Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 7/2021/ŻYWN Sukcesywna dostawa kawy i herbaty w 2022r. do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.

Termin:
Zamieszczenia : 28-09-2021 14:18:00
Składania : 05-10-2021 14:16:00
Otwarcia : 05-10-2021 14:21:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


i
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość, zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego pod nazwą "Sukcesywna dostawa kawy i herbaty w 2022r. do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu." zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym, zgodnie z załącznikami.

Do składanej oferty należy dołączyć nw. dokumenty:

1. Wykonawca wykaże, że dysponuje decyzją administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia -  jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień; 

lub 

zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej  - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień.

2. Wykonawca wykaże, iż posiada dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - opiewającą na sumę gwarancyjną nie mniejszą iż: 20.000,00 zł. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać powyższy zakres ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy. W przypadku, gdy ww. dokument straci ważność w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument ważny na kolejny okres trwania umowy, przed wygaśnięciem ważności poprzedniego dokumentu. 

3. Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów żywnościowych objętych zamówieniem (Rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Europy z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, w związku z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. (Dz. U. UE L z 2004 r. Nr 139 poz. 1 z późn. zm.), (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.).

4. Certyfikat HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą; 

lub 

Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.); 

lub 

Protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład której wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymywania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.).


Zamawiający będzie rozpatrywał tylko i wyłącznie pełna ofertę sporządzoną zgodnie ze wzorem formularza cenowego oraz dołączonymi ww. dokumentami. Wzór formularza cenowego stanowi załącznik do postępowania.

UWAGA

W zależności od potrzeb, Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji najkorzystniejszej oferty w zakresie np. ceny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 261-181-268.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz cenowy.docx docx 20.79 2021-09-28 14:18:00 Postępowanie
klauzula informacyjna RODO - zamówienia publiczne.docm docm 21.5 2021-09-28 14:18:00 Postępowanie
Protokół odbioru dostawy.docx docx 18.73 2021-09-28 14:18:00 Postępowanie
Protokół reklamacyjny.docx docx 18.76 2021-09-28 14:18:00 Postępowanie
Umowa na dostawy kawa i herbata - regulamin.docx docx 61.22 2021-09-28 14:18:00 Postępowanie
Wykaz dostaw.docx docx 22.16 2021-09-28 14:18:00 Postępowanie
wykaz osób i pojazdów wzór.docx docx 18.54 2021-09-28 14:18:00 Postępowanie
Wykazy - zatrudnianie cudzoziemców.docx docx 18.74 2021-09-28 14:18:00 Postępowanie
OPZ - Kawa, herbata.zip zip 141.37 2021-09-28 14:18:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Dostawy realizowane na podstawie sukcesywnie składanych zapotrzebowań w 2022r. "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 280