Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 40-ZP-10-21/134 Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów o kodzie 21 01 08 i kategorii 3, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz medycznych

Termin:
Zamieszczenia : 12-10-2021 14:10:00
Składania : 21-10-2021 10:00:00
Otwarcia : 21-10-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Oferty można składać na następujące części zamówienia:

 

Numer części

Nazwa zadania

1

Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 20 01 08 i odpadów kat. 3 z terenów kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie

2

Usługa odbioru, transportu i przetworzenia lub przekazania do przetworzenia odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenów jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie

3

Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych w tym zakaźnych odpadów medycznych z terenów jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
40-ZP-10-21-134 SWZ - ODPADY.pdf pdf 682.91 2021-10-12 14:10:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 177.14 2021-10-12 14:10:00 Postępowanie
Załączniki nr 1, 2, 5, 7 do SWZ.docx docx 51.08 2021-10-12 14:10:00 Postępowanie
Załączniki nr 3A, 3B, 3C do SWZ - Formularze cenowe dla 1, 2, 3 części.zip zip 33.12 2021-10-12 14:10:00 Postępowanie
Załączniki nr 4A, 4B, 4C do SWZ - OPZ dla 1, 2 i 3 części.zip zip 54.71 2021-10-12 14:10:00 Postępowanie
Załączniki nr 6A, 6B, 6C do SWZ - Wzory umów dla 1, 2 i 3 części.zip zip 713.01 2021-10-12 14:10:00 Postępowanie
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.docx docx 19.64 2021-10-21 13:06:15 Publiczna wiadomość
Informacja o uniewaznienii 3 części.pdf pdf 184.26 2021-11-02 12:31:42 Publiczna wiadomość
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - 1 i 2 część.pdf pdf 201.78 2021-11-09 13:47:03 Publiczna wiadomość
Unieważnienie 2 części.pdf pdf 160.61 2021-12-01 15:29:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-01 15:29 Ewa Zianowicz Zawiadomienie o unieważnieniu 2 części postępowania

Unieważnienie 2 częś [...].pdf

2021-11-09 13:47 Ewa Zianowicz Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie 1 i 2 części.

INFORMACJA O WYBORZE [...].pdf

2021-11-02 12:31 Ewa Zianowicz Informacja o unieważnieniu 3 części postepowania

Informacja o uniewaz [...].pdf

2021-10-21 13:06 Ewa Zianowicz Zgodnie z art. 222 ust 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129), Zamawiający udostępnia informacje z otwarcia ofert.

INFORMACJA Z OTWARCI [...].docx

2021-10-21 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) podaje informacje o kwotach, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia:
Część 1 – 170 000,00 zł brutto.
Część 2 – 300 000,00 zł brutto.
Część 3 - 12 000,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 451