Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 31/2021/Z Dostawa mebli biurowych wraz z transportem, wniesieniem i montażem

Deadlines:
Published : 24-09-2021 16:35:00
Placing offers : 06-10-2021 10:00:00
Offers opening : 06-10-2021 10:15:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  


Znajdujecie się na stronie postępowania pod nazwą „Dostawa mebli biurowych wraz z transportem, wniesieniem i montażem” nr 31/2021/Z.

W załącznikach znajduje się dokumentacja postępowania tj.: ogłoszenie o zamówieniu, SWZ wraz z załącznikami w tym opis przedmiotu zamówienia i projektowane postanowienia umowy.


Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

Zamawiający zastrzega, że komunikacja z Wykonawcami odbywa się tylko za pomocą odnośnika „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.


Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SWZ- Dostawa mebli biurowych.pdf pdf 419.81 2021-09-24 16:35:00 Proceeding
zał. 3 do 7.zip zip 253.84 2021-09-24 16:35:00 Proceeding
zał. nr 1 do SWZ_Opis przedmiotu zamówienia.xlsx xlsx 8785.87 2021-09-24 16:35:00 Proceeding
zał. nr 2 do SWZ_Formularz Oferty.docx docx 72.03 2021-09-24 16:35:00 Proceeding
zał. nr 2a Szczegółowy formularz ofertowy.xlsx xlsx 8781.53 2021-09-24 16:35:00 Proceeding
zał. nr 8 do SWZ_Projektowane Postanowienia Umowy.pdf pdf 398.03 2021-09-24 16:35:00 Proceeding
Ogłoszenie o zamówieniu 2021_2021BZP 00192321 z dnia 2021-09-24.pdf pdf 108.93 2021-09-24 16:58:06 Proceeding
SWZ- Dostawa mebli biurowych-zmiana 29.09.2021.pdf pdf 418.92 2021-09-29 09:40:07 Public message
Odpowiedzi na pytania nr 2.pdf pdf 195.99 2021-09-29 09:40:07 Public message
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 29.01.2021.pdf pdf 39.38 2021-09-29 09:40:07 Public message
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 103.8 2021-10-06 12:37:19 Public message
Informacja o ofertach odrzuconych.pdf pdf 227.88 2021-10-12 13:40:27 Public message
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 202.67 2021-10-12 16:12:26 Public message
18_Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 53.61 2021-10-21 16:09:37 Public message

Announcements

2021-10-21 16:09 Agnieszka Rógóż Ogłoszenie o wyniku postępowania- unieważnieniu

18_Ogłoszenie o wyni [...].pdf

2021-10-12 16:12 Agnieszka Rógóż Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 PZP Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania w związku z art. 255 pkt 2, tj.: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu”. W postępowaniu wpłynęło 5 ofert, z których wszystkie zostały odrzucone ze względu na niezgodności treści z warunkami zamówienia.
Informacja w załączniku.

Informacja o unieważ [...].pdf

2021-10-12 13:40 Agnieszka Rógóż Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty i ofertach odrzuconych
Działając na podstawie art. 253 ust. 1 PZP Zamawiający zawiadamia, że nie dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty. Jednocześnie informuje, że wszystkie złożone w postępowaniu oferty zostały odrzucone. Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku.

Informacja o ofertac [...].pdf

2021-10-06 12:37 Agnieszka Rógóż Zamawiający zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) udostępnia na stronie postępowania informacje o złożonych ofertach i informuje, że w niniejszym postępowaniu wpłynęło 5 ofert. Wszystkie informacje znajdują się w załączniku.

Informacja z otwarci [...].docx

2021-10-06 10:00 Agnieszka Rógóż Zamawiający informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
1) Bez prawa opcji - 200 783,25 zł brutto,
2) Z prawem opcji- 240 939,90 zł brutto.
2021-09-29 09:40 Agnieszka Rógóż Szanowni Państwo,
Zamawiający zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) przekazuje wyjaśnienia treści SWZ (w załączniku).
Zamawiający informuje, że zamieszcza na stronie postępowania zmienioną zgodnie z uwagami w pytaniach SWZ.
Zmiany w SWZ zostały pogrubione lub wykreślone.
Zamawiający zmienia termin składania ofert na 6 października 2021 r. godzina 10:00, a także termin otwarcia ofert na 6 października 2021 r. godzina 10:15.
Zamawiający zamieszcza zmieniony SWZ w tym zakresie, a także zmienione ogłoszenie o zamówieniu.

SWZ- Dostawa mebli b [...].pdf

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-09-27 12:51 Agnieszka Rógóż Szanowni Państwo,
Zamawiający zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) przekazuje wyjaśnienia treści SWZ.

Zadane pytanie:
Czy dopuszczają Państwo zmiany w specyfikacji?

Odpowiedź:
W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 718