Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GZGKiM.3331-72/21.ZM Remont budynków komunalnych wielorodzinnych Gminy Wągrowiec

Maria Wikieł
Urząd Gminy Wągrowiec Oddział: GZGKIM
Termin:
Zamieszczenia : 19-10-2021 14:12:00
Składania : 25-10-2021 09:00:00
Otwarcia : 25-10-2021 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



GZGKiM.3331-72/21.ZM                                                  Wągrowiec, 19 października 2021 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62
reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu

 

ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ZAMÓWIENIE:

 

,,Remont budynków komunalnych wielorodzinnych Gminy Wągrowiec”,

w tym:
Zadanie Nr 1
,,Remont lokali mieszkalnych nr 1, 3 i 5 oraz klatki schodowej po zalaniu,
w miejscowości Rąbczyn 68 gm. Wągrowiec”;
Zadanie Nr 2 ,,Remont łazienki w lokalu mieszkalnym nr 1
w miejscowości Rąbczyn 68 gm. Wągrowiec”;
Zadanie Nr 3 ,,Remont lokalu mieszkalnego w miejscowości Nowa Wieś 4 gm. Wągrowiec”.

1.           TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą progów unijnych, na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający prowadzi postępowanie poza regulacjami określonymi w ustawie Pzp, w formie zapytania ofertowego, zgodnie z Zarządzeniem nr 2/2021 Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 21 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

2.        OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynkach komunalnych wielorodzinnych Gminy Wągrowiec, w miejscowościach Rąbczyn 68 i Nowa Wieś 4/4.

 

Dla zadania Nr 1 wyróżnia się:

a.       W lokalu mieszkalnym nr 1 przewidziane zostały następujące prace: usunięcie wykwitów na ścianach, zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, wykonanie gładzi gipsowych jednowarstwowych na ścianach i sufitach oraz malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą emulsyjną dwukrotnie bez gruntowania;

b.      w lokalu mieszkalnym nr 3 przewidziane zostały następujące prace: rozbiórka okładzin ściennych z płyt gipsowo-kartonowych, uzupełnienie okładzin ścian z płyt gipsowo-kartonowych, usunięcie wykwitów na ścianach, zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, wykonanie gładzi gipsowych jednowarstwowych na ścianach i sufitach oraz malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą emulsyjną dwukrotnie bez gruntowania;

c.       w lokalu nr 5 przewidziane zostały następujące prace:  rozebranie podłóg z paneli, rozebranie drewnianych podłóg ślepych, ręczne wykuwanie bruzd w cegle, demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego, demontaż podejścia odpływowego z rur żeliwnych, zaprawianie bruzd, izolacja z folii polietylenowej przymocowanej do konstrukcji drewnianej, wykonaniu ślepej podłogi z płyt wiórowych, szpachlowanie podłoża betonowego o nierównościach do 5 mm, zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, gruntowanie powierzchni na podłożu gipsowym, malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą emulsyjną dwukrotnie bez gruntowania, montaż suchych podkładów posadzkowych bez materiału izolacyjnego oraz z materiałem izolacyjnym, bez obróbki powierzchni pod wykładziny układane na podłożu z desek podłogowych ułożonych na stropach paro przepuszczalnych oraz montaż posadzki z paneli podłogowych;

d.      na klatce schodowej przewidziane zostały następujące prace: usunięcie wykwitów na ścianach, zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, rozbiórka okładzin ściennych z płyt gipsowo-kartonowych, uzupełnienie okładzin ścian z płyt gipsowo-kartonowych, gruntowanie powierzchni pionowych preparatami gruntującymi, wykonanie gładzi gipsowych jednowarstwowych na ścianach i sufitach, malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą emulsyjną dwukrotnie bez gruntowania, wykonanie tynku cienkowarstwowego mozaikowego ręcznie na ścianach, wymiana opraw świetlikowych 1x20W, wymiana przełącznika świecznikowego szeregowego, schodowego lub krzyżowego natynkowego na drewnie oraz wymiana przewodów wtynkowych.

Szczegółowy zakres prac dla zadania nr 1 oraz powierzchnie pomieszczeń zostały określone w załączniku nr 3 –przedmiar robót, dołączony do niniejszego zaproszenia.

 

Dla zadania Nr 2 wyróżnia się:

a.       Roboty rozbiórkowe w zakresie posadzek polegające na: rozebraniu posadzki z płytek, zerwaniu posadzki cementowej i rozebraniu podsypki cementowej, w zakresie ścian polegające na: wykuciu bruzd poziomych w ścianach z cegieł, odbiciu tynków wewnętrznych, wykuciu z muru ościeżnic drzwiowych, wykuciu z muru podokienników drewnianych i skasowaniu wykwitów;

b.      roboty budowlane polegające na uzupełnieniu tynków wewnętrznych, obsadzeniu kratek wentylacyjnych, wykonaniu sufitu podwieszanego w zabudowie gips-kartonowej, wykonaniu gładzi gipsowych na suficie i ścianach, dwukrotnym malowaniu ścian i sufitów oraz licowaniu ścian płytkami na klej, wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej posadzek, wykonaniu izolacji cieplnej z płyt styropianowych, wykonaniu posadzki cementowej oraz wykończeniu posadzki płytkami, montażu ościeżnic drzwiowych, skrzydła drzwiowego oraz listwy podłogowej;

c.       roboty sanitarne wodne obejmujące demontaż istniejącej oraz wykonanie nowej instalacji wodnej, m.in. rurociągu, zaworów, baterii;

d.      roboty sanitarne kanalizacyjne obejmujące demontaż istniejącej oraz wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej, demontaż istniejących oraz montaż nowych urządzeń sanitarnych takich jak: umywalka, wanna/prysznic oraz ustęp z miską porcelanową;

e.       roboty elektryczne obejmujące demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wraz z gniazdami, łącznikami i oprawami żyłowymi oraz wykonania nowej instalacji i sprawdzeniu wykonanej instalacji wraz z niezbędnymi pomiarami określonymi w przedmiarze.

 

Szczegółowy zakres prac dla zadania nr 2 oraz powierzchnie pomieszczeń zostały określone w załączniku nr 4 – przedmiar robót, dołączony do niniejszego zaproszenia.

 

Dla zadania Nr 3 wyróżnia się:                                                                                                                    

a.       Roboty rozbiórkowe ścian polegające na: odbiciu tynków wewnętrznych;

b.      roboty budowlane w zakresie uzupełnienia tynków wewnętrznych, obsadzenia kratek wentylacyjnych, skasowaniu wykwitów, przetarciu istniejących tynków, dwukrotnym malowania ścian i sufitów oraz licowaniu ścian płytkami na klej, wykonania izolacji przeciwwilgociowej posadzek, przybicia do podłóg płyt pilśniowych twardych, wykonania posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych, listew przyściennych oraz listwy podłogowej;

c.       roboty sanitarne wodne obejmujące wykonanie dodatkowego rurociągu, podejść wraz z montażem zaworów oraz montaż baterii umywalkowej;

d.      roboty sanitarne kanalizacyjne obejmujące wykonanie dodatkowej instalacji kanalizacyjnej oraz montaż umywalki;

e.       roboty elektryczne obejmujące ułożenie przewodów, montaż puszek, gniazd oraz niezbędnych pomiarów określonych w przedmiarze.

 

Szczegółowy zakres prac dla zadania nr 3 oraz powierzchnie pomieszczeń zostały określone w załączniku nr 5 – przedmiar robót, dołączony do niniejszego zaproszenia.

 

Materiały z rozbiórki należy zagospodarować zgodnie z przepisami odrębnymi. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją niniejszej umowy w myśl art. 3 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.). Teren po pracach uporządkować.

 

3.        WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone warunki:

1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie

2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

4.           TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 14 grudnia 2021 roku.

 

5.      GWARANCJA:
Na wykonane roboty wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji.

 

6.           WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:

Wynagrodzenie wynikać będzie z ceny zaoferowanej przez Wykonawcę jako wynagrodzenie ryczałtowe. Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego.

 

Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty, stanowiącym
załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia na stronie  
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.

Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.

Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

7.         WARUNKI ROZLICZENIA:

Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół końcowego odbioru robót wraz z opisanymi deklaracjami zgodności i atestami higienicznymi na wbudowane materiały. Zapłata za wykonane roboty nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. Szczegółowe warunki rozliczeń zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącej załącznik Nr 2 do niniejszego zaproszenia.

 

 

8.    FORMA SKŁADANIA OFERT:

Wykonawca złoży ofertę (załącznik Nr 1) za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings. Oferty złożone w innej formie podlegają odrzuceniu.

 

9.           TERMIN SKŁADANIA OFERT: 25 października 2021 r. do godz. 9.00.

 

10.       PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ:

a.    Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego: cena

b.    Waga kryterium: 100%.

 

11.       POZOSTAŁE INFORMACJE

            Kontaktowanie się z Zamawiającym:

  1. w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość”,
  2. w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02,
    e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

12.       PODPISANIE UMOWY:

Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający podpisze umowę, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszego zaproszenia.  

 

13.       ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

 

14.       OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku   z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,  reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl  lub pisemnie na adres Administratora.

3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających  z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,  w tym przepisów archiwalnych. 

5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

Załączniki:

 

1)       Załącznik nr 1 - Druk oferty.

2)       Załącznik nr 2 - Projektowane postanowienia umowy

3)       Załącznik nr 3 - Przedmiar robót dla zadania nr 1

4)       Załącznik nr 4 - Przedmiar robót dla zadania nr 2

5)       Załącznik nr 5 - Przedmiar robót dla zadania nr 3

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik nr 1 - druk oferty..pdf pdf 232.65 2021-10-19 14:12:00 Postępowanie
Załacznik nr 2 - projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 314.58 2021-10-19 14:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Przedmiar dla zadania nr 1.ath ath 13.48 2021-10-19 14:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Przedmiar dla zadania nr 1.pdf pdf 121.98 2021-10-19 14:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Przedmiar dla zadania nr 2.ath ath 32.03 2021-10-19 14:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Przedmiar dla zadania nr 2.pdf pdf 192.38 2021-10-19 14:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Przedmiar dla zadania nr 3.ath ath 15.83 2021-10-19 14:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Przedmiar dla zadania nr 3.pdf pdf 130.75 2021-10-19 14:12:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 738 2021-10-19 14:12:00 Postępowanie
Załacznik nr 1 - druk oferty..doc doc 68.5 2021-10-19 14:12:00 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 82.1 2021-10-25 09:43:00 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 265.67 2021-11-03 07:27:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-03 07:27 Maria Wikieł Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2021-10-25 09:43 Maria Wikieł Zamawiający przedstawia informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-10-25 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia pn. "Remont budynków komunalnych wielorodzinnych Gminy Wągrowiec" kwotę 40.000,00 zł

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont budynków komunalnych wielorodzinnych Gminy Wągrowiec Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym rzeczowym zakresie objętym w zaproszeniu do złożenia oferty. 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załacznik nr 1 - dru [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 414