Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-BA-75-2021 Zakup mebli dla WSA w Warszawie

Termin:
Zamieszczenia : 13-10-2021 08:46:00
Składania : 22-10-2021 16:00:00
Otwarcia : 22-10-2021 16:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: „ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:  dostawa mebli zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 1.

ZAŁĄCZNIKI:

Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 

Wzór umowy – załącznik nr 2

Kosztorys ofertowy – załącznik nr 3

Kosztorys ofertowy - załącznik 3.1 z dnia 18.10.2021 r. - obowiązującą.

Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego  - załącznik nr 4

Termin na zadawanie pytań  upływa w dniu 20.10.2021r.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2021.pdf pdf 567.26 2021-10-13 08:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia WSA-ZP-BA-75-2021.pdf pdf 639.8 2021-10-13 08:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór umowy WSA-ZP-BA-75-2021.pdf pdf 650.73 2021-10-13 08:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.1 - Kosztorys ofertowy WSA-ZP-BA-75-2021.xlsx xlsx 15.38 2021-10-18 13:09:36 Postępowanie
Załącznik nr 3.1 - Kosztorys ofertowy WSA-ZP-BA-75-2021.xlsx xlsx 15.38 2021-10-18 13:11:24 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty WSA-ZP-BA-75-2021.pdf pdf 858.74 2021-10-27 09:45:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-27 09:45 Krzysztof Antczak W załączeniu informacja o wyborze oferty WSA-ZP-BA-75-2021

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-10-21 08:12 Krzysztof Antczak WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, jako Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. pn.: „Zakup mebli dla WSA w Warszawie ”- SPRAWA WSA/ZP/BA/75/2021 - udziela wyjaśnień do złożonych zapytań dotyczących treści zapytania ofertowego.
Pytanie z dn. 20.10.2021
Pytanie 1.
Pytanie dotyczy wszystkich pozycji : Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę płyty klon Thansuau 5703 ( jest wycofana z produkcji) na płytę klon 375 ?.
Odpowiedź.
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę płyty KLON KTHANSAU R5703 w przedmiocie zamówienia.

Wyjaśnienia treści zapytania są wiążące dla wszystkich uczestników postępowania, stają się integralną jej częścią i należy je uwzględnić przy sporządzaniu oferty. Treść wyjaśnień nie zmienia w istotny sposób przedmiot zamówienia w związku z powyższym Zamawiający nie przedłuża termin składania ofert.
2021-10-18 13:11 Krzysztof Antczak WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, jako Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. pn.: „Zakup mebli dla WSA w Warszawie ”- SPRAWA WSA/ZP/BA/75/2021 - udziela wyjaśnień do złożonych zapytań dotyczących treści zapytania ofertowego.

Zamawiający informuje, że poprawia w pozycji 4 oraz w pozycji 5 ilości zamawianych mebli w kosztorysie ofertowym- załącznik nr 3 do postepowania i wprowadza nową wersję - załącznik nr 3.1 z dnia 18.10.2021r. Wersja kosztorysu ofertowego –załącznik nr 3.1 z dnia 18.10.2021r. jest obowiązująca.
W przypadku, gdy oferty zostały już złożone wymaga się od Wykonawców wycofania złożonych ofert, zmiany ofert i ponownego ich złożenia na obowiązującym Załączniku do Zapytania.
Zasady wycofania / ponownego złożenia oferty zostały opublikowane na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

Przepraszamy za zaistniałą niedogodność.

Wyjaśnienia treści zapytania są wiążące dla wszystkich uczestników postępowania, stają się integralną jej częścią i należy je uwzględnić przy sporządzaniu oferty. Treść wyjaśnień zmienia w istotny sposób przedmiot zamówienia w związku z powyższym Zamawiający przedłuża termin składania ofert do 22.10.2021r do godz. 16.00.

Załącznik nr 3.1 - K [...].xlsx

2021-10-15 09:18 Krzysztof Antczak WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, jako Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. pn.: „Zakup mebli dla WSA w Warszawie ”- SPRAWA WSA/ZP/BA/75/2021 - udziela wyjaśnień do złożonych zapytań dotyczących treści zapytania ofertowego.
Pytania z dn. 15.10.2021
Pytanie 1. Czy Zamawiający może odstąpić od konstrukcji kontenerów i szaf z widocznym wieńcem dolnym – Często podczas użytkowania drzwi na zawiasach (Szuflad na prowadnicach)pod wpływem ciężaru własnego lekko się obniżają – wówczas ich dolna krawędź obciera i uszkadza wieniec dolny. Przy konstrukcji z wieńcem dolnym ukrytym nawet znaczne opuszczenie się drzwi nie niszczą mebla co sumarycznie jest bardziej estetyczne. Czy wówczas wieniec dolny może być gr 18mm?
Odpowiedź. Zamawiający nie wyraża zgody na schowanie wieńca zamawianych mebli oraz nie wyraża zgody na zmianę grubości wieńca dolnego.

Pytanie 2. Czy plecy hdf w szafach mają być wpuszczane we frezy a krawędzie korpusu oklejone również od tyłu czy ma to być inny system?
Odpowiedź. Zamawiający wymaga wpuszczenie pleców mebli i oklejenie krawędzi mebli od tyłu.

Pytanie 3. Poz. 1 w tabeli Czy Zamawiający dopuszcza by kontener miał wysokość 56 cm?
Odpowiedź. Zamawiający dopuszcza wysokość kontenerów z poz. 1 tabeli - 56 cm, wysokość kontenera mierzona bez kółek.

Pytanie 4. Poz. 3, 6, 18 i 19 w tabeli. Czy Zamawiający dopuszcza szafę o szerokości 55 cm? Chodzi o użycie standardów dzięki czemu fabryka nie zastosuje dopłaty za nietypową szafę.
Odpowiedź. Zamawiający informuje, że podtrzymuje wymiary szerokości wszystkich szaf zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia i nie wyraża zgody na zmiany wymiarów.

Pytanie 5. Sprawdziliśmy kilkanaście hurtowni i zapytaliśmy producenta płyty. Na chwilę obecną nie ma w obrocie wyprodukowanej płyty w kolorach wskazanych o grubości 10mm. Taką płytę można zamówić ale minimum paletę (ok kilkudziesięciu razy więcej niż potrzebne do tego zlecenia) i czas oczekiwania to kilka miesięcy. Z uwagi na to: czy Zamawiający dopuści wykonanie odbojnic z płyty gr 18mm?
Odpowiedź. Zamawiający dopuszcza wykonanie wskazanych w pytaniu elementów z płyty 18 mm.

Wyjaśnienia treści zapytania są wiążące dla wszystkich uczestników postępowania, stają się integralną jej częścią i należy je uwzględnić przy sporządzaniu oferty. Treść wyjaśnień nie zmienia w istotny sposób przedmiot zamówienia w związku z powyższym Zamawiający nie przedłuża termin składania ofert.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przedmiot zamówienia Zgodnie z opisem zamówienia (załącznik nr 1), należy wpisać wartość całkowitą netto z kosztorysu ofertowego (załącznik nr 3) i załączyć plik kosztorysu. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 21 dni od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu,wniesienia, montażu po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie 1 - Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia,wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: "TAK" (0)
6 Oświadczenie 2 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 594