Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-10-2021 14:12:00 |
Składania : | 25-10-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 25-10-2021 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
GZGKiM.3331-72/21.ZM Wągrowiec, 19 października 2021
r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Wągrowcu
62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62
reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu
ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ZAMÓWIENIE:
,,Remont
budynków komunalnych wielorodzinnych Gminy Wągrowiec”,
w tym:
Zadanie Nr 1 ,,Remont lokali
mieszkalnych nr 1, 3 i 5 oraz klatki schodowej po zalaniu,
w miejscowości Rąbczyn 68 gm. Wągrowiec”;
Zadanie Nr 2 ,,Remont łazienki w
lokalu mieszkalnym nr 1 w miejscowości Rąbczyn 68 gm. Wągrowiec”;
Zadanie Nr 3 ,,Remont lokalu
mieszkalnego w miejscowości Nowa Wieś 4 gm. Wągrowiec”.
1.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą progów unijnych, na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający prowadzi postępowanie poza regulacjami określonymi w ustawie Pzp, w formie zapytania ofertowego, zgodnie z Zarządzeniem nr 2/2021 Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 21 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2.
OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynkach
komunalnych wielorodzinnych Gminy Wągrowiec, w miejscowościach Rąbczyn 68 i
Nowa Wieś 4/4.
Dla
zadania Nr 1 wyróżnia się:
a. W lokalu mieszkalnym nr 1 przewidziane zostały
następujące prace: usunięcie wykwitów na ścianach, zeskrobanie i zmycie starej
farby w pomieszczeniach, wykonanie gładzi gipsowych jednowarstwowych na
ścianach i sufitach oraz malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą emulsyjną
dwukrotnie bez gruntowania;
b. w lokalu mieszkalnym nr 3 przewidziane zostały
następujące prace: rozbiórka okładzin ściennych z płyt gipsowo-kartonowych,
uzupełnienie okładzin ścian z płyt gipsowo-kartonowych, usunięcie wykwitów na
ścianach, zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, wykonanie gładzi
gipsowych jednowarstwowych na ścianach i sufitach oraz malowanie tynków
wewnętrznych gładkich farbą emulsyjną dwukrotnie bez gruntowania;
c. w lokalu nr 5 przewidziane
zostały następujące prace: rozebranie
podłóg z paneli, rozebranie drewnianych podłóg ślepych, ręczne wykuwanie bruzd
w cegle, demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego, demontaż podejścia
odpływowego z rur żeliwnych, zaprawianie bruzd, izolacja z folii polietylenowej
przymocowanej do konstrukcji drewnianej, wykonaniu ślepej podłogi z płyt
wiórowych, szpachlowanie podłoża betonowego o nierównościach do 5 mm, zeskrobanie
i zmycie starej farby w pomieszczeniach, gruntowanie powierzchni na podłożu
gipsowym, malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą emulsyjną dwukrotnie bez
gruntowania, montaż suchych podkładów posadzkowych bez
materiału
izolacyjnego oraz z materiałem izolacyjnym, bez obróbki
powierzchni pod wykładziny układane na podłożu z desek podłogowych ułożonych na
stropach paro przepuszczalnych oraz montaż posadzki z paneli podłogowych;
d. na klatce schodowej przewidziane zostały następujące
prace: usunięcie wykwitów na ścianach, zeskrobanie i zmycie starej farby w
pomieszczeniach, rozbiórka okładzin ściennych z płyt gipsowo-kartonowych,
uzupełnienie okładzin ścian z płyt gipsowo-kartonowych, gruntowanie powierzchni
pionowych preparatami gruntującymi, wykonanie gładzi gipsowych jednowarstwowych
na ścianach i sufitach, malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą emulsyjną
dwukrotnie bez gruntowania, wykonanie tynku cienkowarstwowego mozaikowego
ręcznie na ścianach, wymiana opraw świetlikowych 1x20W, wymiana przełącznika
świecznikowego szeregowego, schodowego lub krzyżowego natynkowego na drewnie
oraz wymiana przewodów wtynkowych.
Szczegółowy
zakres prac dla zadania nr 1 oraz
powierzchnie pomieszczeń zostały określone w załączniku nr 3 –przedmiar robót, dołączony do
niniejszego zaproszenia.
Dla
zadania Nr 2 wyróżnia się:
a.
Roboty rozbiórkowe w zakresie
posadzek polegające na: rozebraniu posadzki z płytek, zerwaniu posadzki
cementowej i rozebraniu podsypki cementowej, w zakresie ścian polegające na:
wykuciu bruzd poziomych w ścianach z cegieł, odbiciu tynków wewnętrznych,
wykuciu z muru ościeżnic drzwiowych, wykuciu z muru podokienników drewnianych i
skasowaniu wykwitów;
b.
roboty budowlane polegające na
uzupełnieniu tynków wewnętrznych, obsadzeniu kratek wentylacyjnych, wykonaniu
sufitu podwieszanego w zabudowie gips-kartonowej, wykonaniu gładzi gipsowych na
suficie i ścianach, dwukrotnym malowaniu ścian i sufitów oraz licowaniu ścian
płytkami na klej, wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej posadzek, wykonaniu izolacji
cieplnej z płyt styropianowych, wykonaniu posadzki cementowej oraz wykończeniu
posadzki płytkami, montażu ościeżnic drzwiowych, skrzydła drzwiowego oraz
listwy podłogowej;
c.
roboty sanitarne wodne obejmujące
demontaż istniejącej oraz wykonanie nowej instalacji wodnej, m.in. rurociągu,
zaworów, baterii;
d.
roboty sanitarne kanalizacyjne
obejmujące demontaż istniejącej oraz wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej,
demontaż istniejących oraz montaż nowych urządzeń sanitarnych takich jak:
umywalka, wanna/prysznic oraz ustęp z miską porcelanową;
e.
roboty elektryczne obejmujące demontaż
istniejącej instalacji elektrycznej wraz z gniazdami, łącznikami i oprawami
żyłowymi oraz wykonania nowej instalacji i sprawdzeniu wykonanej instalacji
wraz z niezbędnymi pomiarami określonymi w przedmiarze.
Szczegółowy zakres prac dla zadania nr 2 oraz powierzchnie pomieszczeń zostały określone w załączniku nr 4 – przedmiar robót, dołączony do niniejszego zaproszenia.
Dla zadania Nr 3 wyróżnia się:
a.
Roboty rozbiórkowe ścian
polegające na: odbiciu tynków wewnętrznych;
b.
roboty budowlane w zakresie
uzupełnienia tynków wewnętrznych, obsadzenia kratek wentylacyjnych, skasowaniu
wykwitów, przetarciu istniejących tynków, dwukrotnym malowania ścian i sufitów
oraz licowaniu ścian płytkami na klej, wykonania izolacji przeciwwilgociowej
posadzek, przybicia do podłóg płyt pilśniowych twardych, wykonania posadzki z
wykładzin z tworzyw sztucznych, listew przyściennych oraz listwy podłogowej;
c.
roboty sanitarne wodne obejmujące wykonanie
dodatkowego rurociągu, podejść wraz z montażem zaworów oraz montaż baterii
umywalkowej;
d.
roboty sanitarne kanalizacyjne
obejmujące wykonanie dodatkowej instalacji kanalizacyjnej oraz montaż umywalki;
e.
roboty elektryczne obejmujące ułożenie
przewodów, montaż puszek, gniazd oraz niezbędnych pomiarów określonych w
przedmiarze.
Szczegółowy zakres prac dla zadania nr 3 oraz powierzchnie pomieszczeń
zostały określone w załączniku nr 5 – przedmiar
robót, dołączony do niniejszego zaproszenia.
Materiały z rozbiórki należy zagospodarować zgodnie z przepisami odrębnymi. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją niniejszej umowy w myśl art. 3 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.). Teren po pracach uporządkować.
3.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej
określone warunki:
1) Wykonawca posiada
uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i
doświadczenie
2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia.
4.
TERMIN
WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 14 grudnia 2021 roku.
5. GWARANCJA:
Na wykonane roboty wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji.
6.
WYNAGRODZENIE
WYKONAWCY:
Wynagrodzenie wynikać będzie z
ceny zaoferowanej przez Wykonawcę jako wynagrodzenie
ryczałtowe. Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich
kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych
czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie,
pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą
do żądania zmiany wynagrodzenia umownego.
Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w
formularzu oferty, stanowiącym
załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.
Cena za wykonanie przedmiotu
zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie
może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres
trwania umowy.
Oferta cenowa otrzymana przez
Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
Termin związania ofertą: 30 dni
(od ostatecznego terminu składania ofert).
7.
WARUNKI
ROZLICZENIA:
Podstawą
do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą
wystawienia faktury będzie protokół końcowego odbioru robót wraz z opisanymi
deklaracjami zgodności i atestami higienicznymi na wbudowane materiały. Zapłata
za wykonane roboty nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
Szczegółowe warunki rozliczeń zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy
stanowiącej załącznik Nr 2 do niniejszego zaproszenia.
8.
FORMA SKŁADANIA OFERT:
Wykonawca złoży ofertę (załącznik Nr 1) za
pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.
Oferty złożone w innej formie podlegają odrzuceniu.
9.
TERMIN
SKŁADANIA OFERT: 25 października 2021 r. do godz. 9.00.
10.
PRZY
WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ:
a.
Kryterium wyboru ofert
przez zamawiającego: cena
b.
Waga kryterium: 100%.
11.
POZOSTAŁE
INFORMACJE
Kontaktowanie się z Zamawiającym:
12.
PODPISANIE UMOWY:
Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę,
Zamawiający podpisze umowę, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 2
do niniejszego zaproszenia.
13.
ZMIANA
TREŚCI ZAPROSZENIA.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu
składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert,
zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się
niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i
jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia
niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia
postępowania bez wyboru oferty.
14. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Na
podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO”
informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Gminny
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A,
62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,
reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony
Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach
dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie
na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W
CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz
obowiązków wynikających z przepisów
prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane
przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów
przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane
poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię,
Liechtenstein i Islandię).
7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych
osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych
oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich
danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
(RODO).
8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie
jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem
realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9) Państwa dane mogą zostać przekazane
podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych
osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów
prawa.
Załączniki:
1)
Załącznik
nr 1 - Druk oferty.
2)
Załącznik
nr 2 - Projektowane postanowienia umowy
3)
Załącznik
nr 3 - Przedmiar robót dla zadania nr 1
4)
Załącznik
nr 4 - Przedmiar robót dla zadania nr 2
5) Załącznik nr 5 - Przedmiar robót dla zadania nr 3
2021-11-03 07:27 | Maria Wikieł | Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2021-10-25 09:43 | Maria Wikieł | Zamawiający przedstawia informację z otwarcia ofert. |
2021-10-25 09:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia pn. "Remont budynków komunalnych wielorodzinnych Gminy Wągrowiec" kwotę 40.000,00 zł |
Komunikaty