Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 12-11-2021 09:33:00 |
Placing offers : | 19-11-2021 10:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem niniejszego zapytania jest świadczenie usług administrowania stronami internetowymi Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
Termin wykonania zamówienia: od 01.12.2021 r. do 31.03.2023 r.
Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na administrowaniu stronami internetowymi przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości co najmniej 3.000 zł brutto miesięcznie.
W celu wykazania spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest
dołączyć wykaz usług porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia wykonanych
lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów
określających, czy te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje lub inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane) - załącznik nr 3 do
niniejszego zapytania.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w obsłudze stron opartych na Wordpress oraz Python.
Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków lub nieotrzymania środków na realizację zamówienia.
Kryterium wyboru oferty jest cena (za wykonanie zamówienia w zakresie podstawowym oraz opcjonalnym).
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawcy: 1. Administratorem danych osobowych jest Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, Aleja Piłsudskiego 29, 05-070 Sulejówek. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: rodo@muzeumpilsudski.pl. 3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. 4. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego na "Świadczenie usług administrowania stronami internetowymi Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku" nr ref. ZO/MJP/40/2021. 5. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). 6. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 7. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora. 8. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń. 9. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. 10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy. 11. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
2021-11-17 19:53 | Małgorzata Proksa | Szanowni Państwo, Zamawiający przekazuje poniżej odpowiedzi na pytania zadane w toku postępowania: Pytanie nr 3: Czy zespół programistyczny Muzeum udzieli wsparcia w procesie migracji/uruchomienia aplikacji na nowych serwerach? Odpowiedź: Zamawiający nie posiada zespołu programistycznego, ani doświadczenia w programowaniu. Komórka IT Zamawiającego udzieli Wykonawcy wsparcia w zakresie przekazania dodatkowych informacji, jeżeli będą niezbędne do wykonania umowy. Pytanie nr 4: Zapewnienie GTR na zaproponowanym poziomie znacząco podwyższy koszt infrastruktury. 2h jest wymogiem czy jedynie sugestią? Odpowiedź: Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie posługiwał się skrótem "GTR". Opis przedmiotu zamówienia, ani wzór umowy nie przewidują świadczenia jakiejkolwiek usługi lub jej części w wymiarze 2h. Pytanie 5: Czy w aplikacjach znajdują się customowe pluginy czy moduły? I jeśli tak - to czy podczas prac dostępny będzie programista zaznajomiony z ów aplikacjami? Odpowiedź: Opis techniczny stron www znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania. Zamawiający nie przewiduje współpracy z programistami w powyższym zakresie. Pytanie nr 6: Czy w kontekście przesunięcia terminu składania ofert oraz braku dostępów na dzień składania oferty termin przeniesienia serwisów tj. 30.11 będzie przesunięty? (co rekomendujemy). Odpowiedź: Usługa, której dotyczy niniejsze zapytanie nie obejmuje przenoszenia serwisów www. Usługa będzie świadczona od 01.12.2021 r. Pytanie nr 7: Czy zakres dot. tworzenia grafik jest prawidłowy i wchodzi w zakres technologicznego utrzymania serwisów? Wydaje się, że zakres tych prac wykracza poza usługi utrzymaniowe. Odpowiedź: Usługa, której dotyczy zapytanie, w zakresie tworzenia grafik obejmuje utrzymanie schludności front-endu oraz zamieszczanie grafik przekazanych przez Zamawiającego. |
2021-11-17 09:11 | Małgorzata Proksa | Szanowni Państwo, Zamawiający przekazuje poniżej odpowiedzi na pytania zadane w toku postępowania: Pytanie nr 1: Czy możliwe jest składanie ofert częściowych na administrację wybranymi stronami www? Odpowiedź: Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia. Pytanie nr 2: Czy warunek dotyczący doświadczenia w administrowaniu stron www w kwocie 3000 gross miesięcznie może tyczyć się kilku stron i sumarycznej kwoty przewyższającej 3000 gross miesięcznie czy też musi tyczyć się pojedynczych usług o takiej wartości. Odpowiedź: Warunek dotyczy pojedynczej usługi (umowy) o wartości 3000 zł gross miesięcznie, bez względu na to, czy dotyczy administrowania jedną czy wieloma stronami internetowymi. |
Announcements