Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Wykonywanie 4 przeglądów eksploatacyjnych wraz z wymianą zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz serwisowanie urządzeń do uzdatniania wody.

Deadlines:
Published : 12-10-2021 10:49:00
Placing offers : 25-10-2021 15:06:19
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

 

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zmianami).

1.  Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie 4 przeglądów eksploatacyjnych wraz z wymianą zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz serwisowanie urządzeń do uzdatniania wody zainstalowanych w budynku technicznym na terenie szpitala we Wrocławiu przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2.

2.  Cenę całkowitą za wykonanie usługi będącej Przedmiotem zamówienia należy skalkulować w oparciu o załącznik nr 1 do zapytania. Wypełniony załącznik nr 1 należy załączyć w miejscu KRYTERIA I WARUNKI FORMALNE – pkt 1 CENA.

3.  Zamawiający wymaga by części zamienne i materiały, które będą stosowane przez Wykonawcę przy serwisowaniu urządzeń były kompatybilne i jednorodne z urządzeniami.

4.  Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą cennika części zamiennych, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.

5.    Termin realizacji Przedmiotu zamówienia: zgodnie z załączonym wzorem umowy.

6.  Szczegółowe warunki dotyczące Przedmiotu zamówienia, w tym: zakres Przedmiotu zamówienia, warunki płatności zostały określone w załączonym wzorze umowy.

7.  Zamawiający wymaga od Wykonawców zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy.

8.  Termin związania ofertą: 30 dni.

9.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru oferty i unieważnienia postępowania bez podania przyczyny i bez ponoszenia skutków prawnych.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.docx docx 24.78 2021-10-12 10:49:00 Proceeding
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.docx docx 21.11 2021-10-12 10:49:00 Proceeding
wzór umowy.pdf pdf 506.2 2021-10-12 10:49:00 Proceeding
informacja o uniewaznieniu postepowania ID 520126-sig.pdf pdf 438.95 2021-10-25 15:03:18 Public message
informacja o uniewaznieniu postepowania ID 520126-sig.pdf pdf 438.95 2021-10-25 15:05:41 Public message

Announcements

2021-10-25 15:06 Robert Chorążewski Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Szanowni Państwo, W załączniku informacja Zamawiającego o unieważnieniu przedmiotowego postępowania przed upływem terminu składania ofert.

informacja o uniewaz [...].pdf

2021-10-25 15:03 Robert Chorążewski Szanowni Państwo,
W załączniku informacja Zamawiającego o unieważnieniu przedmiotowego postępowania przed upływem terminu składania ofert.

informacja o uniewaz [...].pdf

2021-10-18 12:00 Robert Chorążewski Zamawiający informuje, że na wniosek jednego z Wykonawców, umożliwi zainteresowanym Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej instalacji SUW na obiekcie szpitala.
Wizja lokalna odbędzie się we wtorek 19.10.2021 o godz. 11:30.
Zgłoszenia na wizję lokalną należy przesyłać drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformy zakupowej na której zamieszczono zapytanie ofertowe, za pomocą formularza "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
Zamawiający potwierdzi zgłoszenie wiadomością zwrotną, również za pośrednictwem platformy zakupowej.

Jednocześnie Zamawiający, w odpowiedzi na pytanie jednego z Wykonawców informuje, że 4 przeglądy które są przedmiotem zamówienia, będą odbywały się jeden raz na kwartał (co 3 miesiące).

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 wykonywanie 4 przeglądów eksploatacyjnych wraz z wymianą zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz serwisowanie urządzeń do uzdatniania wody - 1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2575 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z załączonym wzorem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczam, że części zamienne, które będą stosowane przy realizacji Przedmiotu umowy będą kompatybilne i jednorodne z funkcjonującym na obiekcie szpitala rozwiązaniem oraz dopuszczone przez producenta urządzeń - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". Należy załączyć cennik części zamiennych sporządzony wg wzoru załącznika nr 2 Attachment required (0)
6 Akceptuję treść zawartego w zapytaniu wzoru umowy wraz z załącznikami i zobowiązuje się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję” (0)
(0)

The number of page views: 550