Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.16.21 Prowadzenie audytu w zakresie zgodności z przepisami RODO na poziomie prawnym i informatycznym w Urzędzie Miejskim w Resku

Łukasz Sobis
Gmina Resko
Termin:
Zamieszczenia : 21-10-2021 10:10:00
Składania : 03-11-2021 10:00:00
Otwarcia : 03-11-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.  531-716-589

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie-audyt-RODO-informatyczny.docx docx 68.95 2021-10-21 10:10:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-11-10 10:52 Łukasz Sobis Zawiadomienie o wyborze oferty.
Zamawiający postanowił wybrać ofertę nr 4:
InBase Sp. z o.o., ul. Stanisława Lentza 10, 02-956 Warszawa
Cena oferty: 9 717,00 zł brutto
Uzasadnienie: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, oferta złożona zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, oferta z najniższą ceną.

Ocena ofert (kryterium cena 100%):
1. Direction s.c. A. Strychacz, P. Strychacz, Gajnik 16B, 57-530 Międzylesie, ocena 87,78 pkt
2. ACSEC Sp. z o.o., ul. Krakowska 29, 50-424 Wrocław, ocena 24,69 pkt
3. EFIGO Sp. z o.o., ul. Mikołaja Kopernika 8/6, 40-064 Katowice, oferta odrzucona
4. InBase Sp. z o.o., ul. Stanisława Lentza 10, 02-956 Warszawa, ocena 100,00 pkt
5. ProtectIT Sp. z o.o., ul. Wróblewskiego 18 lok. 606, 93-578 Łódź, ocena 99,00 pkt
2021-11-03 13:07 Łukasz Sobis Informacja z otwarcia ofert:
Przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert do Zamawiającego wpłynęły oferty:

1. Direction s.c. A. Strychacz, P. Strychacz, Gajnik 16B, 57-530 Międzylesie
Cena oferty: 11 070,00 zł brutto

2. ACSEC Sp. z o.o., ul. Krakowska 29, 50-424 Wrocław
Cena oferty: 39 360,00 zł brutto

3. EFIGO Sp. z o.o., ul. Mikołaja Kopernika 8/6, 40-064 Katowice
Cena oferty: 6 000,00 zł brutto

4. InBase Sp. z o.o., ul. Stanisława Lentza 10, 02-956 Warszawa
Cena oferty: 9 717,00 zł brutto

5. ProtectIT Sp. z o.o., ul. Wróblewskiego 18 lok. 606, 93-578 Łódź
Cena oferty 9 815,40 zł brutto
2021-11-03 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 10 000,00 zł brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Prowadzenie audytu Prowadzenie audytu w zakresie zgodności z przepisami RODO na poziomie prawnym i informatycznym w Urzędzie Miejskim w Resku zgodnie z treścią zapytania ofertowego 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2977 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Załącznik oferta - Należy załączyć uzupełniony i podpisany załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Załącznik wykaz usług - Należy załączyć uzupełniony i podpisany załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat wraz z załącznikami (referencje) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Załącznik personel wykonawcy - Należy załączyć uzupełniony i podpisany załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - personel wykonawcy wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane wykształcenie i kwalifikacje (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 724