym:
Pakiet 1- 21 258,72 zł
Pakiet 2- 11 060,00 zł
Pakiet 3- 500 000,00 zł
Pakiet 4- 41 000,00 zł
Pakiet 5- 75 000,00 zł
2021-11-22 12:43 Paulina Kowalska Odpowiedzi_22.11.2021

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Odpowiedzi_22.11.202 [...].docx

zał. 3 pakiet 1 mody [...].docx

zał. 3 pakiet 3 mody [...].docx

2021-11-19 12:19 Paulina Kowalska Zmiana terminu składania i otwarcia ofert_19.11.2021

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Zmiana terminu skład [...].docx

2021-11-18 11:03 Paulina Kowalska Zmiana terminu składania i otwarcia ofert_18.11.2021

Zmiana terminu skład [...].docx

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-11-15 08:12 Paulina Kowalska Odpowiedzi_15.11.2021

Odpowiedzi_15.11.202 [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 801