Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-10-2021 08:30:00 |
Składania : | 29-10-2021 13:10:00 |
Otwarcia : | 29-10-2021 13:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w
postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej
130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie
prowadzone jest wg: „ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W
PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W
WARSZAWIE”
1. Przedmiot zamówienia:
Niszczenie dokumentów wrażliwych w
2022 r. dla potrzeb WSA w Warszawie.
2. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca ubiegając się o zamówienie zobowiązany jest
wykazać, że :
1) posiada opłaconą polisę
ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000 PLN,
2) dysponuje urządzeniami oraz wdrożył niezbędne
procedury prawne wymagane do niszczenia danych zgodnie z RODO wraz Ustawą o
ochronie danych osobowych z dnia
10.05.2018 (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), a także normą DIN 66399 w III klasie
ochrony.
Wykonawca
spełni warunek, gdy:
a) w formularzu ofertowym złoży oświadczenie
o spełnieniu warunków i posiadaniu w/w dokumentów,
b) na wezwanie Zamawiającego przekaże dokumenty potwierdzające spełnienie w/w warunków.
2. Załączniki
1) opis przedmiotu zamówienia - załącznik
nr 1
2) wzór umowy - załącznik nr 2
3) Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego - załącznik nr 3.
Termin na zadawanie pytań upływa w dniu 26.10.2021 r.
Zastrzegamy,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku
przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku
pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu
formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy,
że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego
jest podpisanie umowy.
Wiadomości z
platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-11-05 09:35 | Krzysztof Antczak | W załączeniu informacja o wyborze oferty WSA-ZP-BA-85-2021 |
Komunikaty