Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DPS.371.18.2021.AS Jednorazowa dostawa maseczek ochronnych oraz fartuchów jednorazowych dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim

Deadlines:
Published : 29-10-2021 13:09:00
Placing offers : 03-11-2021 10:00:00
Offers opening : 03-11-2021 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

DPS.371.18.2021.AS                                                                           Ostrów Wielkopolski, dnia 29.10.2021 roku

(znak sprawy)

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na jednorazową dostawę maseczek ochronnych oraz fartuchów jednorazowych dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim

1.      Tryb udzielenia zamówienia:

Zapytanie ofertowe na dostawę maseczek ochronnych oraz fartuchów jednorazowych dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim dla zamówienia o wartości poniżej 130 000,00 złoty.

Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.

2.      Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa maseczek ochronnych z zaworkiem, maseczek z filtrem FFP3 oraz fartuchów jednorazowych z flizeliny dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim.

3.      Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu elektronicznym.

4.      Dodatkowe informacje na temat zamówienia: np.

-      Miejsce dostawy – Dom Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim,

-      Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia na własny koszt,

-     Oferta musi obejmować całość zamówienia (wszystkie elementy asortymentu),

-      Zamawiający nie dopuszcza podziału na części,

-     O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenach brutto,

-     Ustalenie odpowiedniej stawki VAT leży po stronie Wykonawcy,

-     Towar musi być zgodny z opisem, w przypadku dostawy innego asortymentu niż opisany w formularzu  elektronicznym nie zostanie on przyjęty przez Zamawiającego,

-      Dostawa maseczek ochronnych z filtrem zostanie poprzedzona złożeniem zamówienia            w formie ustnej (telefonicznie) bądź pisemnej (e-mail) w zależności od indywidualnych ustaleń z wybranym dostawcą.

-      Podstawą zapłaty za dostarczony towar będzie faktura VAT wystawiona na:

Powiat Ostrowski

Dom Pomocy Społecznej

ul. Partyzancka 8

63 – 400 Ostrów Wielkopolski

NIP 622-23-91-168

5.      Kryterium oceny ofert:

-           Cena jest jedynym kryterium oceny ofert. Podana cena jest ceną przyjętą na potrzeby porównania złożonych ofert.

6.      Sposób sporządzenia i złożenia oferty.

-      Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:

http://www.dpsostrowwlkp.pl/platforma zakupowa

-           Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i przesłana w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej  https://platformazakupowa.pl/pn/dpsostrowwlkp  do dnia 03.11.2021 godz. 10:00.

-           Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 03.11.2021 godz. 10:05.

-           Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.

-           Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.

-           Oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie i zostaną odrzucone.

-           Konsekwencje złożenia oferty niezgodnej z w/w opisem ponosi Dostawca.

-           Termin zadawania pytań upływa w dniu: 02.11.2021 godz. 12:00.

7.      W przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr telefonu 607 130 690 od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach od 08:00 do 14:00 - Pani Paulina Ostenda – kierownik Zespołu Terapeutyczno – Opiekuńczego,

8.      W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

-         tel. 22 101 02 02

-         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Załączniki:

-         formularz oferty

-         oświadczenie

-         opis przedmiotu zamówienia

-         klauzula informacyjna

-         arkusz kalkulacyjny

 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe.docx docx 17 2021-10-29 13:09:00 Proceeding
Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 14.83 2021-10-29 13:33:34 Proceeding
Formularz ofertowy.docx docx 12.46 2021-10-29 13:34:57 Proceeding
arkusz kalkulacyjny.xlsx xlsx 10.97 2021-10-29 13:35:10 Proceeding
Oświadczenie.docx docx 12.43 2021-10-29 13:35:20 Proceeding
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCHW PROCESIE UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.docx docx 16.68 2021-10-29 13:35:24 Proceeding
arkusz kalkulacyjny.xlsx xlsx 10.97 2021-10-29 13:09:00 Subject of the order
Oświadczenie.docx docx 12.43 2021-10-29 13:09:00 Criterion
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCHW PROCESIE UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.docx docx 16.68 2021-10-29 13:09:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Maseczka ochronna oraz fartuch jednorazowy Wycena zgodnie z załącznikiem

arkusz kalkulacyjny. [...].xlsx

1 pc. Dom Pomocy Społecznej im. s. Benodyny Koterbianki
Partyzancka 8
63-400, Ostrów Wielkopolski
(0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" oraz przesłać skan w załączniku (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Attachment required

Oświadczenie.docx

(0)
6 Klauzula informacyjna - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" oraz przesłać skan w załączniku (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Attachment required

KLAUZULA INFORMACYJN [...].docx

(0)
(0)

The number of page views: 449