Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZO/MJP/41/2021 Świadczenie usług administrowania stronami internetowymi Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku

Deadlines:
Published : 12-11-2021 09:33:00
Placing offers : 19-11-2021 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Przedmiotem niniejszego zapytania jest świadczenie usług administrowania stronami internetowymi Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.

Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 

Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. 

Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.


Termin wykonania zamówienia: od 01.12.2021 r. do 31.03.2023 r.

Warunki udziału w postępowaniu:

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na administrowaniu stronami internetowymi przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości co najmniej 3.000 zł brutto miesięcznie. 

W celu wykazania spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wykaz usług porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane) - załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w obsłudze stron opartych na Wordpress oraz Python.

Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków lub nieotrzymania środków na realizację zamówienia.


Kryterium wyboru oferty jest cena (za wykonanie zamówienia w zakresie podstawowym oraz opcjonalnym).


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 


Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawcy: 1. Administratorem danych osobowych jest Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, Aleja Piłsudskiego 29, 05-070 Sulejówek. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: rodo@muzeumpilsudski.pl. 3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. 4. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego na "Świadczenie usług administrowania stronami internetowymi Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku" nr ref. ZO/MJP/40/2021. 5. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). 6. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 7. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora. 8. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń. 9. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. 10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy. 11. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
załącznik nr 1 do zapytania - opis przedmiotu zamówienia.docx docx 114.73 2021-11-12 09:33:00 Proceeding
załącznik nr 2 do zapytania - wzór umowy.docx docx 56.23 2021-11-12 09:33:00 Proceeding
załącznik nr 3 do zapytania - wykaz usług.docx docx 21.01 2021-11-12 09:33:00 Proceeding

Announcements

2021-11-17 19:53 Małgorzata Proksa Szanowni Państwo, Zamawiający przekazuje poniżej odpowiedzi na pytania zadane w toku postępowania: Pytanie nr 3: Czy zespół programistyczny Muzeum udzieli wsparcia w procesie migracji/uruchomienia aplikacji na nowych serwerach? Odpowiedź: Zamawiający nie posiada zespołu programistycznego, ani doświadczenia w programowaniu. Komórka IT Zamawiającego udzieli Wykonawcy wsparcia w zakresie przekazania dodatkowych informacji, jeżeli będą niezbędne do wykonania umowy. Pytanie nr 4: Zapewnienie GTR na zaproponowanym poziomie znacząco podwyższy koszt infrastruktury. 2h jest wymogiem czy jedynie sugestią? Odpowiedź: Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie posługiwał się skrótem "GTR". Opis przedmiotu zamówienia, ani wzór umowy nie przewidują świadczenia jakiejkolwiek usługi lub jej części w wymiarze 2h. Pytanie 5: Czy w aplikacjach znajdują się customowe pluginy czy moduły? I jeśli tak - to czy podczas prac dostępny będzie programista zaznajomiony z ów aplikacjami? Odpowiedź: Opis techniczny stron www znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania. Zamawiający nie przewiduje współpracy z programistami w powyższym zakresie. Pytanie nr 6: Czy w kontekście przesunięcia terminu składania ofert oraz braku dostępów na dzień składania oferty termin przeniesienia serwisów tj. 30.11 będzie przesunięty? (co rekomendujemy). Odpowiedź: Usługa, której dotyczy niniejsze zapytanie nie obejmuje przenoszenia serwisów www. Usługa będzie świadczona od 01.12.2021 r. Pytanie nr 7: Czy zakres dot. tworzenia grafik jest prawidłowy i wchodzi w zakres technologicznego utrzymania serwisów? Wydaje się, że zakres tych prac wykracza poza usługi utrzymaniowe. Odpowiedź: Usługa, której dotyczy zapytanie, w zakresie tworzenia grafik obejmuje utrzymanie schludności front-endu oraz zamieszczanie grafik przekazanych przez Zamawiającego.
2021-11-17 09:11 Małgorzata Proksa Szanowni Państwo, Zamawiający przekazuje poniżej odpowiedzi na pytania zadane w toku postępowania: Pytanie nr 1: Czy możliwe jest składanie ofert częściowych na administrację wybranymi stronami www? Odpowiedź: Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia. Pytanie nr 2: Czy warunek dotyczący doświadczenia w administrowaniu stron www w kwocie 3000 gross miesięcznie może tyczyć się kilku stron i sumarycznej kwoty przewyższającej 3000 gross miesięcznie czy też musi tyczyć się pojedynczych usług o takiej wartości. Odpowiedź: Warunek dotyczy pojedynczej usługi (umowy) o wartości 3000 zł gross miesięcznie, bez względu na to, czy dotyczy administrowania jedną czy wieloma stronami internetowymi.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Cena - zakres podstawowy Cena za miesiąc świadczenia usługi w zakresie opisanym w §1 umowy (zakres podstawowy w wymiarze opisanym w §3 ust. 1). 16 month - (0)
2 Cena - zakres opcjonalny Cena za 1 godzinę świadczenia usług w wymiarze opisanym w § 3 ust. 3 umowy. 30 h - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin związania ofertą - Uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 20 dni od upływu terminu składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam (0)
4 Oświadczenie - Potwierdzamy, że zapoznaliśmy się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnosimy do niego uwag. Proszę potwierdzić wpisując "Tak" (0)
5 Oświadczenie o spełnianiu warunków - Oświadczamy że spełniamy warunki udziału w postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Tak" Należy dołączyć również wypełniony Wykaz usług (załącznik nr 3 do zapytania) wraz z dowodami. Attachment required (0)
6 Oświadczenie dot. wzoru umowy - Potwierdzamy, że zapoznaliśmy się z wzorem umowy i nie wnosimy do niego uwag oraz zobowiązujemy się do zawarcia umowy na zasadach w niej określonych. Proszę potwierdzić wpisując "Tak" (0)
7 Osobą uprawnioną do merytorycznej współpracy oraz kontaktów z Zamawiającym ze strony Wykonawcy będzie ……………………… - Proszę o podanie imienia i nazwiska (0)
8 Adres e-mail do przesyłania wszelkiej korespondencji, w tym zgłoszeń - Proszę o podanie adresu e-mail (0)
9 Oświadczenie o spełnianiu warunków - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w obsłudze stron opartych na Wordpress oraz Python. Proszę potwierdzić w wpisując: "Posiadam". (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 425