Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 14-10-2021 08:21:00 |
Placing offers : | 18-10-2021 09:30:00 |
Offers opening : | 18-10-2021 09:45:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
ZAPROSZENIE
do składania ofert na wykonanie
zamówienia,
którego wartość jest mniejsza niż kwota
130.000 złotych
w postępowaniu 109/DAO/21 na zadanie pn.:
1.
Dane dotyczące zamawiającego
Zamawiający: Zarząd Budynków Komunalnych
· REGON: 002809929
· kod, miejscowość,
województwo: 82-300 Elbląg, warmińsko –
mazurskie
· ulica, nr domu, nr
lokalu: ul. Ratuszowa 4
· strona internetowa prowadzonego
postępowanie - profil nabywcy na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag,
·
tel.: 55 221 20 00; 55 221 20 66
2.
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone w trybie ZAPROSZENIA DO
SKŁADANIA OFERT na podstawie ZARZĄDZENIA
NR 1/2021 Dyrektora ZBK z dnia 11.01.2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu
udzielania przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu zamówień, których wartość
jest mniejsza niż kwota 130.000 złotych.
3.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia
jest dostarczenie piasku, w ilości 52,20 ton, właściwej jakości,
bezpośrednio do budynków, zlokalizowanych na terenach administrowanych przez
ZBK w Elblągu, wskazanych
w Załączniku nr 1, 2 i 3 do wzoru umowy.
Specyfika dostarczanego
piasku:
-
uziarnienie
powinno być w miarę jednolite, wielkość ziaren powinna wynosić do
-
zawartość frakcji ziaren
drobnych tj. 0,075 mm nie większa niż 3%,
-
ziarna
nie mogą być spłaszczone i muszą mieć kształt regularny,
-
powinien
być dostarczany i składowany w stanie suchym,
-
piasek bez zanieczyszczeń
ilastych i gliniastych.
-
piasek
workowany, w workach po 25 kg.
3.1
W cenie zakupu należy
uwzględnić koszty transportu od producenta na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Cena
obejmuje materiał (piasek), robociznę i sprzęt.
3.2
Dostawa piasku powinna
odbywać się samochodem samowyładowczym.
3.3
Każdorazowo należy uzgodnić
telefonicznie termin i miejsce dostawy z Kierownikiem właściwej komórki Zamawiającego:
·
PON I – Pani Karolina Greń -
tel. 55 221-20-15; 55 221-20-12, e-mail: k.gren@zbk.elblag.pl
·
PON
II – Pan Paweł Domżał - tel. 55 221-20-20; 55 221-20-21, e-mail: p.domzal@zbk.elblag.pl
·
ZOH
– Pani Magdalena Stańczyk – tel. 55 625-63-94, e-mail:
m.stanczyk@zbk.elblag.pl
3.4
Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia
przez Wykonawcę wizji w terenie, w celu ustalenia wszelkich prac związanych z
realizacją przedmiotu zamówienia.
3.5
Wykonawca zobowiązany jest na czas prowadzenia w/w
robót do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej.
3.6
Wykonawca
zobowiązany jest do wykonania czynności określonych w przedmiocie zamówienia
przy dołożeniu najwyższej staranności, przy czym pod pojęciem „najwyższej
staranności” rozumie się
w szczególności zachowanie ostrożności w trakcie kierowania pojazdem, nieniszczenia
trawników (zieleni) oraz chodników i innych nawierzchni, terminowe wykonywanie
prac.
4. Termin wykonania zamówienia: do 29.10.2021
r.
5. Kryteria oceny ofert: cena 100%
6.
Opis sposobu obliczenia ceny:
1)
Cena
(brutto) oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
2)
Cena
oferty musi uwzględniać podatek od towarów i usług VAT.
3)
W
formularzu oferty należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT
wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.
4)
Cena
nie podlega waloryzacji.
7.
Opis sposobu przygotowywania oferty:
Składana oferta wykonania zamówienia musi zawierać:
1.
wypełniony
formularz OFERTA, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPROSZENIA, sporządzona musi być, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione)
do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.
podpis osobisty - to zaawansowany
podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie
identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych
na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE, weryfikowany
za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.
podpis zaufany - na
podstawie art. 20aa ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne, profil zaufany umożliwia podmiotom publicznym na uwierzytelnienie
osoby fizycznej, zaś profil osobisty zapewnia możliwości opatrzenia dokumentu
elektronicznego podpisem zaufanym. Podpisanie pliku przez ePUAP umożliwia potwierdzenie
tożsamości jego posiadacza, w usługach publicznych i pozwala na podpisywanie
pism, kierowanych do podmiotów publicznych, w postaci elektronicznej, wskazując
na określoną osobę, jej konto i czas dokonania tego podpisu (art. 20ad - 20c
ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne).
podpis kwalifikowany –
to podpis elektroniczny, który zgodnie z art. 3 pkt 12 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. z dnia 23
lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu
do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylające dyrektywę
1999/93/WE, oznacza zaawansowany podpis elektroniczny, który jest składany za
pomocą kwalifikowanego urządzenia do składania podpisu elektronicznego i który
opiera się na kwalifikowanym certyfikacie podpisu elektronicznego.
2.
kserokopie polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Składane jako skan oryginału poświadczony
własnoręcznym podpisem za zgodność z oryginałem lub w postaci elektronicznej, opatrzone
kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.
pełnomocnictwo –
jeżeli OFERTA lub inny dokument jest
podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na
zewnątrz posiadającą (posiadające) stosowne pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje
się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy pełnomocnictwo,
zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej
i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem
w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności
cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca.
Poświadczenia zgodności cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
Niezałączenie
wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
A. Informacje ogólne:
2. Link do postępowania dostępny jest na stronie operatora platformazakupowa.pl
oraz Profilu Nabywcy Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej
Platformy zakupowej OPENNEXUS Sp. z o.o. pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
4. Występuje limit objętości
plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości
10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować jako zip) przy
maksymalnej wielkości 150 MB.
5. Składając ofertę zaleca
się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć
w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np.
awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z
brakiem np. aktualnej przeglądarki.
6. Za datę przekazania
oferty lub wniosków przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez kliknięcie
przycisku „Złóż ofertę” w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta
została złożona.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji
przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową.
8. Informacje lub dokumenty, inne niż określone w ppkt 8, przekazywane w
postępowaniu, sporządza się
w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na
podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio
do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o
których mowa w ppkt 2.
B. Złożenie oferty:
2.
Wykonawca składa ofertę lub wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” dostępnego
na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia
publicznego.
3.
Sposób złożenia oferty, opisany
został w „Instrukcji dla Wykonawców platforma zakupowa.pl”, dostępnej na stronie:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
4.
Ofertę należy sporządzić w
języku polskim.
5.
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym.
6.
Do oferty lub wniosku należy dołączyć wszystkie wymagane w
ZAPROSZENIU dokumenty zamówienia
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym.
- pobierz wszystkie pliki
dołączone do postępowania na swój komputer,
- wypełnij pliki na swoim
komputerze, a następnie podpisz pliki, które zamierzasz dołączyć do oferty lub
wniosku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym,
- dołącz wszystkie
podpisane pliki do „Formularza składania oferty lub wniosku” na platformazakupowa.pl,
- po wypełnieniu „Formularza
składania oferty lub wniosku” i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników
należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania” i kliknąć „złóż ofertę”, aby
zakończyć etap składania oferty,
- następnie system zaszyfruje
ofertę lub wniosek wykonawcy, tak by ta była niedostępna dla zamawiającego do
terminu otwarcia ofert lub złożenia wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu,
7.
Jeżeli dokumenty elektroniczne,
przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w
celu utrzymania
w poufności tych informacji, powinny zostać załączone w osobnym miejscu w kroku
1 składania oferty przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa.
8.
Oferta może być złożona tylko do
upływu terminu składania ofert.
9.
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert
wycofać ofertę lub wniosek za pośrednictwem Formularza składania oferty lub
wniosku.
C. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania
ofert)
2. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści
wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje
limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych
folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.
3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem
„Formularza składania oferty lub wniosku” jako załączniki. Sposób sporządzenia
dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii
z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
9.
Miejsce i termin złożenia
oferty:
1. Wykonawca składa ofertę
lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza
składania oferty lub wniosku” dostępnego na platformazakupowa.pl.
2. Termin składania ofert upływa
dnia 18.10.2021 r. o godz. 09:30.
3. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert.
4. Wykonawca może przed
upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę lub wniosek za pośrednictwem
Formularza składania oferty lub wniosku. Sposób złożenia bądź wycofania oferty, opisany został w „Instrukcji
dla Wykonawców platforma zakupowa.pl”, dostępnej na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
5. Zamawiający otworzy oferty w dniu
18.10.2021 r. o godz. 9:45.
6. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do
odszyfrowania ofert dostępnego na platformie zakupowej prowadzonego
postepowania.
7. Otwarcie ofert jest niejawne.
8. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego,
która powoduje brak możliwości otwarcia ofert
w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie
po usunięciu awarii.
O zmianie terminu otwarcia ofert Zamawiający
poinformuje na platformie zakupowej prowadzonego postępowania.
9. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert,
udostępni na platformie zakupowej prowadzonego postępowania informację o kwocie,
jaką zamierza przeznaczyć́ na sfinansowanie zamówienia.
10. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni
na platformie zakupowej prowadzonego
postępowania informacje o:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej
działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty
zostały otwarte;
2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
10.
Osoby uprawnione do porozumiewania
się z Wykonawcą:
Dział Administracyjno-Organizacyjny
– Joanna Jasińska, Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu,
ul. Ratuszowa 4, tel. 55 221 20 00;
55 221 20 66, e-mail:sekretariat@zbk.elblag.pl
11.
Istotne dla stron postanowienia,
które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy
w sprawie zamówienia publicznego:
Określone we wzorze umowy - ZAŁĄCZNIK NR 2 do
ZAPROSZENIA
12.
Informacje dodatkowe:
W toku badania i oceny
ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
Zamawiający zastrzega
obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę składającego oświadczenie
woli w postaci oferty.
Zamawiający
przewiduje możliwość negocjacji ceny zaoferowanej przez Wykonawcę.
Złożenie ofert nie musi skutkować zawarciem umowy.
Zarząd Budynków Komunalnych
zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Załączniki:
1.
ZAŁĄCZNIK
NR 1- Formularz Oferta
2.
ZAŁĄCZNIK
NR 2 - Wzór umowy
2021-10-20 11:38 | Anna Żukowska | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - w załącznikach do pobrania. |
Announcements