Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: BP.28.2021 Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.

Deadlines:
Published : 15-10-2021 11:31:00
Placing offers : 27-10-2021 10:30:00
Offers opening : 27-10-2021 10:35:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.74 8115470  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


KLAUZULA RODO- KONTRAHENCI

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016)- dalej RODO, informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. z siedzibą w Lądku-Zdroju 57-540 , ul. Wolności 4

2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych –pisemnie kierując korespondencję na adres: „Uzdrowisko Lądek-Długopole” S.A. 57-540 Lądek- Zdrój, ul. Wolności 4, z dopiskiem „Inspektor ochrony danych” oraz e-mailowo pod adresem iod@uzdrowisko-ladek.pl

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:

- zawarcia umowy cywilno-prawnej o zakup towarów lub świadczenie usług oraz ewentualnego dochodzenia roszczeń z tym związanych na podstawie Art. 6, ust. 1, pkt b RODO.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisu prawa .Ponadto mogą być przekazywane firmom świadczącym usługi wsparcia IT, firmom transportowym, firmom prawniczym w ramach doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.

5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od dnia ich pozyskania w związku z upływem okresu przedawnienia roszczeń.

6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

8) Podanie danych jest obowiązkowe i jest warunkiem zawarcia umowy o zakup towarów lub świadczenie usług a odmowa ich podania będzie skutkować brakiem możliwości zawarcia tej umowy.

 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
OPZ_zał_nr2.pdf pdf 145.49 2021-10-15 11:31:00 Proceeding
Projekt_umowy_zał_nr3.pdf pdf 380.27 2021-10-15 11:31:00 Proceeding
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #522118.pdf pdf 37.93 2021-10-27 10:46:18 Public message

Announcements

2021-10-28 12:24 Anna Kostecka
Zamawiający informuje, ze w postępowaniu została wybrana oferta firmy: Zarys International Group Sp. z o.o. sp. k. ul. Pod Borem 18, Zabrze 41-808 z cena ofertową gross 19 802,08 zł.
2021-10-27 10:46 Anna Kostecka Zamawiajacy przekazuje informację z dnia otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-10-27 10:30 Buyer message Zamawiajacy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 21 683,87 zł.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Kieliszki do odmierzania leków a'90szt. - 178 pkg. - (0)
2 Koc ratunkowy foliowy p/wstrząsowy - 3 pc. - (0)
3 Opaska identyf. z wkładaną karteczką x 100 szt. - 6 pkg. - (0)
4 Penseta medyczna sterylna - 100 pc. - (0)
5 Pojemnik na mocz z pokrywką jał. 100 ml - 250 pc. - (0)
6 Prześcieradła z włókniny 140 x 80 (+/-10) - 25000 pc. - (0)
7 Prześcieradła z włókn. 200 x 160 (+/-10) - 500 pc. - (0)
8 Staza automatyczna - 5 pc. - (0)
9 Staza bezuciskowa gumowa bezlateksowa op/25 szt. - 10 pkg. - (0)
10 Strzykawka 100 ml Janet - 10 pc. - (0)
11 Szpatułki laryng. drew.jałowe 100szt. - 20 pkg. - (0)
12 Worek do zbiórki moczu j.u. - 100 pc. - (0)
13 Komplet pościeli j/u (poszewka, poszwa, Prześcieradło) 25g - 100 pkg. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 5 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Projekt umowy zał. nr 3 - Oświadczamy, że załączone wymagania stawiane Wykonawcy oraz postanowienia umowy zostały przez nas zaakceptowane bez zastrzeżeń i w razie uznania naszej oferty za najkorzystniejszą zobowiązujemy się do podpisania umowy zgodnie z projektem umowy będącej nr 3.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 374