Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-BA-77-2021 Wynajem chodników wejściowych i okresowa ich wymiana w budynku WSA w Warszawie ul. Jansa 2/4 w 2022r.

Termin:
Zamieszczenia : 12-10-2021 09:54:00
Składania : 21-10-2021 09:10:00
Otwarcia : 21-10-2021 09:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: „ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”

1.      Przedmiot zamówienia:  wynajem chodników wejściowych i okresowa ich wymiana w budynku WSA w Warszawie ul. Jansa 2/4 w okresie od 3 stycznia 2022r. do 30 grudnia 2022r.

2.      Załączniki:

            1)     Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1,

            2)     Harmonogram wymiany mat – załącznik nr 2,

     3)     Wzór umowy – załącznik nr 3, 

           4)     Formularz – załącznik nr 4

           5)      Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego  - załącznik nr 5.

WAŻNE – składając ofertę, należy dołączyć wypełnione dokumenty: załącznik nr 2, załącznik nr 4 oraz zdjęcia z charakterystyką produktu proponowanych mat.


Termin na zadawanie pytań upływa w dniu 19.10.2021 r.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1-Opis przedmiotu zamówienia WSA-ZP-BA-77-2021.pdf pdf 268.02 2021-10-12 09:54:00 Postępowanie
załącznik nr 2 harmonogram wymiany mat.docx docx 20.69 2021-10-12 09:54:00 Postępowanie
załącznik nr 3 - wzór umowy WSA-ZP-BA-77-2021.pdf pdf 380.38 2021-10-12 09:54:00 Postępowanie
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2021.pdf pdf 567.26 2021-10-12 09:54:00 Postępowanie
załącznik nr 4 formularz WSA-ZP-BA-77-2021.doc doc 72 2021-10-12 09:54:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-BA-77-2021.pdf pdf 388.31 2021-10-27 09:30:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-27 09:30 Krzysztof Antczak W załączeniu informacja o wyborze oferty WSA-ZP-BA-77-2021

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa wynajmu z wymianą mat w 2022 r. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1. Należy wpisać wartość całkowitą netto oferty z formularza - załącznik nr 4 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
3 Oświadczenie 1 - Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: "TAK" (0)
4 Oświadczenie 2 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
5 Formularz - Należy dołączyć wypełniony formularz - zał. nr 4 ( dokument podpisany elektronicznie lub scan wypełnionego i podpisanego dokumentu ) Należy potwierdzić wpisując: TAK (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Harmonogram dostaw - Należy dołączyć wypełniony harmonogram dostaw - zał. nr 2 (dokument podpisany elektronicznie lub scan wypełnionego i podpisanego dokumentu) Należy potwierdzić wpisując: TAK (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Wzornik maty - Należy dołączyć zdjęcia z charakterystyką produktu proponowanych mat. Należy potwierdzić wpisując: TAK (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 321