Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-10-2021 14:27:00 |
Składania : | 05-11-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 05-11-2021 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
ZP.271.1.30.2021.MaTa Giżycko, 27.10.2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Burmistrz Giżycka zaprasza
do składania ofert w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę
materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miejskiego w Giżycku w 2022 roku -
prowadzonego na podstawie przepisów ustawy
z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 z późniejszymi zmianami).
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych Urzędu Miejskiego w Giżycku w 2022 r.
Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w formularzu cenowo – ofertowym.
Jako fabrycznie nowe należy rozumieć produkty nowo wytworzone w całości, tj. wyposażone w fabrycznie nowe obudowy, dyszę, tusz, bębny światłoczułe, opakowane oryginalnie przez producenta, które będą kompletne, wolne od wad, pełnowartościowe i nie noszące znamion użytkowania oraz wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy.
Oryginalne opakowania producenta, nie mogą nosić znamion otwierania i muszą zawierać:
- typ i symbol produktu,
- informacje, z jakimi urządzeniami dany produkt jest kompatybilny,
- termin przydatności do użycia.
W przypadku konieczności kupna przez Zamawiającego asortymentu nieujętego w formularzu cenowo – ofertowym, podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika Wykonawcy dostarczonego Zamawiającemu w formie pisemnej.
Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne. Gwarancja będzie liczona od dnia dostawy.
Przedstawione
w formularzu cenowo – ofertowym są jedynie wielkościami szacunkowymi, służącymi
Wykonawcy do kalkulacji ceny oferty, i wynikają z dotychczasowych zamówień realizowanych przez Zamawiającego
w porównywalnym okresie. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości kupna
każdego rodzaju artykułów będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzu cenowo - ofertowym. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze
umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy
w wielkościach podanych w
formularzu cenowo – ofertowym.
Dostawy dokonywane w trakcie realizacji obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu cenowo – ofertowym, jednak łączna wartość dostawy nie może przekroczyć całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy.
Materiały
eksploatacyjne będą dostarczane do siedziby Urzędu Miejskiego
w Giżycku (Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko) na koszt Wykonawcy partiami i sukcesywnie w ciągu 3 dni roboczych od dnia wysłania przez Zamawiającego
pisemnie (e-mail) lub zgłoszenia telefonicznego zamówienia.
Przedmiot umowy obejmuje również bezpłatny odbiór zużytych w toku eksploatacji i dostarczonych przez Wykonawcę tuszy i tonerów. Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych będzie realizowany sukcesywnie, partiami na podstawie zgłoszenia przez Zamawiającego. Po przekazaniu zużytych materiałów przez Zamawiającego odpowiedzialność za ich zagospodarowanie ponosi Wykonawca.
Wykonawca
po dokonaniu odbioru od Zamawiającego partii zużytych materiałów wystawi i
dostarczy na własny koszt Zamawiającemu kartę przekazania odpadu określającą
ilość i rodzaj przekazanych odpadów zgodnie z ustawą
o odpadach. W zakresie
odbioru i utylizacji odpadów Wykonawca zobowiązany jest do stosowania
obowiązujących
w tym obszarze przepisów prawa.
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100%
Termin realizacji zamówienia – od 03 stycznia 2022 r. do 30.12.2022 r.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem profilu nabywcy:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazaną w tytule IDW).
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu nabywcy:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.
Formularz Ofertowy Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
Termin składania oferty (Formularza ofertowego) – do 05 listopada 2021 r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05 listopada 2021 r. o godz. 10.15.
Zamawiający zastrzega prawo do:
a) swobodnego wyboru oferty w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
b) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie przetargu,
c) zamknięcia przetargu bez dokonywania wyboru oferty,
d) wyłącznej interpretacji zapisów zaproszenia do
składania ofert.
2021-11-08 12:27 | Mariola Tafil |
Szanowni
Państwo,
w załączeniu sprostowanie informacji z wyboru oferty najkorzystniejszej. Z poważaniem Mariola Tafil |
2021-11-08 10:01 | Mariola Tafil |
Szanowni
Państwo,
uprzejmie informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie Kodeksu Cywilnego na "Dostawę materiałów eksploatacyjnych Urzędowi Miejskiemu w Giżycku na 2022 rok" dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej. Pismo w załączeniu. Z poważaniem Mariola Tafil |
2021-10-28 10:33 | Mariola Tafil |
Szanowni
Państwo,
W związku z otrzymanym pytaniem w prowadzonym postępowaniu na "Dostawę materiałów eksploatacyjnych Urzędowi Miejskiemu w Giżycku na 2022 r." Zamawiający udziela odpowiedzi: Pytanie 2: w nawiązaniu do powyższego postępowania dotyczącego jednorazowej dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek informuję, że w obecnej sytuacji związanej z pożarem z fabryce Konica Minolta, oferta nie może zostać skończona i przesłana. Aktualnie brak jest dostępności materiałów oryginalnych do drukarek w.w producenta u autoryzowanych dystrybutorów jak i u samego producenta, ty samym można także uzyskać szacunkowych cen na materiały. Z informacji na oficjalnej stronie Konica Minolta wstępna data wszczęcia produkcji materiałów przypada na 18.10.2021 oraz 8.11.2021. Jeśli wskazane terminy nie zostaną przesunięte, trzeba doliczyć do tego terminu ok 2-3 miesiące na dostarczenie kontenerów z towarem. Link do strony producenta: https://www.konicaminolta.pl/pl-pl/news/komunikat-konica-minolta-business-solutions-polska Proszę o zajęcie stanowiska w sprawie. Odpowiedź 2: Prowadzone postępowanie nie dotyczy jednorazowej dostawy materiałów eksploatacyjnych. Obowiązkiem Wykonawcy będzie sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych począwszy od 03 stycznia 2022 r. do 30.12.2022 r. Ponadto orientacyjna ilość produktów Konica Minolta - to 5 szt. w całości zapytania ofertowego. Zamawiający przewiduje, że pierwsze zamówienie na mat. eksp. do urządzenia Konika Minolta będą składane do Wykonawcy w końcu pierwszego kwartału 2022r. |
2021-10-28 09:22 | Mariola Tafil |
Szanowni
Państwo, w zawiązku z otrzymanym zapytaniem w prowadzonym postępowaniu na "Dostawę materiałów eksploatacyjnych Urzędowi Miejskiemu w Giżycku na 2022 rok" Zamawiający udziela odpowiedzi: Pytanie 1: Czy dopuszczają Państwo materiały eksploatacyjne zamienne czy tylko oryginalne materiały? Odpowiedź 1: Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych zamiennych. Zgodnie z zapisami zapytania ofertowego wymaga dostarczenia oryginalnych produktów. |
Komunikaty