Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 221/ZP/2021 Wykonanie usługi naprawy instalacji antenowej w KPP Lipsko

Termin:
Zamieszczenia : 19-10-2021 15:07:00
Składania : 25-10-2021 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,



informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym
z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: 

- niewystarczających środków na realizację zamówienia, 

- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



I.                    OGÓLNE WYMAGANIA:

 

 1)      Termin realizacji zamówienia – maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia
 do dnia 26.11.2021r.

               2)      Kryteria wyboru i oceny ofert: najniższa cena.

               4)      Forma/termin płatności – przelew 30 dni od daty doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury Vat do siedziby Zamawiającego.

               5)    Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie                        postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć skan:

 

                          •      wypełnionego i podpisanego Formularza ofertowego – Załącznik nr 2.

 

     Uwaga: OFERTY BEZ ZAŁĄCZONYCH POPRAWNIE WYPEŁNIONYCH DOKUMENTÓW NIE BĘDĄ  ROZPATRYWANE.

 

                6)      Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

                7)      W przypadku braku akceptacji załączonego OPZ, jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu, prosimy nie                           składać oferty.

 

II.                 OSOBAMI WYZNACZONYMI DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
SĄ PRACOWNICY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP
zs. w RADOMIU:

 

                                ·         w sprawach proceduralnych:  Karolina Zielińska – tel.: 47 701-34-67

                                                                       e-mail: karolina.zielinska@ra.policja.ra.gov.pl

                                ·         w sprawach merytorycznych: Paweł Krupiński – tel.: 47 701-34-18

                                                                   e-mail: pawel.krupinski@ra.policja.gov.pl

 

   W przypadku problemów technicznych czy pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy               zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.    

 

III.              REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA PUBLICZNE NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe warunki - proszę nie składać swojej oferty.

 

                    1.       Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy                                     wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej                           nie będą rozpatrywane.

                    2.       Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego                                         zamówienia,  a Wykonawca, składając ofertę, godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.   

                   3.       Podana przez Wykonawcę cena za towar/usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostawy. KWP zs. w                                 Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.                  

                   4.       O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.

                  5.       KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:

·         wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty. 

·         przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy,
a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP
zs. w Radomiu;

·         w przypadku realizowania usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy

·         istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

                   7.       Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w przypadku ograniczenia finansowego.                                       Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1- Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 188.01 2021-10-19 15:07:00 Przedmiot zamówienia
Projekt umowy - postępowanie 221_ZP_2021.pdf pdf 320.39 2021-10-19 15:07:00 Kryterium
Załącznik nr 1- Formularz ofertowy.docx docx 22.39 2021-10-19 15:07:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie usługi naprawy instalacji antenowej w KPP Lipsko Proszę o podanie wartości brutto z Formularza ofertowego. Zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1.

Załącznik nr 1- Opis [...].pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności, Projekt umowy - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury zgodnie z warunkami wskazanymi w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy - post [...].pdf

(0)
3 Termin realizacji - Maksymalnie do dnia 26.11.2021r. dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dostarczenia uchwytów mocujących do zastosowanego produktu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz ofertowy - Proszę o wypełnienie i podpisanie załączonego Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do umowy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1- Form [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 309