Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 15-10-2021 10:42:00 |
Placing offers : | 27-10-2021 10:00:00 |
Offers opening : | 27-10-2021 10:10:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
I.
Przedmiot
zamówienia:
- zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia - załącznik
2. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni.
3. Wszystkie koszty związane z realizacją zadania w tym koszty transportu/utylizacji odpadów/niezbędnych materiałów/dojazdów itp. leżą po stronie Wykonawcy.
4. Termin usługi do dnia 31.01.2022r.
5. Płatność : przelew 30 dni od prawidłowo wystawionej faktury.
6. Okres gwarancji: 24 miesiące od dnia odebrania prac.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 668 119 787 - Pan Grzegorz Fras od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 16:00
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-11-02 10:03 | Małgorzata Lempert | Informacja o wyborze oferty z 02.11.2021r. |
2021-10-27 12:16 | Małgorzata Lempert | Informacja z otwarcia ofert z 27.10.2021r. |
2021-10-27 10:00 | Buyer message | 12000 |
2021-10-26 08:47 | Małgorzata Lempert |
Pytania
z
dnia
25.10.2021r.: 1. W przedmiocie zamówienia napisane jest "Wszystkie koszty związane z realizacją zadania w tym koszty transportu/utylizacji odpadów/niezbędnych materiałów/dojazdów itp. leżą po stronie Wykonawcy". O jakie koszty, zwłaszcza dotyczące utylizacji, w tym punkcie chodzi? Czy dobrze rozumiem, że zapytanie ofertowe dotyczy jedynie projektu rozbiórki z kosztorysem? Czy też może dotyczy ono formy "zaprojektuj i wybuduj" jak można by zrozumieć punkt dotyczący kosztów utylizacji itd.? 2. Z Mapy wynika, że część budynków znajduje się w granicy z działką sąsiednią lub blisko granicy. Czy działka sąsiednia stanowi własność inwestora? Pytam, ponieważ obiekty niskie zlokalizowane w granicy wymagają pozwolenia na rozbiórkę. 3. W zakresie zadania mowa jest o „Wykonanie dokumentacji projektowej rozbiórki sieci i instalacji podziemnych oraz napowietrznych zlokalizowanych na terenie przeznaczonym do rozbiórki”. Czy zamawiający posiada informacje, że na terenie inwestycji znajdują się instalacje podziemne nieujawnione na mapie zasadniczej znajdującej się w zasobie geodezyjnym? Projektant nie ma możliwości by zlokalizować sieci nieujawnione na mapie. 4. Czy Zamawiający posiada informacje czy na terenie działki znajduje się przyłącze i/lub sieć gazowa oraz cieplna? Odpowiedzi Inwestora: Ad.1) W tym punkcie chodzi o koszty przyjazdów, wydruków, płyt CD. Zapytanie dotyczy jedynie projektu rozbiórki z kosztorysem. Ad.2) Działki sąsiednie nie stanowią własności Inwestora. Ad.3) Zamawiający nie posiada takich informacji. Ad.4) Zamawiający nie posiada takich informacji. |
Announcements