Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 28-10-2021 14:25:00 |
Placing offers : | 04-11-2021 14:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiot zamówienia obejmuje
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiot zamówienia dostawę książkomatu zewnętrznego do
odbioru i zwrotu wypożyczonych książek z min. 42 skrytkami wraz z oprogramowaniem i aplikacją webową zawierającego moduł obsługi książkomatu systemu bibliotecznego SowaSQL Premium z licencją
bezterminową dla jednego urządzenia oraz
polisą serwisową na cały okres gwarancji.
Zamówienie obejmuje montaż, instalacja oprogramowania, szkolenie personelu, integracja z systemem bibliotecznym SOWA. Gwarancja 24 miesiące.
Szczegółowy zakres zadania znajduje się w załączonym opisie.
Do oferty należy dołączyć:
- pełnomocnictwo do podpisania oferty i reprezentacji w postępowaniu (jeśli jest konieczne);
- Kartę identyfikacyjną Wykonawcy ( wzór w załączniku)
- opis techniczny urządzenia wraz ze zdjęciami/rysunkami oferowanego produktu.
Zamawiający żąda, by Wykonawca podał dokładne dane : nazwa firmy, adres, e-mail – Karta Identyfikacyjna Wykonawcy
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający żąda, by Wykonawca podał dokładne dane: nazwa firmy, adres, e-mail - Karta Informacyjna Wykonawcy
Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 61 8 100 667
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Announcements