Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IZP.271.1.16.2021.KA Dostawy opału na sezon grzewczy 2021/2022

Termin:
Zamieszczenia : 29-09-2021 14:56:00
Składania : 07-10-2021 10:00:00
Otwarcia : 07-10-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 162 2021-09-29 14:56:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 341.3 2021-09-29 14:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ.odt odt 18.36 2021-09-29 14:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ.odt odt 17.21 2021-09-29 14:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ.odt odt 10.77 2021-09-29 14:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ.odt odt 30.24 2021-09-29 14:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ.odt odt 9.21 2021-09-29 14:56:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 952.05 2021-10-07 13:43:09 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu cz.3.pdf pdf 1016.03 2021-10-08 12:30:41 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 552.94 2021-10-14 10:23:59 Publiczna wiadomość
Unieważnienie cz.1 i cz.2.pdf pdf 245.99 2021-10-27 09:37:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-27 09:37 Anna Krynicka Zawiadomienie o unieważnieniu cz.1 i cz.2.

Unieważnienie cz.1 i [...].pdf

2021-10-14 10:23 Anna Krynicka Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-10-08 12:30 Anna Krynicka Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - część 3 - dostawa pelletu drzewnego

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-10-07 13:43 Anna Krynicka Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-10-07 11:18 Anna Krynicka Do kwot na poszczególne części zamówienia należy doliczyć VAT. Zamawiający w 1 komunikacie podał kwoty w wartościach netto. Po doliczeniu VAT kwoty są następujące :

Zamawiający zamierza przeznaczyć na poszczególne części zamówienia : Część 1 – dostawa ekomiału : 209.592,00 zł brutto (słownie : dwieście dziewięć tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt dwa złote ) Część 2 – dostawa ekogroszku : 55.104,00 zł brutto (słownie : pięćdziesiąt pięć tysięcy sto cztery złote) Część 3 – dostawa pelletu : 88.560,00 zł brutto (słownie : osiemdziesiąt osiem tysięcy pięćset sześćdziesiąt złotych)
2021-10-07 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć następujące kwoty na poszczególne części zamówienia :
Część 1 – dostawa ekomiału : 170.000,00 zł (słownie : sto siedemdziesiąt tysięcy złotych)
Część 2 – dostawa ekogroszku : 44.800,00 zł (słownie : czterdzieści cztery tysiące osiemset złotych)
Część 3 – dostawa pelletu : 72.000,00 zł (słownie : siedemdziesiąt dwa tysiące złotych)

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 248