Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.271.48.2021.B Konserwacja i naprawa drukarek zainstalowanych w Urzędzie Miasta Bydgoszczy wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i zwrotem zużytych pojemników

Magdalena Sikora
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 29-10-2021 12:45:00
Składania : 17-11-2021 11:00:00
Otwarcia : 17-11-2021 11:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2_SWZ.pdf pdf 407.37 2021-10-29 12:45:00 Postępowanie
1_Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf pdf 111.92 2021-10-29 12:45:00 Postępowanie
3_Formularz_ofertowy.docx docx 29.63 2021-10-29 12:45:00 Postępowanie
4_Zalacznik_nr 1_do_oferty _Pakiet I_Tonery_i_Serwis.docx docx 22.92 2021-10-29 12:45:00 Postępowanie
5_Zalacznik_nr_2_do_oferty_Pakiet_II_Materialy_eksploatacyjne.docx docx 22.72 2021-10-29 12:45:00 Postępowanie
6_Oswiadczenie_Wykonawcy_o_braku_podstaw_do_wykluczenia.docx docx 23.38 2021-10-29 12:45:00 Postępowanie
7_Opis_przedmiotu_zamowienia.pdf pdf 311.95 2021-10-29 12:45:00 Postępowanie
8_umowa_Pakiet_I.pdf pdf 344.46 2021-10-29 12:45:00 Postępowanie
9_umowa_Pakiet_II.pdf pdf 329.89 2021-10-29 12:45:00 Postępowanie
ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.pdf pdf 25.74 2021-11-05 09:57:09 Publiczna wiadomość
pytania_i_odpowiedzi.docx.pdf pdf 726.28 2021-11-05 09:57:09 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 238.61 2021-11-17 14:44:59 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - strona.doc.pdf pdf 307.1 2021-12-03 14:05:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-03 14:05 Magdalena Sikora Zamawiający w załączeniu zamieszcza informację o wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-11-17 14:44 Magdalena Sikora Zamawiający w załączeniu zamieszcza informacje, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych

informacja z otwarci [...].pdf

2021-11-17 11:00 Komunikat Zamawiającego Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający podaje kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj.:850 940,07 zł brutto, w tym:
Pakiet I - 611 922,07 zł brutto,
Pakiet II - 239 018,00 zł brutto
2021-11-05 09:57 Magdalena Sikora Zamawiający zamieszcza w załączeniu odpowiedź na pytanie - przedłużenie terminu składania i otwarcia ofert oraz przedłużenie terminu związania ofertą

ogloszenie_o_zmianie [...].pdf

pytania_i_odpowiedzi [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 682