Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SRZP261-0033/21 Doposażenie stanowisk pracy w ergonomiczne fotele biurowe oraz akcesoria w ramach projektu „Poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Zawierciu”- 2 Części - II postępowanie

Termin:
Zamieszczenia : 14-10-2021 10:23:00
Składania : 22-10-2021 09:00:00
Otwarcia : 22-10-2021 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


Szanowni Państwo,  


Zamawiający, tj.: Powiat Zawierciański reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zawierciańskiego ul. Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie w imieniu i na rzecz którego działa jako Pełnomocnik Zamawiającego : Centrum Usług Wspólnych ul. Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie tel. 32/ 67-107-65

Adres strony internetowej Pełnomocnika Zamawiającego: www.cuw-zawiercie.4bip.pl

Adres poczty elektronicznej Pełnomocnik Zamawiającego: sekretariat@cuw-zawiercie.pl Strona internetowa prowadzonego postępowania: postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie przy użyciu Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie


zaprasza do złożenia oferty w trybie art. 275 pkt 1 (trybie podstawowym bez negocjacji) o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych, o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zmianami) – dalej „ustawy PZP”, pod nazwą: Doposażenie stanowisk pracy w ergonomiczne fotele biurowe oraz akcesoria w ramach projektu "Poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Zawierciu" - 2 Części - II postępowanie

na dostawę ergonomicznych foteli biurowych,  regulowanych  podstaw  monitorów,  podkładek pod mysz oraz  podnóżków biurowych z regulacją nachylenia w ramach realizacji projektu: „Poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Zawierciu” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFS) – Oś priorytetowa 8. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy; Działanie 3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy; Poddziałanie 2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej – konkurs.


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.pdf pdf 475.73 2021-10-14 10:23:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 173.5 2021-10-14 10:23:00 Postępowanie
Załącznik nr 2a i 2b - FORMULARZ SPECYFIKACJI TECHNICZNO-CENOWEJ.doc doc 309 2021-10-14 10:23:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc doc 144.5 2021-10-14 10:23:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - wzór Oświadczenia grupa kapitałowa.doc doc 141.5 2021-10-14 10:23:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Proj post umowy.pdf pdf 317.41 2021-10-14 10:23:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 176.98 2021-10-14 10:23:00 Postępowanie
Wyjaśnienie treści SWZ.pdf pdf 238.17 2021-10-19 12:35:42 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 246.35 2021-10-22 12:08:22 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oraz o ofertach odrzuconych.pdf pdf 436.18 2021-11-08 14:11:11 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie przeznaczonej.pdf pdf 214.41 2021-10-22 09:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-08 14:11 Izabela Kaźmierczak Szanowni Państwo,
W załączeniu przesyłam Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz wykonawcach, których oferty został odrzucone, w zakresie Części 1 - Zadanie nr 1, tj. na dostawę 127 szt. ergonomicznych foteli biurowych na kółkach z mechanizmem synchronicznym, na podnośniku gazowym z zagłówkiem oraz w w zakresie Części 2 - Zadanie nr 2, tj. na dostawę 66 szt. podkładek pod mysz oraz 101 szt. regulowanych podstaw monitora.
Z poważaniem Izabela Kaźmierczak

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-10-22 12:08 Izabela Kaźmierczak W załączeniu przesyłam informację z otwarcia ofert.
Z poważaniem
Izabela Kaźmierczak

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-10-22 09:00 Komunikat Zamawiającego Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający – Powiat Zawierciański reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zawierciańskiego – informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę:
153 779,00 PLN brutto, w tym:
na realizację Części 1 – 139 700,00 PLN
na realizację Części 2 – 14 079,00 PLN

Informacja o kwocie [...].pdf

2021-10-19 12:35 Izabela Kaźmierczak Dzień dobry,
Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu przesyła w załączeniu pismo stanowiące wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Z poważaniem,
Izabela Kaźmierczak

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 564