Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WT.2370.19.2021 DOSTAWY – Dostawa Ambulansu medycznego drogowego, do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

Termin:
Zamieszczenia : 21-09-2021 14:31:00
Składania : 04-10-2021 10:00:00
Otwarcia : 04-10-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
00_ogłoszenie o zamówieniu_Ambulans.pdf pdf 116.74 2021-09-21 14:31:00 Postępowanie
01_Specyfikacja Warunków Zamówienia_Ambulans.pdf pdf 1479.6 2021-09-21 14:31:00 Postępowanie
02_SWZ_Zalacznik nr 1_Szczegolowy Opis przedmiotu Zamowienia.docx docx 178.23 2021-09-21 14:31:00 Postępowanie
03_SWZ_Załacznik nr 2_projekt UMOWY_Ambulans.pdf pdf 765.15 2021-09-21 14:31:00 Postępowanie
04_SWZ_Zalacznik nr 3_druk Oświadczenie_warunki.docx docx 123.33 2021-09-21 14:31:00 Postępowanie
05_SWZ_Zalacznik nr 4_druk Oświadczenie_wykluczenie.docx docx 122.19 2021-09-21 14:31:00 Postępowanie
06_SWZ_Zalacznik nr 5_druk Oświadczenie_gr.kapit.docx docx 121.99 2021-09-21 14:31:00 Postępowanie
07_SWZ_Zalacznik nr 6_druk Oświadczenie_wykaz dostaw.docx docx 123.53 2021-09-21 14:31:00 Postępowanie
08_SWZ_Zalacznik nr 7_druk Zobowiązanie podm. trzeci.docx docx 122.43 2021-09-21 14:31:00 Postępowanie
09_SWZ_Załacznik nr 8_druk Formularz ofertowy.docx docx 133.15 2021-09-21 14:31:00 Postępowanie
_1_01_wyjaśnienie zapisow SWZ_28.09.2021.pdf pdf 822.14 2021-09-28 14:45:26 Postępowanie
_ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 42.14 2021-09-28 14:45:30 Postępowanie
_2_02_SWZ_Zalacznik nr 1_Szczegolowy Opis przedmiotu Zamowienia_PO ZMIANIE.docx docx 160.31 2021-09-28 14:45:39 Postępowanie
_3_09_SWZ_Załacznik nr 8_druk Formularz ofertowy_PO ZMIANIE.docx docx 125.25 2021-09-28 14:45:44 Postępowanie
_03_informacje z otwarcia_04.10.2021.pdf pdf 593.49 2021-10-04 14:36:45 Publiczna wiadomość
12_info o wyborze_str.www.pdf pdf 238.52 2021-10-15 23:16:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-15 23:16 Magda Wawrzynek-Hepner Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

12_info o wyborze_st [...].pdf

2021-10-04 14:36 Magda Wawrzynek-Hepner Informacja z otwarcia ofert

_03_informacje z otw [...].pdf

2021-10-04 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiająca zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynosi 355 500,00 PLN.
2021-09-28 15:03 Magda Wawrzynek-Hepner W dniu 28.09.2021 r. udzielono odpowiedzi i wyjaśnień na pytania, zadane w toku prowadzonego postępowania, w wyniku czego zmieniono treść nw. dokumentów zamówienia, które zostały opublikowane na stronie prowadzonego postępowania:
1. Załącznik nr 1 do SWZ –Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, w tym zestawienie
wymaganych minimalnych parametrów technicznych Ambulansu_PO ZMIANIE
2. Załącznik nr 8 do SWZ – WZÓR_FORMULARZ OFERTOWY_PO ZMIANIE

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 615