Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-BA-79-2021 Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i czystościowych dla potrzeb WSA w Warszawie w 2022 r.

Termin:
Zamieszczenia : 15-10-2021 15:02:00
Składania : 22-10-2021 12:05:00
Otwarcia : 22-10-2021 12:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: „ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Sukcesywna  dostawa materiałów biurowych i czystościowych dla potrzeb WSA w Warszawie w 2022 r. 


Załączniki: 


*Kosztorys ofertowy -  załącznik nr 1.


*Warunki realizacji dostaw zostały określone we wzorze umowy -  załącznik nr 2.


*Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego  - załącznik nr 3.


Umowa będzie obowiązywała od dnia 03.01.2022r. do dnia 30.12.2022 r.


Termin na zadawanie pytań upływa w dniu 20.10.2021 r.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest  podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 Wzór umowy WSA-ZP-BA-79-2021.pdf pdf 462.09 2021-10-15 15:02:00 Postępowanie
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2021.pdf pdf 567.26 2021-10-15 15:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Kosztorys ofertowy WSA-ZP-BA-79-2021.xls xls 99.5 2021-10-15 15:02:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-BA-79-2021.pdf pdf 385.75 2021-10-28 10:51:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-28 10:51 Krzysztof Antczak W załączeniu informacja o wyborze oferty nr sprawy WSA-ZP-BA-79-2021

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-10-20 11:31 Krzysztof Antczak WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, jako Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. pn.: „Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i czystościowych dla potrzeb WSA w Warszawie w 2022 r.”- SPRAWA WSA/ZP/BA/79/2021 - udziela wyjaśnień do złożonych zapytań dotyczących treści zapytania ofertowego.
Pytanie z dn. 20.10.2021
Pytanie 1. Zwracamy się z uprzejmą prośbą o wyjaśnienie Opisu Przedmiotu Zamówienia:
Czy w pozycji numer 85- Ręcznik kuchenny Foxy op. 2 sztuki, należy wycenić opakowanie w którego skład wchodzą dwie sztuki ręcznika czy jedną sztukę ręcznika?
Odpowiedź. Zamawiający informuje, że do kosztorysu ofertowego w poz. 85 należy wpisać cenę za 1 szt. ręcznika kuchennego Foxy.

Wyjaśnienia treści zapytania są wiążące dla wszystkich uczestników postępowania, stają się integralną jej częścią i należy je uwzględnić przy sporządzaniu oferty. Treść wyjaśnień nie zmienia w istotny sposób przedmiot zamówienia w związku z powyższym Zamawiający nie przedłuża termin składania ofert.
2021-10-18 15:15 Krzysztof Antczak WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, jako Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. pn.: „Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i czystościowych dla potrzeb WSA w Warszawie w 2022 r.”- SPRAWA WSA/ZP/BA/79/2021 - udziela wyjaśnień do złożonych zapytań dotyczących treści zapytania ofertowego.
Pytania z dn. 18.10.2021
Pytanie 1. Czy w pozycjach w których zamawiający wskazał konkretny produkt akceptowane będą produkty równoważne?
Odpowiedź. Zamawiający nie wyraża zgody, za wyjątkiem poz. 62 Obwoluty oraz poz. 71 pióro żelowe Kosztorysu Ofertowego, o których mowa w odpowiedzi na pytanie 2.

Pytanie 2. W pozycji 62 oraz 71 Zamawiający wskazuje produkt marki Idest, Jest to marka własna firmy Partner XXI, która firma to przestała istnieć ponad rok temu. Zwracamy się z uprzejmą prośbą o możliwość wyceny produktów marek innych producentów.
Odpowiedź. Zamawiający uwzględnia wniosek Oferenta, w związku z powyższym usuwa nazwę producenta z poz. 62 Obwoluty oraz poz. 71 pióro żelowe Kosztorysu Ofertowego i dopuszcza innych producentów, których produkty spełniają warunki opisu wskazanych artykułów.

Wyjaśnienia treści zapytania są wiążące dla wszystkich uczestników postępowania, stają się integralną jej częścią i należy je uwzględnić przy sporządzaniu oferty. Treść wyjaśnień nie zmienia w istotny sposób przedmiot zamówienia w związku z powyższym Zamawiający nie przedłuża termin składania ofert.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Oferta na materiały biurowe i czystościowe Wartość oferty zgodna z wartością kosztorysu ofertowego - załącznik nr 1 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
3 Termin realizacji - Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego całą partię zamówionych produktów w terminie 5 dni roboczych licząc od dnia przesłania zapotrzebowania asortymentowego- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
4 Koszt dostawy - Po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
5 Warunki dostawy - Dostawa wraz z wniesieniem przez pracowników Wykonawcy do pomieszczeń magazynowych zlokalizowanych w kondygnacji podziemnej w siedzibie WSA w Warszawie przy ul. Jasnej 2/4 - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
6 Kosztorys ofertowy - Proszę załączyć wypełniony kosztorys ofertowy - załącznik nr 1 ( Zamawiający wymaga wyceny całego asortymentu kosztorysu) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Oświadczenie nr 1 - Wypełniliśmy kosztorys ofertowy, zapoznaliśmy się ze wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązujemy się zrealizować dostawy na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
8 Oświadczenie nr 2 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 420