Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TZ.282.13.2021 Sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego zastawek programowalnych.

Termin:
Zamieszczenia : 14-10-2021 08:59:00
Składania : 22-10-2021 10:00:00
Otwarcia : 22-10-2021 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Zaproszenie do składania ofert cenowych

 

Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze sp. z o. o. zwany dalej Zamawiającym, ogłasza konkurs pisemnych ofert cenowych na: Sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego zastawek programowalnych.

 

1. Przedmiot  zamówienia.

Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 130 000 złotych są: Sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego zastawek programowalnych.

 

Kod CPV:

33184100-4 -  implanty chirurgiczne

 

Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia przedstawiono w Formularzu cenowo – technicznym oraz we wzorze umowy.

 

2. Termin realizacji  umowy w sprawie zamówienia – 24 miesiące od daty zawarcia umowy.

 

3. Do oferty należy dołączyć uzupełniony Formularz cenowo-techniczny stanowiący załącznik nr 1.

 

4. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest złożyć: wykaz asortymentu zaoferowanego przez wykonawcę w pełnym zakresie i wymiarze zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3.

 

Uwaga:

Wszystkie w/w dokumenty lub oświadczenia, o których mowa winny zostać sporządzone i złożone w postaci dokumentu elektronicznego

 

5. Termin składania ofert 22.10.2021 r. godz. 10.00

 

6.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

A.  prowadzenia negocjacji w zakresie obniżenia ceny najkorzystniejszej oferty,

B.  unieważnienia na każdym etapie niniejszego konkursu bez podania przyczyny.

 

7. Termin związania niniejszą ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych licząc od terminu składania ofert.

 

8. Ponadto, Wykonawca składając ofertę oświadcza, że:

A. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy, zobowiązuje się on do zawarcia umowy (zgodnej ze wzorem przedstawionym w załączniku nr 2 do zaproszenia do składania ofert cenowych) w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

B. Dysponuje wiedzą i doświadczeniem w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia oraz dysponuje zdolnościami technicznymi lub zawodowymi oraz zdolnościami ekonomicznymi lub finansowymi zapewniającymi wykonanie przedmiotu zamówienia.

C. Wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury wyboru Wykonawcy i przyjmuję do wiadomości, że administratorem danych osobowych jest Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze sp. z. o. o. (*)

 

 

 

W  załączeniu:

1.    Formularz cenowo – techniczny,

2.    Wzór umowy,

3.    Wzór zestawienia asortymentu będącego przedmiotem umowy.

 



(*)Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku

z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1. Administratorem danych osobowych jest Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze, 65-046 Zielona Góra,

ul. Zyty 26;

2. Inspektorem ochrony danych osobowych u Zamawiającego jest Pan Jakub Lipiński, adres e-mail:nu@szpital.zgora.pl, telefon: 68/ 329 62 11;

3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;

4.Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy; 

5.Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

7. Wykonawca posiada:

7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;

7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;

7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18

 ust. 2 RODO; 

7.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;

8. Wykonawcy nie przysługuje:

8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

8.3.na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest

art. 6 ust. 1 lit. c RODO.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Formularz cenowo-techniczny.odt odt 12.63 2021-10-14 08:59:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór umowy.docx docx 32.71 2021-10-14 08:59:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - wzór zestawienia asortymentu.docx docx 19.43 2021-10-14 08:59:00 Postępowanie
Zawiadomienie o zmianie terminu składania ofert.pdf pdf 207.38 2021-10-19 08:55:23 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 174.53 2021-10-25 09:04:22 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyniku postepowania o udzielenie zamówienia.pdf pdf 255.36 2021-10-28 14:35:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-28 14:35 Ewa Bobin W załączeniu Zawiadomienie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia.

Zawiadomienie o wyni [...].pdf

2021-10-25 09:04 Ewa Bobin W załączeniu Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-10-19 08:55 Ewa Bobin W załączeniu Zawiadomienie o zmianie terminu składania ofert cenowych.

Zawiadomienie o zmia [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zastawki programowalne Szczegółowy opis z parametrami technicznymi znajduje się w załączniku nr 1 w formularzu cenowo-technicznym. 16 szt. Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o.o.
Zyty 26
65-046, Zielona Góra
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji umowy - 24 miesiące od daty zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Termin uzupełniania banku depozytowego - 1 dzień od otrzymania raportu implantacji. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Wykaz asortymentu - Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest złożyć: wykaz asortymentu zaoferowanego przez wykonawcę w pełnym zakresie i wymiarze zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 481