Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-BA-85-2021 Niszczenie dokumentów wrażliwych w 2022 r. dla potrzeb WSA w Warszawie.

Termin:
Zamieszczenia : 21-10-2021 08:30:00
Składania : 29-10-2021 13:10:00
Otwarcia : 29-10-2021 13:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: „ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”

 

1.       Przedmiot zamówienia: 

Niszczenie dokumentów wrażliwych w 2022 r. dla potrzeb WSA w Warszawie.

2.       WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Wykonawca ubiegając się o zamówienie zobowiązany jest wykazać, że : 

1)       posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000 PLN,

2)        dysponuje urządzeniami oraz wdrożył niezbędne procedury prawne wymagane do niszczenia danych zgodnie z RODO wraz Ustawą o ochronie danych osobowych  z dnia 10.05.2018 (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), a także normą DIN 66399 w III klasie ochrony.

     Wykonawca spełni warunek, gdy:

a)      w formularzu ofertowym złoży oświadczenie  o spełnieniu warunków i posiadaniu w/w dokumentów,

b)      na wezwanie Zamawiającego przekaże  dokumenty potwierdzające spełnienie w/w warunków.

 

      2.    Załączniki

1)  opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1    

2)   wzór umowy - załącznik nr 2 

3)    Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego  - załącznik nr 3.

Termin na zadawanie pytań upływa w dniu 26.10.2021 r. 


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2021.pdf pdf 567.26 2021-10-21 08:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 wzoru umowy WSA-ZP-BA-85-2021.pdf pdf 611.37 2021-10-21 08:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia WSA-ZP-BA-85-2021.pdf pdf 399.26 2021-10-21 08:30:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-BA-85-2021.pdf pdf 385.79 2021-11-05 09:35:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-05 09:35 Krzysztof Antczak W załączeniu informacja o wyborze oferty WSA-ZP-BA-85-2021

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sukcesywne niszczenie dokumentów wrażliwych, gromadzonych w bezpiecznych, aluminiowych i plombowanych pojemnikach o pojemności ~250 litrów, zabezpieczonych unikalnym, indywidualnym numerem z zamkiem na klucz z plombą Należy podać cenę netto za niszczenie 1 poj. 250 l zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 oraz wzorem umowy - załącznik nr 2 150 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Termin realizacji umowy - Od 03.01.2022r. do 30.12.2022r. - Proszę potwierdzić wpisując "Tak" (0)
5 Oświadczenie 1 - Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: "TAK" (0)
6 Oświadczenie 2 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
7 Oświadczenie 3 - Oświadczam, że zamówienie zrealizujemy samodzielnie, bez udziału podwykonawców- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
8 Oświadczenie 4 - Oświadczam, że posiadamy opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000 PLN- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
9 Oświadczenie 5 - Oświadczamy, że dysponujemy urządzeniami oraz wdrożyliśmy niezbędne procedury prawne wymagane do niszczenia danych zgodnie z RODO wraz Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10.05.2018 (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), a także normą DIN 66399 w III klasie ochrony - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 308