Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-09-2021 11:45:00 |
Składania : | 30-09-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 30-09-2021 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Na wykonanie zadania pn: "Zakup i dostawa soli drogowej oraz chlorku wapnia”
Zamawiający zwraca się z prośbą o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej
wykonania powyższego zadania.
I. Nazwa i adres
zamawiającego
Miasto Nowy Dwór
Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
tel.(22) 51 22
194; e-mail: agnieszka.grzelak@nowydwormaz.pl
II. Tryb postępowania
Postępowanie
prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości
nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto ustalonym Zarządzeniem
Nr 3/2021 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 04 stycznia 2021r.
III. Przedmiot
zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia
jest wykonanie zadania pn.: „Zakup i dostawa soli drogowej oraz chlorku wapnia”
2.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Zapytania
ofertowego.
IV. Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: 14 dni od daty podpisania umowy.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się
Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a
także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia
jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu oświadczenia,
wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą
elektroniczną, za pośrednictwem Platformy zakupowej,
dostępnej na stronie internetowej
www.bip.nowydwormaz.pl. Zamawiający ma prawo żądać, by każdy dokument
został dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym przez niego
terminie.
3. Zamawiający wymaga niezwłocznego
potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji zwrotnej
przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego oświadczenia, wniosku,
zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na żądanie
Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów.
4. Wykonawca składa ofertę wyłącznie drogą
elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
5. Wszelką korespondencję do Zamawiającego,
związaną z postępowaniem, należy kierować za pośrednictwem Platformy
zakupowej.
6. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w
tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych
informacji przekazanych drogą elektroniczną jest p. Agnieszka Grzelak.
VI. Opis sposobu przygotowania i składania ofert
1. Wykonawca może złożyć
tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi być
sporządzona w języku polskim.
3. Złożenie oferty
potwierdza możliwości oraz gotowość Wykonawcy do realizacji zadania zgodnie z
wymaganiami Zamawiającego.
4. Oferta
sporządzona według formularza oferty, który stanowi załącznik nr
2 do Zapytania ofertowego złożona w
postaci skanu w formacie PDF lub JPG za pośrednictwem Platformy
zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod zakładką
Zamówienia publiczne, do dnia 30 września 2021 roku do godz. 10:00 - oferty bez załączonego
formularza, lub oferty sporządzone w pliku .doc, .odt, a także niepodpisane zostaną
odrzucone.
5. Zamawiający nie dopuszcza w postępowaniu ofert
częściowych lub zawierających produkty o innych parametrach niż w/w.
6. Oferta przesłana
w inny sposób niż poprzez Platformę zakupową nie będzie uwzględniona przy
ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.
7. Złożone oferty
mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania
ofert.
8. Wniosek o
wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną
za pośrednictwem Platformy zakupowej.
VII. Warunki udziału w postępowaniu, dokumenty
składane na potwierdzenie spełniania tych warunków oraz sposób oceny spełniania
warunków udziału w postępowaniu
1. Podstawą uczestnictwa w postepowaniu jest złożenie kompletnej
i prawidłowej oferty.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy dysponują możliwościami kadrowymi oraz technicznymi do wykonania dostawy.
3. Wykonawca zobowiąże się zrealizować przedmiot
zamówienia w terminie 14 dni od daty podpisania
umowy.
4.
Wykonawca zobowiązuje się do
akceptacji warunków płatności – faktura VAT wystawiona w terminie 14 dni od
dnia podpisania protokołu o zrealizowaniu dostawy w całości. Termin płatności
faktury 14 dni.
5.
Wykonawca akceptuje
konieczność uwzględnienia w ofercie wszelkich kosztów jakie będzie zobowiązany
ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia.
VIII. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Ceną oferty będzie zaoferowana przez Wykonawcę
cena w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania
ofertowego.
2. Cena przedstawiona w ofercie musi uwzględniać
wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu
realizacji przedmiotu zamówienia i jest ceną ryczałtową w rozumieniu art.
632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020r. poz.
1740 z późn. zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w
wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą
wpłynąć na cenę zamówienia.
3. Jeżeli cena oferty będzie niższa o 30%
od wartości zamówienia lub/i średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych
ofert, Zamawiający będzie mógł odrzucić taką ofertę bez wzywania do wyjaśnienia.
IX. Kryteria oceny ofert
1. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty
niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty
w oparciu o następujące kryterium:
Lp. |
Kryterium |
Znaczenie
procentowe kryterium |
Maksymalna
ilość punktów |
1 |
Cena |
100% |
100 |
Dla porównania ofert zostanie wzięta pod uwagę:
w kryterium Cena – cena brutto
oferty
2. Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych
ofert Zamawiający ustali według następującego wzoru:
Kryterium Cena:
Oferta, w której Wykonawca zaoferuje najniższą cenę
spośród ofert nieodrzuconych, otrzyma 100 punktów, pozostałe proporcjonalnie
mniej, według wzoru:
C = Cmin / Coo x
100% x 100 pkt
gdzie:
C – liczba
punktów otrzymanych w kryterium Cena;
Cmin –
najniższa cena spośród ocenianych ofert;
Coo –
cena oferty ocenianej.
3. Oferta może uzyskać
maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną każdej z
ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według
podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części
punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005
punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
4. Zamawiający udzieli
zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza,
tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.
X. Informacja
o obowiązku wynikającym z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych
bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim, ul.
Zakroczymska 30,
2) W sprawach ochrony danych osobowych proszę
kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@nowydwormaz.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o ustawę z dnia
6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
przez czas określony zgodnie
z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze
Mazowieckim.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia, prowadzonym zgodnie z Regulaminem
udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto
ustalonym Zarządzeniem Nr 3/2021 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia
04 stycznia 2021r;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu
do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników)
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub
e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych,
o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
XI. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do:
1) zmiany
lub odwołania warunków postępowania;
2) unieważnienia
postępowania.
2. Zamawiający poinformuje o wyborze
oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.
3. Załącznikami do
niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:
1)
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia,
2)
Załącznik nr 2 - Formularz oferty
3)
Załącznik nr 3 – Wzór umowy
2021-09-30 15:33 | Agnieszka Grzelak | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania ID512044. |
Komunikaty