Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TZ.282.15.2021 Zakup myjni endoskopowej dla pracowni endoskopii w ramach realizacji projektu „Kolonoskopia dla osób pracujących, uczących się lub mieszkających w powiatach województwa lubuskiego: krośnieńskim, nowosolskim, zielonogórskim, żagańskim, żarskim”

Termin:
Zamieszczenia : 19-10-2021 14:45:00
Składania : 03-11-2021 10:00:00
Otwarcia : 03-11-2021 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Zaproszenie do składania ofert cenowych

 

Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze sp. z o. o. zwany dalej Zamawiającym, ogłasza konkurs pisemnych ofert cenowych na: Zakup myjni endoskopowej dla pracowni endoskopii w ramach realizacji projektu „Kolonoskopia dla osób pracujących, uczących się lub mieszkających w powiatach województwa lubuskiego: krośnieńskim, nowosolskim, zielonogórskim, żagańskim, żarskim”

 

1. Przedmiot  zamówienia.

Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 130 000 złotych jest Zakup myjni endoskopowej dla pracowni endoskopii w ramach realizacji projektu „Kolonoskopia dla osób pracujących, uczących się lub mieszkających w powiatach województwa lubuskiego: krośnieńskim, nowosolskim, zielonogórskim, żagańskim, żarskim”

 

Kod CPV:

33191000-5 Urządzenia sterylizujące, dezynfekujące i higieniczne

 

Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia przedstawiono w Formularz cenowo – techniczny oraz we wzorze umowy.

 

2. Termin realizacji  umowy w sprawie zamówienia – do 30.11.2021 r.

 

3. Do oferty należy dołączyć uzupełniony Formularz cenowo-techniczny stanowiący załącznik nr 1.

 

Uwaga:

Wszystkie w/w dokumenty lub oświadczenia, o których mowa winny zostać sporządzone i złożone w postaci dokumentu elektronicznego

 

4. Termin składania ofert 03.11.2021 r. godz. 10.00

 

5.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

A.  prowadzenia negocjacji w zakresie obniżenia ceny najkorzystniejszej oferty,

B.  unieważnienia na każdym etapie niniejszego konkursu bez podania przyczyny.

 

6. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty  Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

                                               1.1 cena ofertowa                                                          = 85 pkt.

                                               1.2 okres gwarancji                                                        = 15 pkt.

6a. Sposób oceny ofert

Wartość punktowa zostanie ustalona na podstawie następujących obliczeń:

6.1 Składnik A – dotyczy kryterium „cena ofertowa” (maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać w kryterium „cena ofertowa” wynosi 85 pkt)

 

                                                                 najniższa cena oferty

Wartość punktowa          =          ------------------------------------    x     85 pkt

                                                                  cena  oferty badanej

 

6.2 Składnik B – dotyczy kryterium „okres gwarancji” (maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać w kryterium „okres gwarancji” wynosi 15 punktów), gdzie: „ilość punktów uzyskana przez ofertę” oznacza ilość punktów ustalonych dla badanej oferty zgodnie z poniższymi zasadami:

- 36 miesięcy od dostarczenia zamówienia  – 0 pkt.

- 48 miesięcy od dostarczenia zamówienia  – 10 pkt.

- 60 miesięcy i więcej od dostarczenia zamówienia  – 15 pkt.

 

Wykonawca nie może zaoferować okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy liczonych od daty dostawy. Podanie krótszego okresu gwarancji, niż wymagany przez Zamawiającego, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

Zamawiający nie stawia górnej granicy okresu gwarancji. Maksymalny okres gwarancji punktowany przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy. W przypadku wskazania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma 15 punktów.

Okres gwarancji Wykonawca zobowiązany jest wskazać w pkt B formularza oferty (załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert cenowych). Zaoferowany przez Wykonawców okres gwarancji musi być wyrażony w pełnych miesiącach.

Uwaga: Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

 

6.b.        Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów (NLP) obliczoną wg poniższego wzoru:

 

NLP = A + B

NLP – najwyższa liczba punktów

A - liczba punktów obliczanych w kryterium – cena ofertowa,

B - liczba punktów uzyskanych w kryterium – okres gwarancji

Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego i uzyska największą ilość punktów.

 

7. Termin związania niniejszą ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych licząc od terminu składania ofert.

 

8. Ponadto, Wykonawca składając ofertę oświadcza, że:

A. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy, zobowiązuje się on do zawarcia umowy (zgodnej ze wzorem przedstawionym w załączniku nr 2 do zaproszenia do składania ofert cenowych) w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

B. Dysponuje wiedzą i doświadczeniem w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia oraz dysponuje zdolnościami technicznymi lub zawodowymi oraz zdolnościami ekonomicznymi lub finansowymi zapewniającymi wykonanie przedmiotu zamówienia.

C. Wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury wyboru Wykonawcy i przyjmuję do wiadomości, że administratorem danych osobowych jest Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze sp. z. o. o. (*)

 

 

W  załączeniu:

1.    Załącznik nr 1 - Formularz cenowo – techniczny  ,

2.    Załącznik nr 2 - Wzór umowy .

    

 

(*)Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku

z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1. Administratorem danych osobowych jest Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze, 65-046 Zielona Góra,

ul. Zyty 26;

2. Inspektorem ochrony danych osobowych u Zamawiającego jest Pan Jakub Lipiński, adres e-mail:nu@szpital.zgora.pl, telefon: 68/ 329 62 11;

3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;

4.Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy; 

5.Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

7. Wykonawca posiada:

7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;

7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;

7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18

 ust. 2 RODO; 

7.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;

8. Wykonawcy nie przysługuje:

8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

8.3.na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest

art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2. Załącznik nr 1 - Formularz cenowo-techniczny.doc doc 79.5 2021-10-19 14:45:00 Postępowanie
3. Załącznik nr 2 - Wzór umowy.doc doc 95.5 2021-10-19 14:45:00 Postępowanie
Zawiadomienie o zmianie terminu składania ofert.pdf pdf 217.57 2021-10-26 13:30:11 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o udzieleniu wyjaśnień treści Zaproszenia i zmianie terminu składania ofert.pdf pdf 354.96 2021-10-28 13:59:26 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 - Formularz cenowo-techniczny - po zmianach z dnia 28.10.2021 r..doc doc 82.5 2021-10-28 13:59:26 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 240.61 2021-11-08 11:20:02 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia.pdf pdf 224.18 2021-11-15 18:37:40 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o uniewaznieniu czynności wyboru.pdf pdf 224.24 2021-11-18 14:24:46 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o uniewaznieniu postępowania.pdf pdf 221.62 2021-11-18 14:24:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-18 14:24 Ewa Bobin Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru oraz Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-11-15 18:37 Ewa Bobin Zawiadomienie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia.

Zawiadomienie o wyni [...].pdf

2021-11-08 11:20 Joanna Piotrowska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-10-28 13:59 Ewa Bobin W załączeniu:
- Zawiadomienie o udzieleniu wyjaśnień treści Zaproszenia do składania ofert cenowych oraz zmianie terminu składania ofert,
- Załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert cenowych - PO ZMIANACH Z DNIA 28.10.2021.

Zawiadomienie o udzi [...].pdf

Załącznik nr 1 - For [...].doc

2021-10-26 13:30 Ewa Bobin W załączeniu Zawiadomienie o zmianie terminu składania ofert cenowych.

Zawiadomienie o zmia [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Myjka do dezynfekcji endoskopów Szczegółowy opis z parametrami technicznymi znajduje się w załączniku w formularzu cenowo-technicznym. 1 szt. Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o.o.
Zyty 26
65-046, Zielona Góra
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 85% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Okres gwarancji 15% 60 miesięcy - 15 48 miesięcy - 10 36 miesięcy - 0 (0)
3 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Termin realizacji - Do 19.11.2021. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Wzór umowy - W załączeniu wzór umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 586