Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AZP.274.37/2021 Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Interdyscyplinarnego Centrum Badań Naukowych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części

Termin:
Zamieszczenia : 19-10-2021 10:38:00
Składania : 28-10-2021 10:00:00
Otwarcia : 28-10-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ_sprzet lab..docx docx 173.67 2021-10-19 10:38:00 Postępowanie
Zał_6_Wzór umowy.docx docx 150.68 2021-10-19 10:38:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ - 1-5, 7.docx docx 180.62 2021-10-19 10:38:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 212.86 2021-10-19 10:38:00 Postępowanie
Wyjaśnienie treści SWZ.pdf pdf 375.03 2021-10-25 10:52:40 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia.pdf pdf 386.08 2021-10-28 12:07:22 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 317.25 2021-11-04 12:38:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-04 12:38 Aleksandra Gadzało Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-10-28 12:07 Aleksandra Gadzało Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-10-28 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 167000,02 zł brutto, w tym:
- część 1 - 130000,02 zł brutto
- część 2 - 15000,00 zł brutto
- część 3 - 22000,00 zł brutto
2021-10-25 10:52 Aleksandra Gadzało Zamawiający - Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II informuje, że w dniu 22.10.2021 r. wpłynął wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zamawiający, działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy Pzp, udziela odpowiedzi na złożone we wniosku o wyjaśnienie treści SWZ zapytania.
Ponadto zgodnie z treścią art. 284 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania treść zapytania wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytania.

Pytanie 1
Czy Zamawiający zgodzi się na urządzenie bez możliwości dołączenia ELSD?
Odpowiedź:
Tak, Zamawiający wyraża zgodę.

Pytanie 2
Czy Zamawiający zgodzi się na urządzenie z następującymi dostępnymi statywami:
12 x 75 – 126 szt
13 x 100 – 112 szt
16 x 150 – 84 szt
18 x 150 – 60 szt
25 x 150 – 36 szt
480 ml square bottles 9 szt
lejki z rurkami do dowolnych butelek - 6 szt.
Odpowiedź:
Tak, pod warunkiem, że takie statywy będą dołączone do urządzenia i każdy w ilościach zapewniających jego pełną pojemność.

Pytanie 3
Czy oferta ma zawierać mobilny sterownik, czy ma być tylko taka możliwość?
Odpowiedź:
Oferta ma zawierać mobilny sterownik.


Pytanie 4
Czy Zamawiający zgodzi się na system bez następujących funkcjonalności: Dotyczy Oprogramowanie urządzenia: - powinno zapewniać wskazania na podstawie wprowadzonej nazwy lub numeru CAS lub struktury poprzednich dopasowań lub podobnych metod - powinno zapewniać dostęp do oprogramowania przez wprowadzony kod.
Odpowiedź:
Tak, Zamawiający zgadza się na system bez tej funkcjonalności.

Pytanie 5
Czy Zamawiający zgodzi się na statywy bez ciekłokrystalicznego wyświetlacza?
Odpowiedź:
Tak, pod warunkiem, że informacja o zainstalowanych statywach będzie wyświetlana na wyświetlaczu urządzenia.

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 397