Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4231.31.2021.AM Usługi nadzoru przy użyciu alarmu oraz systemu monitoringu wizyjnego w budynkach użytkowych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju

Aleksandra Mrozek
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 29-09-2021 14:27:00
Składania : 07-10-2021 09:00:00
Otwarcia : 07-10-2021 09:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: Usługi nadzoru przy użyciu alarmu oraz systemu monitoringu wizyjnego w budynkach użytkowych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju.


2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług nadzoru przy użyciu systemów alarmowych, obsługa i konserwacja tych systemów alarmowych w budynkach znajdujących się w Jastrzębiu-Zdroju przy ul. 1 Maja 55, ul. 1 Maja 61, ul. Dworcowej 17E oraz usługi nadzoru przy użyciu systemu monitoringu wizyjnego, obsługa i konserwacja tego systemu w obiekcie Podziemny Pasaż Handlowy „B” (przy skrzyżowaniu z ul. Mazowiecką, ul. Piłsudskiego i ul. Warszawską) oraz w budynku przy ul. 1 Maja 61 w Jastrzębiu-Zdroju.

2.2. Zasadniczym celem jest:

skuteczna interwencja w przypadku włamania lub innego zdarzenia polegająca na nieuprawnionym wejściu do chronionych obiektów;

zapewnienie sprawnego i niezawodnego działania systemów alarmowych i monitoringu wizyjnego;

utrzymanie systemów alarmowych i monitoringu wizyjnego w stałej sprawności technicznej (w tym usuwanie awarii systemów i dokonywanie drobnych napraw na wezwanie telefoniczne użytkownika).

2.3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 7 do Zaproszenia) oraz wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik do niniejszego Zaproszenia (Załącznik nr 5).

2.4. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.


3. TERMIN REALIZACJI USŁUGI: od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r. włącznie.

3.1. Komisyjne przekazanie powierzonych obiektów przy udziale przedstawicieli obu stron odbędzie się w dniu 31.12.2021 r.


4. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:

a) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentu potwierdzającego, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (polisy OC) wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na okres realizowania usługi, o wartości polisy nie mniejszej niż 500.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy, bądź zawarcia nowej umowy na ubezpieczenie, przy czym nie później niż na 5 dni przed upływem terminu, do którego polisa była zawarta, bądź na 5 dni przed datą opłacenia składki, pod warunkiem naliczenia kar umownych za nieterminowe dopełnienie powyższego obowiązku na zasadach określonych w §10 ust. 1 lit. d) wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do Zaproszenia, a ponadto Zamawiającemu przysługuje w takiej sytuacji prawo do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek dostarczenia polisy bez dodatkowego powiadomienia ze strony Zamawiającego, pod rygorem naliczenia kar umownych określonych w §10 ust. 1 lit. d) wzoru umowy;

b) wykazanie wykonania lub wykonywania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług na łączną kwotę minimum 40.000,00 zł brutto w zakresie obsługi monitoringu elektronicznego i wizyjnego, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje, poświadczenia, listy polecające);

Uwaga: Jeżeli Wykonawca realizował na rzecz Zamawiającego (MZN) usługi, wówczas nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług. Należy w tym przypadku podać nr umowy jaka została zawarta między Wykonawcą a Zamawiającym.

c) wykazanie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum 5 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, w tym 2 osoby odpowiedzialne za organizowanie i kierowanie zespołami pracowników ochrony fizycznej, o których mowa w art. 2 pkt 6 Ustawy o Ochronie Osób i Mienia z 22 sierpnia 1997r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.461 z poźn. zm.);

d) wykazanie, że Wykonawca posiada aktualną koncesję wydaną przez właściwy organ w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej, polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 461 z późn. zm.), która terminem swojej ważności obejmuje termin realizacji zamówienia.

W przypadku wygaśnięcia koncesji w trakcie realizacji umowy dopuszcza się, przedstawienie nowej koncesji, przy czym nie później niż 5 dni robocze przed upływem terminu obowiązywania poprzedniej koncesji, pod rygorem naliczenia kar umownych określonych w §10 ust. 1 lit. c) wzoru umowy.

e) wykazanie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym, tj: minimum dwoma środkami transportu (samochodami).

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zaproszenie do złożenia oferty.pdf pdf 244.52 2021-09-29 14:27:00 Postępowanie
Wzór umowy PPDO.pdf pdf 102.16 2021-09-29 14:27:00 Postępowanie
Specyfikacja.pdf pdf 138.75 2021-09-29 14:27:00 Postępowanie
Odpowiedź na zapytanie.pdf pdf 102.76 2021-10-01 10:18:48 Publiczna wiadomość
Zestawienie ofert.pdf pdf 70.41 2021-10-07 13:13:19 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie wyników.pdf pdf 104.28 2021-10-13 07:45:50 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-13 07:45 Aleksandra Mrozek Dzień dobry,

w załączeniu Ogłoszenie wyników postępowania.

Z poważaniem,
Aleksandra Mrozek

Ogłoszenie wyników.p [...].pdf

2021-10-07 13:13 Aleksandra Mrozek Dzień dobry,

w załączeniu zestawienie złożonych ofert.

Z poważaniem,
Aleksandra Mrozek

Zestawienie ofert.pd [...].pdf

2021-10-01 10:18 Aleksandra Mrozek Dzień dobry,

w załączeniu odpowiedź na złożone zapytanie.

Z poważaniem,
Aleksandra Mrozek

Odpowiedź na zapytan [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena ofertowa brutto (maksymalna) za wykonanie przedmiotu zamówienia Pozycja 5D Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do Zaproszenia) 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Wykaz usług - Załącznik nr 2 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Wykaz osób - Załącznik nr 3 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Wykaz sprzętu - Załącznik nr 4 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Koncesja na prowadzenie działalności - Kserokopia aktualnej koncesji na prowadzenie działalności wydana przez właściwy organ, o której mowa w pkt 4 lit. d) Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 271